ונוס התיישרה כבר ולשנה וחצי הקרובות היא תשאר בהילוך ישיר. היינו מצפים שעם ונוס בהילוך ישיר בגדי כל הצרות הזוגיות למיניהן יפתרו וכמובן, גם אם אנחנו מצליחים לכעוס פחות ולהבין יותר, עדיין אין זוגיות מושלמת, עדיין תמיד צריך להשקיע זה בזו וזו בזה, תמיד צריך להתפשר ובעיקר לזכור את האהבה הפשוטה ללא מילים. השבוע הזה שאחרי נסיגת ונוס הוא כזה שנותן הרבה תנופה לאנשים שיש להם הרבה מאזניים או שור במפת הלידה. שווה לכם לחגוג על האנרגיה הזו איך שבא לכם.

חוץ מזה, נסיגת מרקורי מתחילה ביום רביעי. הימים שבהם דברים נתקעים, נאבדים, צרות עם המחשב ועם האוטו הם בעיקר מיום שני עד יום חמישי. מאחר והנסיגה מתחילה במזל דגים אז גם אי אפשר יהיה לדעת מה לא בסדר, למה משהו לא עובד כמו שרצינו, ההגיון הרגיל והסיבתיות הרגילה פתאום מפספסים קצת. זה קצת מעצבן את כל האנשים שאוהבים סיבה ברורה לשאלה מה לא בסדר, ומצד שני מי שיש לו סבלנות, מי שמוכן לקבל בקלות שאולי לא נדע אף פעם מה הסיבה לקלקול אלא רק מתמקד באיך לתקן יהיה לו קל יותר.

מה עוד השבוע? תחושה של לא כאן ולא שם באופן כללי. הסיפור הוא אותו הסיפור של החודשים האחרונים: מצד אחד פלוטו בגדי (והפעם עם ונוס בצמידות אליו) מוציא ושופך החוצה את כל השחיתויות השלטוניות באשר הן. אלה השחיתויות בכל משרדי הממשלה, הצבא והמשטרה ועוד יותר מזה השחיתויות אצל אלו שאמורים לפקח עליהם שיוצאות החוצה. אותה אנרגיה בדיוק גם נמצאת בכל יחידה משפחתית שבה ה"שלטון" לא מתחשב בצרכים האמיתיים של כל אלו שנמצאים בבית והם מתמרדים.

ממול יופיטר ברטרו בסרטן מדגיש עוד יותר את הנסיון להאחז במסורת, רצון שאני שומעת מרבים שמספרים לי ש"פעם היה טוב יותר" ומהצד אוראנוס בטלה שמביא עימו את השאיפה למשהו חדש וטוב יותר, או מעניין יותר, והדבר האחרון שמעניין אותו זה המסורת או ההמשכיות.

כולנו חיים את המשולש הזה, כל אחד מאיתנו במקום מסויים נאחז בעבר שאולי היה או לא היה טוב יותר, הרצון או ההכרח ללכת אל הלא נודע במקום אחר, וכל זה תחת הידיעה שאי אפשר לסמוך על השלטון שבאמת ידאג לנו כשכל מה שמעניין אותו זה לדאוג להישרדות של עצצמו ומקורביו.

הורוסקופ:

ימים ראשון – ירח בדגים, מרקורי בעצירה. ימים נהדרים לדמיון, אבל לא כדאי לנסות לפתור בהם בעיות לוגיות רגילות.

ימים שני עד ושלישי – הירח בטלה נותן תמיכה לצד שרק רוצה חופש ולשים קצוץ על הכל ועל כולם, ועדיין עם כל האנרגיה הסביבתית ובמיוחד עם עצירת מרקורי מרגישים תקועים עוד יותר.

ימים רביעי עד שישי – הירח בשור. אלו ימים שבהם כדאי לתת לכל משימה באשר היא יותר זמן, אלה ימים שבהם אפשר וכדאי לחשוב על מטרות ארוכות טווח או פשוט להתמקד בשגרה. עדיף לא להתחיל שום דבר חדש.

