תחזית שנתיתהשנה מתחילה עם ליקוי חמה ומבטיחה להיות מעניינת: יש תחושה שנושאים שעליהם לא היתה הסכמה פתאום הופכים לקונצנזוס אבל אחרים שפעם היו מוסכמים על כולם הופכים להיות זירת הקרבות בין הפלגים, הסיעות, העדות, ההשתייכויות או איך שרק תקראו לזה. לא יקרה נס ופתאום כולם יסכימו, השאלה היא מהם הנושאים עליהם יש כרגע הסכמה ומהם אלו שעליהם מותר ורצוי להילחם.

הרמז למה משתנה מעצמו מגיע מכניסתו של שבתאי למזל קשת, לאחר שלוש שנים במזל עקרב (מ-אוק' 2013 ועד עכשיו). התוצאה הראשונה שבולטת לעין משהייתו במזל עקרב היא שנעצרו עליות המחירים התלולות של ימי שבתאי במאזניים (2010-13). אז מכאן כשאני בוחנת את מזל קשת ונטייתו להגזמה והקצנה, יש סיכוי גבוה שההקצנה תתמתן. לא נחזור לימים שלפני שהייתה כאן הקצנה, זה כבר קרה, אבל אפשר ומגיעה האנרגיה שתעזור לעצור היכן שנמצאים ולהפסיק לנוע לכיוון יותר ויותר קיצוני.

הנושא הבא הוא בעיקרו ההבנה שאי אפשר להמשיך ולהתעלם ממה שקורה מסביב. התפיסה של אזרחי המדינה היא שזוהי מדינה מיוחדת שמגיע לה יחס מיוחד, התפיסה העולמית מתחילה לנוע לכיוון שמעדיף שהמדינה הזו תהיה עוד אחת מני כולם. משחק הנדנדה בין ההתעקשות הישראלית על יחס מיוחד, לבין כל אלו שמעדיפים להתעסק בצרות אחרות, ילווה את השנה הקרובה ויהיה גורם מדרבן נוסף לתזוזות באידיאולוגיות של רבים.

חלק גדול מהשנה שבתאי בקשת יהיה בזווית מרובעת לנפטון בדגים, בתוספת יופיטר שיסגור לסירוגין משולש (שנקרא טי סקוור) במזלות המשתנים. נפטון מול יופיטר מדבר בעיקר על הגזמה ויציאה מפרופורציות, שאולי אנחנו כבר רגילים לזה, אבל השנה זה יבלוט עוד יותר איך תמונה אחת משנה את האג'נדה הציבורית תוך כמה שעות. אבל לא לדאוג, לא חייב באמת לעשות משהו כי עוד כמה ימים תהיה התמונה הבאה…. יש תחושה של שטפון, של גבולות מתמוססים, אבל שבתאי בקשת ינסה לעשות סדר בשיטפון, לקבוע חוקים, לשמור על העבר, אבל לא ממש יצליח.

חודשי הסתיו מאופיינים בתחושה של כובד, הרשות המחוקקת והרשות המבצעת והאזרחים וכולם רוצים לשנות חוקים, לחוקק חוקים חדשים, להגדיר, להנציח, לעשות רק כמה תקנות קטנות, ועוד כל מה שמנסה לגעת בפרטי הפרטים של החיים של כולם. באותו הזמן עצם השטף של כל החוקים והתקנות והשינויים כבר ממסמס את רובם פשוט כי אין זמן לדון בזה.

בחודשי החורף הכיוון הוא יותר של שמירה על יציבות ועל אחדות בכל מחיר. יש סיכוי לאיומים ולעימותים, במקביל להם גם יש את החוזק והעוצמה והרצון לשמירה על הקיים כפי שהוא. תקופה שיש בה אפילו סוג של שגשוג כלכלי למרות כל מה שקורה מסביב.

בחודשי האביב התחושה היא שמנסים להוביל, מנסים לקבוע את האג'נדה אבל פשוט לא מצליחים. יש שינויים וכמובן שהם לא מה שרצינו או ציפינו לו, ועדיין קל ופשוט להנחיל אותם. התחושה שהחיים זורמים בקצב ממשיכה וקל יותר ליישב בין הפערים.

בחודשי הקיץ כבר מרגיש שוב קשה. התחושה היא שרוצים לנצח אבל לא ברור מי האויב, יש גם אווירה דומה לתחילת השנה של שטף אדיר של רעיונות ופתרונות ויוזמות. כולם מנסים לכפות את דעתם על כולם, וכולם לא מצליחים בגלל שיש יותר מדי מהם באותו הזמן. משהו באווירה שמזכיר את הקיץ של 2014,  ונקווה שהפעם הגל האלים יעבור בצורה קצת אחרת.

בתחילת אפריל עד סוף יוני, נסיגת מרס מקשת לעקרב תלהיט שוב את הרוחות, בכל הנסיגות האחרונות של מרס, שבועיים אחרי שהם הסתיימו פרץ עימות אלים. הפעם מדובר באמצע יולי. גם אמצע אוגוסט עם אותו מרס בצמידות לשבתאי בריבוע לנפטון יכול להוביל להתפרצויות.

