ליקויי חמה וליקויי לבנה יכולים להביא עימם שינויים מרחיקי לכת ולא צפויים. ההשפעה של ליקוי באופן אישי מתרחשת כאשר הוא סמוך לפלנטה או לנקודת ציר במפה הלידה האישית (עד 2 מעלות), לפעמים גם כאשר יש זווית סקוור לנקודה אישית.

גם אם אין שינוי באופן אישי ישנם אנשים קרובים אשר עוברים תהפוכות בחייהם ואתם יכולים לעמוד שם לצידם, או שישנן תהפוכות בסביבה, כמו מבצע צבאי או שינויים בכלכלה ברמת המדינה או ברמה הגלובלית שמשפיעים עליכם.

ליקוי חמה מתרחש כשיש מולד ירח והירח חוסם את אור השמש מלהגיע אל כדור הארץ, ליקוי ירח מתרחש שבועיים אחריו כשיש ירח מלא והשמש חוסמת את אור הירח מנקודת המבט בכדור הארץ. ליקויי חמה מביאים איתם התרחשויות חיצוניות יותר, התחלות חדשות ותחושה של אני יכול (או אני חייב). ליקויי לבנה הם בעלי אופי רגשי יותר, יש להם את היכולת להביא עימם תובנות משנות חיים, קפיצות של התודעה וסיומים של קשרים רגשיים.

ליקויים מביאים עימם הפתעות ושינויים לא צפויים, אלו יכולים להגיע מבחוץ כמו לשמוע פיסת רכילות שתשנה את חייכם לתמיד, לקבל חדשות מפתיעות הקשורות לאנשים אחרים, מחליטים בשבילכם שאתם לא ממשיכים בעבודה או במערכת היחסים שלכם ועוד הפתעות שונות הקשורות לבית ולפלנטה במפת הלידה האישית המושפעים מהליקוי. השינויים גם יכולים להגיע מבפנים, כמו החלטה פנימית לעזוב מערכת יחסים, או עבודה, או להגר למדינה אחרת. ישנו דחף פנימי שאי אפשר להתנגד לו לעשות מהפך בחיים.

ליקויים יכולים להקפיץ את החיים לטוב או לרע כמו הדוגמאות הבאות: כניסה להריון אחרי הרבה שנים, או בהפתעה מוחלטת. קידום בעבודה או פיטורין. בעיות בריאות בלתי צפויות, או החלמה מהן. מעברי דירה לעיר או ארץ אחרת, התחלות או סיומים של עסקים. לפעמים מדובר בהתחלה או בסיום של עיסוק בתחביב מסוים.

ליקוי לבנה

איך עובדים ליקויים:

הרבה פעמים השינוי מגיע חודש לפני הליקוי (חיצוני או פנימי), וכאשר מגיע הליקוי עצמו דווקא לא קורה כלום – חוץ מההרגשה שהחיים השתנו ואין דרך חזרה. הרבה פעמים כחודש לאחר הליקוי יש דחף לחזור למקום שבו היינו קודם, רק כדי לגלות שהדבר הוא בלתי אפשרי.להרחבה בנושא אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא: ליקוי חמה.

השינויים שקורים בעקבות ליקוי הם המהירים ביותר מכל התהליכים האסטרולוגיים. שינויים פלוטוניים לוקחים כמעט שנתיים, שבתאיים בסביבות שנה. ליקויים בדרך כלל משנים והופכים את החיים תוך ארבעה חודשים עד חצי שנה.

כל החלטה שמתקבלת בתקופה של ליקוי היא בעלת משקל רב (גם אם זה לא נראה כך באותו הרגע), אתם פוגשים אנשים שישנו את חייכם, אתם רואים את האנשים שלצידכם בעין חדשה, אתם מקבלים חדשות שישפיעו על ההחלטות שלכם מרגע זה והלאה.  שווה לשים לב לפיסות אינפורמציה שמגיעות מסביב לליקוי (התאריך של הליקוי פלוס מינוס שלושה ימים, היום בחודש לפני והיום בחודש אחרי).

איך להגיב לליקויים:

חשוב מאוד לא להגיב בצורה נמהרת או בשליפות מהשרוול בתקופה של ליקויים. כל תוכנית שאתם הוגים או מתחילים בתליקוי חמה וליקוי לבנהקופת ליקוי לא תעבוד כמו התכנון שלה ויהיו לה הרבה מאוד תוצאות לא רצויות. זה כן הזמן להוציא לפועל תוכניות שאתם חושבים עליהם כבר שנים ומרגישים שהגיע הזמן. לפעמים אין ברירה אלא להגיב לשינויים שקורים. עד כמה שאפשר קחו אחריות ותגיבו כאשר אתם לוקחים בחשבון שתחיו עם התגובה הזו לתוך העתיד. אם לא ממש יודעים מה לעשות זכרו את עקרון האומץ – זה הזמן כן להיות אמיצים וכן למתוח את היכולות שלכם.

