פורים באוויר ואכן תחילת השבוע מרגישה כמו "ונהפוך הוא". היו לנו כבר כמה כאלה בשנה האחרונה, אבל הפעם הקצב גבוה יותר וההיפוך חזק יותר. ביום ראשון מרס ושבתאי מתחילים את הנסיגה שלהם קצת אחרי שמרקורי חוזר להילוך רגיל. הפעם היה מרקורי ברטרו מהסוג האמיתי כזה שאכן גורם לתקלות שאף אחד לא העלה בדעתו שיכולות לקרות, מה שמעניין הוא המהירות שבה מתקנים וממשיכים הלאה. תחילת הנסיגה של מרס על רקע מתיחות בכל מיני  מקומות בעולם בין מדינות, בתוך מדינות כבר מורגשת.

כשמרס ברטרו יש תחושה שדרכי הפעולה המקובלות לא עובדות. חלק מגיבים לזה על ידי שימוש ביותר כוח, חלק דווקא להפך, מגיבים בעצירה ובהתחלה של שימוש בכוח אחר: כוח הסליחה, המחילה וההבנה. בכל מקרה כולם פועלים שונה מהרגיל שלהם. כמרס ברטרו אנחנו רואים אנשים שבד"כ נעים בקצב איטי ושומרים על הקבוע פתאום מוכנים להשקיע ולעשות מאמצים שלא ידענו שיש להם את היכולת אליהם: מדובר בכאלו שפתאום לוקחים על עצמם פרויקטים בעבודה, או מתחילים בפעילות ספורטיבית שלפני כן הם לא הסכימו ללכת יותר משני מטר. גם ההפך הוא הנכון: כל מכורי הספורט ואלו שעובדים בקצב מטורף פתאום נחים, מבריזים מאימונים, מתחמקים מעבודה. בקיצור ונהפוך הוא.

שבתאי בנסיגה במזל עקרב מכריח את כולנו לחזור על הנושאים שעלו מנובמבר 2013 ועד עכשיו. שבתאי נמצא בנסיגה קצת יותר מארבעה חודשים כל שנה, כך שכולנו מאוד רגילים לתנועה האחורית שלו. מי שיושפע מהנסיגה הזו הם בעיקר בני ובנות מזל עקרב (גם אלו עם ירח בעקרב, אופק עקרב או הרבה פלנטות בעקרב) שיהיו חייבים לעשות כמה שינויים, כמה פשרות שיראו מאוד קשות בהתחלה וישתפרו בהמשך.

שינויים קורים לאט לאט לאורך זמן, ואז פתאום תוך כמה שבועות אנחנו מבינים שהם בעצם כבר קרו. התחושה הזו מתגברת, כאשר באפריל כולנו נבין שאנחנו חיים בעולם חדש ואחר ושונה מזה שנולדנו אליו. בתקופה כזו אלו שמסוגלים להיות קצת יותר גמישים באמונות שלהם ובהרגלים שלהם יחגגו, אלו שמאוד קשה להם לזוז מהרוטינה הקבועה שלהם, יאלצו לזוז ממנה והם יוכלו לעשות את זה בקלות יותר אם רק הם יפסיקו להתגעגע לעולם שפעם היה טוב יותר. איך לעשות את זה: להבין, באמת להבין שאולי לא באמת היה טוב יותר.

הורוסקופ:

יום ראשון – הירח בדגים, אנרגיות מתהפכות ויש תחושה שאין קרקע יציבה מצד אחד, מצד שני יש חיבור חזק מאוד לאמונה.

ימים שני ושלישי – ירח בטלה, פיזור גבוה של הפלנטות בסה"כ, והתחושה היא שרוצים הכל מהר ועכשיו, הבעיה היא שכל כמה דקות רוצים משהו אחר.

ימים רביעי וחמישי – הירח בשור מרגיע קצת את ההתלהבות והפיזור של כולם, הימים היותר טובים של השבוע הקרוב.

ימים שישי ושבת – ירח בתאומים, ונוס נכנסת למזל דלי ודגש על מזלות האוויר שמביא עימו הרבה תקשורת, המון דיבורים וניסיון למצוא דרכים פחות אלימות לשינוי המצב.

מזל טלהמזל טלה:

מרס ברטרו ואתם שונים מהרגיל שלכם. השבועות הראשונים תמיד מוציאים אתכם מאיפוס. להגיב ביותר אלימות או לנסות להפעיל יותר כוח יעלה לכם ביוקר.

עבודה – התחושה היא שמחפשים אתכם בסיבוב, שמעצבנים אתכם ומתגרים בכם, אולי זה נכון, ועדיין תגובה מינורית של משיכת כתף תעזור יותר מכל דבר אחר.

זוגיות – בלגן גדול. אתם מרגישים חלשים וחלק מכם כל כך שונאים את ההרגשה הזו כך שאתם מנסים להרגיש חזקים בתוך מערכות היחסים שלכם ובני או בנות הזוג מגיבים בהתאם. חלקכם דווקא מקבלים זוגיות נפלאה בתקופה של המרס ברטרו בדיוק מהסיבה הזו שאתם מראים את הצד הפגיע שבכם.

 

מזל שורמזל שור:

ונוס עדיין בזווית מלחמתית למרס רוב השבוע, אבל היא מתרחקת, אז מה זה אומר: יש לכם יתרון, יש לכם גם כעסים, ואולי הייתם מעדיפים שיהיה אחרת, אבל אתם מסוגלים להתמודד עם מה שיש לכם על הצלחת.

עבודה – עד כמה שאתם מצליחים להרגיע את הטונים השבוע, ככה יהיה לכם קל יותר בשבועות הבאים.

זוגיות – תשתפר מאוד לקראת שבוע הבא.