יום שבת – ירח בתאומים, אפשר לדבר על כל מה שמפריע רק בלי לצפות למסקנות.

מזל טלה תחזית שבועית מזל טלה:

יחסית לשבועות האחרונים (ואלה שיבואו), רוב השבוע מרס בזווית הרמונית לשמש, ומשם אתם מצליחים להיות יותר אופטימיים ועם אמונה בעצמכם מאשר אחרים.

עבודה – עדיין זה לא זה, אבל פתאום זה לא נראה כל כך נורא.

זוגיות – גם כאן השבוע תוכלו קצת יותר בקלות לתת מענה למה שיבקשו מכם או לקבל בהבנה את מה שאתם לא מקבלים.

 

מזל שור תחזית שבועיתמזל שור:

 אפשר לנשום, ונוס התיישרה והרבה מאוד מהחרדה הכלכלית של החודש וחצי האחרונים נראית פתאום קצת אחרת. לא באמת השתנה כלום בחשבון הבנק או ברכוש שלכם, אבל פתאום זה נראה לכם בסדר ולא אסון כמו לפני שבועייים.

עבודה – יש לכם הרבה רעיונות ותנופה, אבל שאר האנרגיות שלא קשורות אליכם לא ממש תומכות, אז תעשו מה שאתם יכולים בלי לצפות ליותר מדי.

זוגיות – אפשר להשלים לראות את הטוב והיופי שיש. אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, אבל אפשר לגלגל אותו קדימה.

 

מזל תאומים תחזית שבועיתמזל תאומים:

זה השבוע הזה שבו מרקורי נכנס לנסיגה, היתה לכם ריצה לא רעה כבר כמה חודשים ופתאום, הכל נעצר, חוזר אחורה ובעיקר מרגיש מבולבל ולא הגיוני.

עבודה – פשוט תנסו לא לחפש את ההיגיון השבוע ויהיה לכם הרבה יותר קל.

זוגיות – נסיגת מרקורי לא אמורה להשפיע על מערכות יחסים, אבל זה שאתם לא מצליחים לדבר כמו תמיד ויוצאות לכם שטויות מהפה יכול להשפיע גם באזור הזה. בכל מקרה לאלו שמחפשים לא כדאי להתחיל משהו חדש השבוע.

 

מזל סרטן תחזית שבועיתמזל סרטן:

אתם הצד שיש לו נטייה לספר לכולנו כמה טוב היה פעם. השבוע תוכלו אולי לנסות ולראות שפעם לא היה באמת טוב יותר, פשוט כיסו את כל העוולות יותר חזק ואנשים האמינו בהורים שלהם ובשלטון שלהם גם אם הם היו נוראיים.

עבודה – לא לנסות לחזור אחורה!

זוגיות – גם כאן, האם הנוסטלגיה שלכם אמיתית? באמת היה טוב יותר פעם או שגם אז הייתם נזכרים בטוב יותר שהיה עוד לפני?

 

מזל אריה תחזית שבועיתמזל אריה:

מצד אחד יש לכם יותר אובייקטיביות מהרגיל שעוזרת לכם לכוון לכיוון נכון יותר, מהצד השני שבתאי או יותר נכון הסביבה ובעיקר הממונים עליכם באים עם דרישות שמעצבנות אתכם.

עבודה – שבוע שבו בא לכם לפטר את הבוס שלכם.

זוגיות – דווקא כאן לא רע, מערכות היחסים הזוגיות הן בסדר, מערכות היחסים בעבודה ועם ההורים נמצאות בבעיה.

מזל בתולה תחזית שבועיתמזל בתולה:

היה לא רע כבר כמה חודשים, והנה השבוע שבו הכל מתקלקל, לא עובד ובעיקר והכי מעצבן אי אפשר למצוא את הסיבה ללמה כל זה קורה. תקראו לזה מרקורי בנסיגה ותמשיכו הלאה.

עבודה – פשוט להחזיק מעמד, לא להתעקש גם אם נראה לכם שאתם צודקים ובעיקר המון אבל המון סבלנות.

