מזל תאומיםמזל תאומים מביא עימו אנרגיה מהירה, מנטלית, ידידותית, מוכנה להתנסויות. האנרגיה שמסומלת על ידי מזל תאומים היא אחת מהחזקות ביותר בחיינו בזמן הזה בכל העולם, הרשתות החברתיות, החיבור לחדשות וטלפונים חכמים, היכולת לדבר עם כל אחד כל הזמן ולא משנה איפה אתה בעולם, היכולת לפרסם את דעתך (כמו שאני עושה פה עכשיו), היכולת ללמוד כל נושא בקלות ובמהירות – כל אלו מסומלים במזל תאומים.

נראה לי שכולנו נמצאים במצב של עודף מידע בימים אלו, אנחנו רק מקבלים עוד ועוד מידע ולא עוצרים לרגע לעכל, לעשות סדר, להחליט מה כן חשוב ומה לא חשוב. יש המון רעש מסביב, ואחד הדברים שהכי חסרים לאנשים הוא – שקט.

כולנו מכירים את אנרגיית התאומים באופן אישי כשאנחנו מתבוננים על השיג ושיח שמתרחש במיינד האישי שלנו. כולנו מכירים את המשא ומתן הפנימי הבלתי פוסק, כולנו כל כך רוים להניח לו לרגע אחד, אבל משום מה מאוד פוחדים מהשקט שמגיע ברגע שזה קורה. כל הקולות האלו שמתרוצצים לכולנו בתוך הראש מייצגים את הדואליות הבסיסית: החלק האנושי שלנו והחלק הנשמתי שלנו. מזל תאומים הוא זה שמפריד בין השניים, יוצר דואליות, הוא גם זה שיכול לחבר מחדש בין שני החלקים הללו לאדם שלם.

מולד הירח הקרוב הוא זמן מצוין לנסות ליצור גשר בין האנושי לבין הנשמתי, הדרך לעשות זאת הפעם היא על ידי תנועה. שווה לכם להישאר בתנועה בסוף השבוע הקרוב, להפעיל את הגוף ופחות את המיינד וכך להגיע לסוג של שקט שמאפשר חיבור טוב יותר עם השקט של הנשמה יחד עם הרעש של האנושי.

יש מקום לשני החלקים: האחד קבוע ונצחי, השני מותאם לזמן, למקום ולמרחב בו מתרחשת הפעילות. זה לא אחד על חשבון השני זה שניים שמעשירים האחד את השני. סופ השבוע הקרוב הוא זמן מצויין לתת מקום לשני הקולות המרכזיים שמתרוצצים אצלכם בראש: לקבל את שניהם ולתת להם למצוא דרך להיות ביחד במקום להילחם אחד בשני.

הורוסקופ של מולד הירח בתאומים ( ה-8 ליוני בשעה 17:56) מעלה 18 במזל תאומים:

מולד ירח בתאומים

בהורוסקופ של מולד הירח הצמידות של הירח עם השמש צמודה גם ליופיטר. צמידות זו יכולה להרחיב אופקים, לאפשר למידה של נושאים חדשים במהירות, ומהצד השני היא יכולה להוביל להגזמה של הפעילות המנטלית ולתחושה של "אני יודע" שאין לה בסיס מציאותי.

הסיפור האמיתי של ההורסקופ נמצא דווקא אצל מרקורי. מרקורי, שליט התאומים, נמצא בסרטן, צמוד לונוס ובזמן מולד הירח הוא ב-טי סקוור עם אוראנוס ופלוטו. כבר שמעתם הרבה על הזווית המרובעת בין אוראנוס לפלוטו (כל המהפכות), והפעם לחודש הקרוב המהפכה היא יותר אישית, ביתית וקשורה לשורשים שמהם הגעתם. כולנו למדנו בתור ילדים על התרבות ממנה הגענו, קיבלנו את הערכים של הבית שלנו, של השבט שלנו והטמיעו בנו גם תרבות סביבתית מסוימת.

