wesak festival 2015הירח המלא המשמעותי ביותר של השנה מגיע. הוא מגיע ביום שני בשעה 06:42 בבוקר, חודש אחרי ליקוי הלבנה, וממשיך את המגמה של נענוע מערכות היחסים הקרובות. זוגות שנמצאים על הקצה כבר עברו אותו בחודש האחרון, זוגות אחרים להפך, העמיקו את היחסים ביניהם וחיזקו אותם עם הבנה וכבוד הדדי.

מערכות יחסים לא ירגעו בימים שמסביב לירח המלא הזה, להפך, יגיעו טונים אישיים צורמים וכואבים כשכל צד מתבצר עוד יותר בעמדה שלו (או שלה).

הירח המלא הזה במזל עקרב הוא הירח המלא שבו על פי האסטרולוגיה האזוטרית, שומרי האנושות משדרים לנו את התדרים הגבוהים ביותר. מה שאנחנו מרגישים הוא שמוציאים אותנו מהמקום הנוח שלנו, שחלק מההגנות שלנו מתפוגגות, כך שאפילו הדברים הקטנים שאנחנו מצליחים להחליק אותם ביום יום, מוציאים מאיתנו תגובות קשות שמפתיעות אפילו אותנו.

מהצד השני אלו שנמצאים ב"דרך" ויודעים איך לא להיבהל כשהם רואים את עצמם כפי שהם, יודעים לא להיאחז בטינה ישנה, כעסים עתיקים והחשוב מכל ציפיות עתידיות, יקבלו בימים שמסביב לירח המלא הזה מסרים אישיים, מהסוג שעוזר לשחרר עוד יותר את השאיפות שלא שייכות אליהם, ואת הכעסים שכבר לא שייכים אליהם.

על פי המסורת הבודהיסטית, הבודהא הגיע להארה בזמן הירח המלא במזל עקרב, ולכן זהו הירח שקשור ליכולת להארה ושחרור, או לכל מה שהפוך – אחיזה חזקה אפילו יותר בחומר.

 ההורסקופ של הירח המלא בעקרב 2015 מספר את הסיפור של מערכות היחסים:

Full Moon Scorpio 2015

הירח במולות לשמש ושניהם בריבוע ליופיטר (טי סקוור), וזו אנרגיה שמכוונת לסוג של דיבורים על ההבטחות שלא קוימו. כולנו מבטיחים הבטחות במהלך הדרך, רובנו לא מקיימים חלק גדול מהם. הבטחות מהסוג של: אנחנו ניסע לחופשה, אני אקנה לך אוטו חדש, אני אתן לך, ואני אתן לך. חוץ מההבטחות האלה יש את ההבטחות שזוגות הבטיחו אחד לשני שהם יהיו שונים, שאצלם בבית דברים יתנהלו אחרת, לא כמו אצל ההורים שלהם, והנה עכשיו הם מבינים, שגם ההבטחה הזו לא קוימה.

והתירוץ? התירוץ הוא הקל ביותר: אין לי כסף. הלחץ הכלכלי נותן את אותותיו, דווקא עכשיו כשהוא לכאורה טיפה נרגע. אני פוגשת הרבה אנשים שמוציאים הרבה מאוד, ולמה שחשוב להם באמת לא נשאר. אני פוגשת רבים שחושבים שלקנות משהו זה תחליף להקשבה או ללהיות עם מי שקרוב אליהם. אני פוגשת את אלו שהתייאשו ולא מנסים אפילו לצאת מהחובות ולכל אלו יש מחיר רגשי כבד שמשפיע מאוד על היכולת להיות בתוך מערכת זוגית.

ירח בעקרב מעלה את הנושאים הבאים: מין, כסף, ומוות. במערכות יחסים אלו הנושאים שמפרקים את החבילה. על כל הנושאים האחרים אפשר לריב לתמיד (תור מי לעשות כלים, להסיע את הילד, לאן נוסעים בחופשה וכו'), אבל הנושאים שירח בעקרב מעלה הם בעלי הפוטנציאל להיות הריב שאחריו כבר לא נשארים ביחד.

ולהפך, אותה האנרגיה יכולה לחזק זוגות בדיוק באותה המידה שהיא יכולה לפורר אותם. זוגות שמחליטים ביחד על סדרי העדיפויות הכספיים, זוגות שלא מסתירים האחד את השני, זוגות שיודעים אובדן מהו, אלו רק מעמיקים ביניהם את ההבנה ואת השיתוף.

אותו ירח ואותה שמש נמצאים בזוויות הרמוניות לפלוטו. פלוטו שליט עקרב שמספר על הגורל הפרטי והאישי לכל אחד ואחת מאיתנו. ההרמוניה לפלוטו מחזקת מאוד את הנושא של אין דרך חזרה. אין דרך חזרה יכול לגרום לאנשים להבין שהם כן נשארים ומתאמצים כן למלא כמה הבטחות, יכולה גם לכוון אנשים לבניה של חיים חדשים.

במקביל לטי סקוור הזה, בהורוסקופ של הירח המלא יש עוד טי סקוור: מרקורי מול שבתאי ושניהם בריבוע לנפטון. ההיבט הזה מקשה מאוד על התקשורת. מנסים לומר משהו אחד, מבינים משהו אחר, מנסים לדבר רגוע והטונים עולים. מנסים להסביר ואומרים לכם שאתם חופרים.  ההמלצה שלי לימים ראשון עד שלישי – תנסו לדבר רק בעובדות פשוטות, משפטים קצרים, ואל תנסו להסביר את עצמכם, מה אתם מרגישים וכו' כי זה לא יעזור.

בהורוסקופ הזה גם מרס וגם ונוס לא יוצרים זוויות בכלל. מכאן שמה שמתרחש הוא בעיקר בין השמש והירח, וזה אישי, הכי אישי ואינטימי שיש, ואי אפשר לשתף אחרים, להוציא על אחרים אפילו קצת קשה להאשים אחרים.

להשתחרר להבנה חדשה:

ההמלצה לימים ראשון ושני היא להיות כמה שיותר בתוך עצמכם, כמה שפחות להיגרר לריבים שקורים מסביב לכם, ולתת לאנרגיה לשטוף מעליכם כעסים ישנים שכבר לא רלוונטיים למי שאתם היום, לא רלוונטיים למי שתהיו. זוהי גם הזדמנות לעשות התרת נדרים פרטית קטנה ביניכם לבין עצמכם. הבטחות שנתתם לעצמכם והיום כובלות אתכם יכולות להשתחרר בזמן הזה.

אלה לא ימים טובים לנסות לריב על כסף, זה יעלה ביוקר פי כמה מהסכום שעליו רבים, גם לא ימים טובים לקנייה יקרה במיוחד (רוב הסיכויים שתתחרטו אח"כ). מהצד השני אלו ימים נהדרים לסגור חובות, להגיע להסכמי תשלומים שישחררו אתכם לחיים שקטים יותר.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.