דעו לכם שמשפטים שנאמרים בתקופת ליקוי אי אפשר לקחת חזרה. הם נשארים ומהדהדים להרבה זמן אז כדאי לחשוב טוב לפני שיוצאים בהצהרות מכל סוג שהוא.

השפעת הליקויים יכולה להיות טובה או רעה, ולפעמים אי אפשר לדעת מה תהיה התוצאה הסופית. לדוגמא- אתם יכולים לקבל הזדמנות נפלאה לקדם את הקריירה ומגלים שאתם לא באמת רוצים את הקריירה הזו. לחילופין, מפטרים אתכם מהעבודה, אבל העבודה החדשה שאתם מוצאים היא הרבה יותר טובה.

איך לדעת אם מושפעים באופן אישי?

כדי לבדוק את השפעת הליקוי, צריך להכיר קצת את מפת הלידה האישית שלכם. ישנם אתרים רבים בהם אתם יכולים לקבל את מפת הלידה שלכם בחינם. במפת הלידה האישית בודקים את המיקומים של הפלנטות על פי מעלות וכאשר יש ליקוי במרחק של עד שתי מעלות מפלנטה, או מציר (הכוונה בציר היא לאופק או לנקודת הרום שמיים), אפשר לצפות לשינויים.

כמובן שאתם מוזמנים לייעוץ אסטרולוגי אישי כדי לקבל את התמונה הרחבה והמלאה.

17 תגובות

  1. הי מעיין, ראיתי את ההרצאה המעניינת שלך ושל גלי סאט-פוראן וכן קראתי את הכתוב. שאלה שהתעוררה בי לאור ציר האריה-דלי, מה קורה בליקוי חמה/לבנה אצל אנשים שהם אריה אופק דלי ולהפך? האם ההשפעות הן הפוכות? ליקוי החמה מופיע למעשה בבית שבע וליקוי הירח בבית ראשון? ומה קורה אם הליקוי יושב על כוכב, נניח מרס בבית ראשון שנמצא במולות לשמש בבית 7? (או להפך?)

    תודה, ושנה טובה! 🙂

    1. הי, זה בדיוק העניין עם ציר: אי אפשר להפריד איפה בית 1 מסתיים ובית 7 מתחיל. הרי כל שינוי במי שאת ובאיך שאת תופסת את עצמך ומציגה את עצמך אל העולם (בית 1) משפיע מיידית על מערכות היחסים הקרובות לך. באותה מידה כשנכנס לך לחיים בן זוג, שותף או אויב שמכריח אותך להוציא מתוך עצמך צדדים שלא הכרת (בית 7), בהכרח בית 1 משתנה. במקרה לך ליקויים על מרס ושמש מעלים את כל הנושא של מתי משהו נקרא אסרטיבי ומתי אגרסיבי (ומי בכלל קובע את ההבדל בין השניים). בבתים 1 ו-7, כל נושא של "הורדת הידיים" בזוגיות שיכול להיות אתגרים נחמדים שמשאירים את שני הצדדים בתחושה שהם חיים, ויכול להשאיר את שני הצדדים מצולקים וכואבים…

  2. הי
    תודה רבה על התשובה!

    ומה קורה כאשר ציר הליקויים הנ"ל הוא חלק ממבנה – כמו אצלי – טי סקוויר? האם ישנה השפעה שונה? אצלי ירח בשור בית 3 או שמא הליקויים רלוונטיים רק לציר עצמו? שינוי עצמי מול אחר וחוזר חלילה?

    1. הי, כאשר ליקוי נמצא בזווית סקוור (תשעים מעלות) מדוייקת! (אורב של מעלה) לפלנטה במפת לידה הליקוי משפיע, אבל לא ישירות. למשל כשהירח בבית 3 והליקוי בסקוור אליו יכול להיות שאחד האחים או האחיות מתמודדים עם ארוע לא צפוי. האירוע א משנה את החיים שלך ישירות, אבל את כן קשורה. יכול להיות שאת עוזרת יותר, וכמובן חולקת בהשפעה הנפשית של מה שקרה. סקוור לפלנטה בבית 11, מדבר על משהו שקורה לחבר או חברה טובים וכן הלאה לכל הבתים.

  3. הי מעיין, אפרופו ליקוי הירח היום – כיצד מתייחסים לליקוי ירח הצמוד לדרקונים במפה נטאלית? (או ליקוי חמה), האם משנה במקרה של צמידות לראש דרקון אם הליקוי נראה או לא?