בשבועיים הקרובים יכולות לצוץ הפתעות וסודות ותגליות בכל הקשור לנושאים אלו. זה כמו שהאנתרופולוגים יגלו מאובנים חדשים שיכריחו אותם למצוא דרך חדשה להסביר את התפתחות האדם, כך באופן אישי אתם יכולים לגלות סודות או פיסות אינפורמציה שיראו לכם את כל העבר האישי והמשפחתי שלכם באור חדש לגמרי.

זה הזמן לצפות לבלתי צפוי, הפתעה מהעבר שבאה לבקר אתכם בהווה, ויכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים להיסטוריה האישית שלכם ולהיסטוריה המשפחתית והשבטית שאתם נושאים עמכם.

באותו הזמן ונוס נמצאת במשולש הרמוני עם נפטון ושבתאי במזלות המים, שזה אומר שדווקא בכל הבלגן אפשר ורצוי להתאהב, קל לסלוח על טעויות שנעשו בעבר, ואפשר לתת לכם להרגיש עד כמה אתם כן אוהבים את כל האנשים האלו שנמצאים מסביבכם גם אם הם עושים המון רעש מיותר.

מרס בתאומים בזווית מרובעת לנפטון מראה על דרך הפעולה הנכונה שהיא לא לפעול. מי שינסה להכריח או לעשות דברים בכוח, כמו לשכנע בכוח, או להכריח את דעתו או את האמונה שלו לא יצליח לעשות זאת, רק יעורר תרעומת ותגובה בלתי צפויה מהצד השני. זה הזמן שבו במקום לריב עם אחרים בנושאי אמונה ומה נכון או לא נכון, אפשר רק לשמור את הדיון פנימי, לאפשר לעצמכם להגיע לאמונה ברורה, כזו שלא צריכה אחרים שיאשרו אותה.

מזל תאומים:

מולד ירח במזל תאומיםלמזל תאומים ישנן תכונות רבות והפעם אני אתרכז ביכולת של מזל תאומים לחבר. התאומים כמזל שנשלט על ידי מרקורי הוא המזל שאחראי על המסחר, על האינפורמציה מגיעה מבתי הספר ומהמדיות השונות, המזל של הידע החשוב יותר והחשוב פחות. הטיפוסים התאומיים בטוב שלהם הם אלו שמסוגלים להתחבר בקלות עם כל מי שנמצא בסביבה. מוצאים שפה משותפת שעליה אפשר לבנות מערכת יחסים. זו יכולה להיות מערכת יחסים קצרצרה כמו שיחה קטנה עם המוכר בחנות, זו יכולה להיות מערכת יחסים ארוכה כמו עם חברים מבית הספר. התאומים הללו גם נהדרים בהעברת אינפורמציה: עיתונאים, מפיקים, כותבי בלוגים ומורים מצוינים.  כל אלו שמצליחים להעביר מידע מעצמם לאחרים.

במזל תאומים אנחנו נפגשים עם הדואליות הבסיסית זו שבין אדם אחד לשני, זו שבתוך האדם עצמו: החלק האנושי והחלק הנשמתי. כולנו מכירים את הדיונים הפנימיים הבלתי פוסקים כמו "כדאי לי או לא כדאי לי" לעשות משהו, מה כדאי לי לאכול לצהריים: משהו טעים או משהו בריא. הדיונים הפנימיים שמלווים אותנו כל הזמן מגולמים במזל תאומים.

הדיונים הללו יכולים להיות מורמים לרמה של הקשר בין הנשמה לבין האנוש. האנושי רואה אופק מצומצם יחסית ומוגבל ביכולות שלו מצד אחד ומהצד השני הוא זה שמותאם לחיים בזמן ובמרחב בהם הוא נמצא. הנשמה רואה את ההקשרים הרחבים יותר ורוצה שהאנוש יגיע לרמה שבה הוא מגיב אליה ואל ראיית העולם שלה, אך היא מוגבלת מאוד בהבנה של חיי היום יום ודרישותיהם שבהם האנושי מתקיים. הסוד של התאומים הוא היכולת לחבר בין הקצוות הללו, למזג את כל הרעיונות והמידע המגיעים מכל הכיוונים, ולהצליח להיות אדם אחד שלם שבו יש מקום לכל אלו, בדיאלוג פורה. מכאן הדרך ללהסתדר עם הסביבה הופכת לקלה הרבה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.