זוגיות – בא לכם יותר זמן לבד עם עצמכם השבוע ובלי אנשים בכלל, ובני הזוג שלכם יכולים לפרגן לכם יותר מזה השבוע.

מזל מאזניים תחזית שבועיתמזל מאזניים:

אז מצד אחד אתם חדורי מוטיבציה ויש הרבה דברים שכן הולכים לכם יותר טוב השבוע ומהצד השני כאילו כלום לא זז ואתם מרגישים תקועים. זה המקום להבין שהרבה דברים כן זזים הם פשוט לא אלה שרציתם שיזוזו.

עבודה – אתם רוצים לדהור קדימה וממש לא מצליחים עם זה.

זוגיות – משהו השתנה האם לטובה או לרעה רק הזמן יגיד. אבל אי אפשר לחזור אחורה ואתם יודעים את זה בברור עכשיו.

 

מזל עקרב תחזית שבועיתמזל עקרב:

יחסית היה לכם בסדר כבר כמה חודשים, כאילו כולם התבלגנו ואתם ישבתם בצד, וזהו זה נגמר. אי אפשר יותר להתחבא, מה שלא תהיה הדרישה ליישר קו היא מגיעה השבוע.

עבודה – לריב עם הממונים, עם הכפופים ולא ממש לדעת על מה ולמה.

זוגיות – יש נטייה לחשוב שבני הזוג כובלים אתכם, ואולי ההפך אתם כובלים אותם?

מזל קשת תחזית שבועיתמזל קשת:

אתם מרגישים שלוחצים אתכם לפינות שלא בא לכם להיות בהם. אפילו אתם פתאום הופכים לנוסטלגיים ורוצים לחזור אחורה. תשתדלו לזכור את האמת על מה שהיה, והיא שגם אז לא הייתם מרוצים.

עבודה – לא מובן למה זה לא הולך ואלי גם לא יובן, חייבים הרבה סבלנות השבוע.

זוגיות – הזוגיות לבדה היא בסדר, זה כל האנשים האחרים שמתערבים מסביב כמו משפחה, חברים ועמיתים לעבודה שמפריעים לכם.

 

מזל גדי תחזית שבועיתמזל גדי:

הגיע הזמן לקצת התכסחויות. הייתם מאוד נחמדים כבר הרבה זמן והנה נמאס לכם ואתם מוצאים את עצמכם קצת מתעמתים ואולי מרגישים קצת יותר חיים עם זה.

עבודה – כן, יש חיכוכים, כן יש התקדמות, אבל שוב, לא איפה שתכננתם.

זוגיות – כבר נמאס לכם לדוש בזה ואפשר להבין אתכם.

 

מזל דלי תחזית שבועיתמזל דלי:

אתם רוצים קדימה ולא אכפת לכם לשלם את ה"מחיר", אבל אין לכם הרבה תמיכה סביבתית לזה, אז תחליטו אם יש לכם את הנחישות בכל זאת להמשיך או שאתם מעדיפים לחכות לקצת יותר תמיכה.

עבודה – זה המקום שבו הכי בא לכם לשנות מהיסוד את המצב שלכם, חלקכם אולי יבינו סוף סוף שמה שיש להם ביד זה טוב, וחלקכם תעשו צעדים לכיוון טוב יותר. בקיצור – פשוט לעשות, משהו כבר יצא מזה.

זוגיות – לא בא לכם להיות דביקים ונוסטלגיים ובני הזוג שלכם כבר יודעים שזה ככה.

 

מזל דגים תחזית שבועיתמזל דגים:

שאלת השאלות של השבוע היא למה? ולא תהיה תשובה ברורה. מרקורי בעצירה במזל שלכם משפיע יותר ממה שנראה לכם.

עבודה – עדיף לנסות עד כמה שאפשר לשמור על השגרה, ואם זה לא מצליח להיות סבלניים ולהבין שיש שבועות שכאלה.

זוגיות – גם כאן צצים להם שרטונים, בעיקר כשאתם אומרים משהו ומבינים אתכם הפוך ממה שהתכוונתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.