מזל תאומיםמזל תאומים:

מרקורי בהילוך ישיר ואתם מרגישים שאתם חזרתם לעצמכם ורק שאר העולם השתגע.

עבודה – מרקורי בזווית אתגרית לשבתאי מרמז שיהיו תלונות כלליות בנושאי עבודה (ומגורים), אבל אתם מסוגלים להסביר את עצמכם יותר בקלות ולעבור את העימותים האלו בצורה שיש בה כבוד לשני הצדדים.

זוגיות – פחות מעניינת אתכם השבוע, זה יותר עבודה ובית, ולפעמים פחות פוקוס על מערכות יחסים זה הדבר הכי נכון.

 

מזל סרטןמזל סרטן:

השבוע זה לא אתם בצורה ישירה, כל מה שעובר עליכם זה כי אתם לוקחים על עצמכם אנרגיות של אחרים (חוץ מילידי ה-2 עד ה-6 ליולי, במקרה הזה זה כן אתם).

עבודה – פשוט להמשיך.

זוגיות – מערכות היחסים השבוע מאוד תלויות מאיזה מזל בן או בת הזוג.

 

מזל אריהמזל אריה:

לשמחתכם הרבה ההיגיון קצת חוזר אליכם, יש יצירתיות, יש יכולת הנהגה בכיוון הנכון, זה פשוט האחרים שנמצאים בסיפורים שלהם.

עבודה – השבוע זה באמת לא אתם, זה הם. תזכרו את זה ותהיו נדיבים.

זוגיות – גם השבוע טוב למערכות יחסים.

מזל בתולהמזל בתולה:

מרקורי בהילוך ישיר, אתם מנסים להשתלט על כל מה שקורה והוזנח בשבועות האחרונים ובעיקר מתעסקים בסיפורים לא קשורים שאחרים מספרים לכם.

עבודה – זה קשה לכתוב, אבל השבוע אל תהיו נחמדים. ברור לכם מה הגיוני ונכון ואתם יכולים פשוט להגיד את זה.

זוגיות – זה לא שבוע שבו מערכות יחסים אישיות כל כך מעניינות, הרבה יותר שבוע של עבודה והתעסקות בנושאים אלו, ולפעמים זה לא רע להשאיר את הזוגיות להתאוורר מעצמה קצת.

מזל מאזנייםמזל מאזניים:

גם השבוע לא בא לכם על העימותים, אבל הם שם. רק שהפעם יש לכם יתרון. הנחישות שלמדתם בחודשים האחרונים מתחילה להראות לכם כמה היא שווה.

עבודה – לא קל, לא פשוט, אבל היתרון בצד שלכם.

זוגיות – יהיה לכם הרבה יותר קל לקראת סוף השבוע כשונוס תכנס לדלי ותרגישו שאפשר לאוורר קצת את הזוגיות.

מזל עקרבמזל עקרב:

שבתאי מתחיל נסיגה במזל שלכם. ילידי ה-14 עד ה-16 לנובמבר חייבים להתבגר עכשיו. לקחת החלטות שישפיעו על שבע השנים הבאות.

עבודה – אתם לא מסוגלים ליוזמה, רק ךתגובה, וגם בסיטואציות האלה אפשר להמשיך ולתפקד.

זוגיות – אתם מרגישים כל כך חלשים השבוע שחלקכם יגיבו בנסיון להפעיל עוד יותר כוח, חלקכם ירימו ידיים. עדיף להסביר שאין לכם כוח ובאמת לנוח יותר.

מזל קשתמזל קשת:

יופיטר עדיין בריבוע מדוייק לאוראנוס, והשבוע גם בזוויות טובות לשמש. יש לכם כל כך הרבה הזדמנויות, ואתם רוצים חופש ומימוש (שימו לב שאלו בד"כ מנוגדים אחד לשני). ועדיין יחסית לכולם, אתם במצב טוב.

עבודה – עדיין תחושה של המון הזדמנויות וקושי אדיר להתמקד באחת מהן ולקחת אותה לשלב הבא. (ועדיין זה מה שאתם צריכים לעשות).

זוגיות – תחושת החופש מפעמת בכם, אבל לא על חשבון הזוגיות, רבים מכם מבינים שאפשר להיות חופשיים בתוך הביחד.

 

מזל גדימזל גדי:

אתם מסבירים את עצמכם וזה לא עובד לכם. התחושה היא שאתם לועסים מחדש את מה שכבר בפעם הראשונה לא רציתם ללעוס, ועדיין אתם חייבים.

עבודה – שימו לב השבוע שאין לכם יתרון אנרגטי.

זוגיות – דווקא מהמקום הפחות בטוח בעצמו, המקום הקצת חלש, אתם יכולים לגלות צדדים נעימים במערכות היחסים שלכם.

 

מזל דלימזל דלי:

עדיין המון בלגן. הזדמנויות ורעיונות עפים פנימה והחוצה. שימו לב שהרבה מכם מושפעים מנסיגת שבתאי ולכן תנו יותר זמן לכל משימה.

עבודה – עדיין עמוס מאוד, ואצל רובכם זה לא נורא, מתאים לכם להיות עסוקים.

זוגיות – לקראת סוף השבוע כשונוס תכנס לדלי יהיה הרבה יותר נחמד.

 

מזל דגיםמזל דגים:

יומולדת הנה בא ויש לכם כוח לחגיגות שזה כבר יותר מהרבה אחרים. נסו לא לעשות את מה שנקרא: "החלטות יום ההולדת". רק להנות מהיום.

עבודה – גם השבוע עדיף לא לנסות לנהל, אלא פשוט להגיב בהתאם למה שנדרש מכם.

זוגיות – יכול להיות שבוע טוב מאוד לזוגיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.