    ושאלה שניה היא האם במפת אירוע/שאלה מתייחסים לליקוי כאל ג'וקר שהופך את הנתונים? משבש את האפשרות לקרוא את האירוע או השאלה?

    תודה מראש 🙂

    1. כל ליקוי שמתרחש בצמידות למשהו במפת הלידה: פלנטות, צירים, דרקונים, נק' מזל וכו' משפיע באופן אישי גם אם הליקוי לא נראה באזור שבו נמצאים.
      ליקוי בצמידות על דרקונים מראה על תובנות ו"הארות", לא על אירועים שיתרחשו בחיים.
      עדיף שלא לעשות מפות שאלה מיום לפני ליקוי עד יום אחרי (מהזמן שהירח נמצא 18 מעלות לפני מעלת הליקוי ועד 18 אחרי)

  4. הי מעיין, קצת עצוב בלי הטור השבועי שלך וההסברים המעניינים אבל מאמינה שהשינוי מבורך עבורך:)

    שאלת ליקוי נוספת ברשותך – מה קורה כאשר ליקוי החמה יוצר סקוויר מדויק על המעלה מבית ראשון בדלי לmc עקרב וליופיטר שצמוד לו? לאיזה כיוון מתפתח השינוי?

    תודה רבה כרגיל, ומקווה שנראה בקרוב מאמרים נוספים פרי מקלדתך :))))))

    1. הי,
      בליקוי הכל יכול לקרות. מהניסיון שלי כשיש ליקוי בסקוור קורה משהו שבכלל לא קשור אלייך אבל את מושפעת ממנו מאוד. אם מדובר על MC אז יכול להיות שהבוס/ית שלך מקבל קידום או מפוטר וזה משפיע עלייך כי את מקבלת בוס/ית חדש/ה וצריכה להוכיח את עצמך מחדש ולהתרגל לשגעונות חדשים. באותה המידה ליקוי יכול להשפיע על ה-IC ואז למשל יכול להיות שאת שוכרת דירה ובעלי הבית מוכרים אותה ומודיעים לך שאת חייבת לפנות…. אלו רק דוגאמות להמחיש איך דברים שלא קשורים לשום דבר שכן או לא עשינו משפיעים עלינו.

  5. הי מעיין,

    השנה ליקוי חמה יוצא ביום השויון… 21.6

    האם בעקבות כך עוצמת ההשפעות תהיה חזקה יותר?

    לי בכלל יש קטע עם ימי השויון, פעמיים כבר דווקא בימים אלו קרו לי אירועים משמעותיים ביותר ( בעיקר הייתי בסכנת חיים) יש הסבר משוער לכך?

  6. הי מעין, קראתי לאחרונה שוב באתר שלך, כולל תשובות לשאלות קודמות, והרבה מהדברים שציינת אכן התבררו כמדויקים. שאלת ליקוי – מה בעצם קורה בליקוי ירח בסקוור – נופל אצלי על כירון בטלה בבית 2 13 מעלות? כל המעברים האחרונים על כירון עברו לי עם פציעות ספורט ואחרות, או ענייני ערך עצמי ביחוד בהקשר הכלכלי. אז מניחה שזה דומה. אבל שואלת בכל זאת.
    ומה קורה כאשר יש מעבר של כירון על כירון? עוד יותר פציעות מסוג זה או אחר? או שמתי שהוא יש גם ריפוי?
    תודה כמובן על האתר המושקע ותשומת לבך.

    1. הי,
      ליקוי ש"נופל" בסקוור לפלנטה במפה בד"כ מראה על חוויה שבה את משתתפת אבל לא ישירות (צד ג'). במקרה הזה מישהו שקרוב אליך עובר חוויה כירונית ואת שם עוברת את התהליך איתו/איתה, מסיעה, עוזרת, משנה את התוכניות שלך בהתאם, אבל עדיין מי שעובר את החוויה זה לא את ישירות.
      מעבר של כירון על כירון בגיל 51 הוא מעבר מאוד משמעותי, מדבר על פתיחה רוחנית.

  7. נזכרתי בשאלה נוספת, אותו מישהו אמור להיות קשור לבית 2? משום ששם כירון? או לבית 11 משום ששם הליקוי קורה או בית 5?

  8. שאלה נוספת: האם אותו מישהו אחר שקשורה אליו בליקוי, מצוי בבית 2? (בו כירון נמצא) בבית 11 – בו נופל הליקוי או בבית 5 מולו? איך בעצם מסתכלים על הנתונים?

    תודה לך שוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.