שבוע שבמרכזו הירח המלא, חודש לפני ליקוי, שמציף אפילו יותר נושאים שקשורים למערכות יחסים. מה שבעיקר חשוב במפת הירח המלא הקרוב הוא החיבור שלו למפת המדינה. האופק של מפת המדינה הוא במזל מאזניים, ועם מרס בדיוק במעלה הזו בזמן הירח המלא ובזווית אתגרית לפלוטו, אפשר לצפות להפתעות, כנראה במישור הפוליטי.

אחרי העייפות האדירה של שבוע שעבר עם התודעה החדשה שנכנסה והביאה איתה שקט חיצוני יחסי, והלם פנימי, השבוע מגיעה תנופה חדשה עם חזרתם של יופיטר ומרקורי להילוך ישיר.

מרקורי חוזר להילוך ישיר ביום שלישי, בצמידות לנפטון של מפת המדינה. וכאן נכנסת לפעולה התודעה החדשה שמגיעה בזמן הזה. מה שקורה עם תודעה קצת אחרת היא שהמשחקים הפוליטיים והתקשורתיים ממשיכים בדיוק אותו הדבר. מה שמשתנה זה התגובה שלנו אליהם. כך שספינים תקשורתיים נהיים ברורים יותר, במיוחד הכוונה העומדת מאחוריהם, ומכאן שהתגובה אליהם תהיה שונה ממה שאלו שמייצרים אותם מתכוונים. ובאותה המידה גם ביחסים האישיים של כולנו, היכולת של הקרובים אלינו לשחק עם המחשבות והרגשות שלנו פוחתת ככל שאנחנו רואים ומזהים את הכוונה העומדת מאחורי המילים שלהם, וגם כאן, מה שמשתנה זה התגובה שלנו ולאו דווקא מה שמתרחש.  

מזל מאזניים מייצג את החוקים, וגם את הנורמות החברתיות. שתי אבני הבניין האלו של מה שנקרא "סדר חברתי" התערערו כל כך בשנתיים האחרונות, כך שקשה יותר להסתמך עליהם כדי לקבל את תחושת הבטחון שהם נתנו. השבוע הקרוב ימתח כל כך את השיח הפוגעני והמסית, ויכול להיות שזה יגיע לרמה שבה מרוב הגזמה זה כבר לא יעבוד יותר.

מה שמביא את עיקר התנופה היא חזרתו של יופיטר להילוך ישיר במזל דלי, והאנרגיה שהוא מביא היא כזו שנותנת את התחושה שאפשר להרים את הראש, להסתכל קדימה, ולעבור להתמודד עם כל הנושאים החברתיים שהוזנחו בזמן הקורונה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם המון דרמות ועם פוטנציאל לאגרסיביות, במיוחד ביחסים האישיים. שימו לב השבוע לנטייה שלכם לזרוק מילים יותר מהר ממהירות האור. ונסו להשתמש במילים חיוביות, מאחר והשבוע לא יוותרו לכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם חולמים הרבה יותר מהרגיל, מתמלאים בהשראה ואמונה, וברצון להתחבר לשפע הקוסמי. שבוע שבו כדאי להיזהר משרלטנים.

מזל תאומים: מרקורי חוזר להילוך ישיר ואתם מרגישים שאתם חוזרים לעצמכם. העומס מרגיש עמוס, אבל יש לכם את התנופה להתמודד איתו.

מזל סרטן: שבוע של ירח מלא שאתם כנראה תרגישו בעוצמה. רבים מכם נותנים מעצמכם מעל ומעבר ביחסים האישיים, והשבוע פתאום תבינו שלפעמים הנתינה הזו מזיקה יותר מאשר מועילה, ואולי עדיף לכם לעודד מהצד בזמן שאחרים לומדים איך להתמודד בעצמם.

מזל אריה: שבוע של ירח מלא שמאתגר אתכם בתחום מערכות היחסים. אתם מבינים שמה שנראה לכם נורמטיבי, יכול להראות כלא נורמלי בעיני אנשים אחרים ואתם מתמודדים עם הצורך להסביר את עצמכם ולמה כן או לא התכוונתם.  

מזל בתולה: שבוע שבו אתם רואים איך לוקחים את הרעיונות שלכם, ולא תמיד זוכרים לתת לכם את הקרדיט, אבל לפחות קל לכם יותר כשדברים מתנהלים כמו שהצעתם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם אלו שמובילים את הכיוונים החדשים. נמאס לכם מההתלבטויות הבלתי פוסקות ואפילו נמאס לכם להתחשב ב"מה יגידו" ומשם קל מאוד לקחת החלטות וליישם אותן.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תעזו יותר להגיד את דעתכם, ותשקיעו בלימוד דברים חדשים שקשורים לביטוי אומנותי.

מזל עקרב: שבוע עם זווית אתגרית בין שני השליטים שלכם מרס ופלוטו, ואתם מוצאים את עצמכם נלחמים עם עצמכם, ורואים איך המלחמה הפנימית הזו משפיעה על מערכות היחסים שלכם.

מזל קשת: שבוע של חזרת יופיטר להילוך ישיר ואתם מקבלים תנופה מחודשת. שבוע טוב לנסות ולראות איך אתם יכולים ליישם משהו מהחלומות שלכם, גם אם זה אומר שתוותרו על החלום כדי לראות אותו הופך למציאות.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתפזרים לכמה כיוונים, וקשה לכם להתמקד בדבר אחד בכל רגע. בין לבין, לפחות מעניין לכם ומרוב שאין לכם זמן להתעקש גם היחסים האישיים משתפרים.

מזל דלי: שבוע שמרגיש שיש בו עומס אדיר, והרבה אחריות. חזרת יופיטר להילוך ישיר במזל שלכם נותנת לכם תנופה ואכן החודשיים הקרובים יכולים להביא איתם צמיחה אדירה.

מזל דגים: יופיטר חוזר להילוך ישיר, ועוד חודשיים בערך הוא נכנס למזל שלכם ואתם בתחושה שעכשיו מגיע הזמן שלכם להתרחב לצמוח להגשים.  

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.