המפתח לשנה הקרובה הוא היכולת להישאר ממוקדים, בתוך הרב גוניות שקיימת. הכוונה היא לא לאטום את עצמכם בתוך הרעיונות שלכם, להסתגר ולא להקשיב. הכוונה היא להפך, להיות פתוחים, מסוגלים לראות את כל הרצונות והאפשרויות, אבל בתוכן להתעקש להתמקד באחת, שתיים, שלוש ולא יותר. מי מכם שקם כל בוקר עם רעיון חדש איך לסדר לעצמו את החיים, להגדיל את העסק, לפתור לאחרים את הבעיות שלהם וכו' לא יצליח לכוון את האנרגיה במהלך השנה הקרובה. מי מכם שמחזיק מעמד בנושאים ובפרוייקטים שמעניינים אותו יוכל להתקדם הרבה במהלך השנה.

הכוונה היא לעשייה שקטה ופשוטה במקום שבו אתם כנראה כבר נמצאים, רק בלי הניסיונות להעמיס על עצמכם עוד לימודים, עוד עבודה, עוד תואר, עוד ועוד ועוד מתחיל להיות בעייתי.

 

מזל טלהמזל טלה:

שנה שבה האנרגיות הכלליות מוציאות מכם את הרצון לעצמאות, להצלחה, להובלה. אבל אתם חייבים להתמקד בדבר אחד או שניים ולא להתפזר לכמה כיוונים שונים. אחרי שהצלחתם להתמקד קצת יותר סבלנות תעזור מאוד. אלו מכם שמתפרצים מהר יותר מאחרים יגלו שקשה להם מאוד לשלוט על עצמם בשנה הקרובה, ושאנשים מתרחקים מהם אט אט. נסיגת מרס בקיץ הקרוב תוביל אתכם לחיפוש אחר אמונה.

 

 

 

מזל שורמזל שור:

שנה שבה נראה כאילו כל שאר העולם רץ קדימה ורק אתם נשארים לשמור על כל מה שהיה עד עכשיו. לכם קל להתמקד בנושאים שלכם, רק שהשנה ינסו כל הזמן ללמד אתכם איך לעשות את מה שאתם כבר יודעים לעשות. מי מכם שלא מוכן אפילו להקשיב גם ימצא את עצמו יותר ויותר עם עצמו.

 

 

 

מזל תאומיםמזל תאומים:

שנה מהסוג שבו האנרגיה שלכם מתפזרת לכל הכיוונים ואין לכם מושג לאן הלך כל היום כי לא הספקתם שום דבר באמת חשוב. כדאי שלא תעמיסו על עצמכם ארבעה או חמישה כובעים (אני גם מעצב אתרים, גם שף חובב, וגם לומד היסטוריה לדוגמא), אלא תסתפקו בשניים.

 

 

 

 

מזל סרטןמזל סרטן:

הקצב של החיים גבוה מדי בשבילכם, רבים מכם ייקחו פה ושם כמה ימי חופש או ימי מחלה רק כדי לנוח ולהירגע קצת מכל מה שקורה. גם אצלכם חשוב כל כך להחליט ולדבוק במה שחשוב לכם יותר, ולנסות לא להיסחף לכל מיני פרויקטים של אחרים.

 

 

 

 

מזל אריהמזל אריה:

שנה שבה אתם קצת הולכים לאיבוד. זו לא שנה שבה כדאי להתחיל משהו מההתחלה, זו שנה שבה אפשר להרוויח יותר ממה שהייתם כבר פעם, גם אם זה מרגיש כמו פשרה. לקראת האביב כבר מתחיל להיות קל יותר, ברור יותר, והנחישות שלכם מתחילה לחזור.

 

 

 

מזל בתולהמזל בתולה:

זה יכולה להיות השנה עם הכי הרבה מזל, זו יכולה להיות השנה שבה הייתם עסוקים מדי בכל מיני דברים שלא קשורים אליכם עד שההזדמנות חולפת. יהיו לכם כמה כובעים השנה, לא יהיה מיקוד בדבר אחד, ואצלכם זה יעבוד יותר טוב מלאחרים.

 

 

 

מזל מאזניים

מזל מאזניים:

סה"כ שנה שבה היכולות שלכם לתפוס כמה צדדים במכה אחת ולזכור מי מהם שלכם, תעזור לכם מאוד. נראה כאילו אתם לא יוזמים ורק מגיבים לאחרים, וזה הכיוון שבו עדיף לכם להיות.

 

 

 

מזל עקרבמזל עקרב:

השנה מתחילה עם תחושה של שחרור מעול קשה שרבץ עליכם, ממשיכה בתחושה של קצת ריקנות, אפילו שעמום, אבל בסוף החורף הדרמות מתחילות לחזור ותחושת החיים העמוקה שלכם גם תחזור.

.

 

 

 

מזל קשת:מזל קשת

שנה שבה תהיו חייבים להוכיח את עצמכם במעשים, לא במילים. התחושה היא שאתם מקבלים אחריות ולא שואלים אתכם אם אתם רוצים בה או לא, היא פשוט מגיעה. כשכולם יחלמו על רעיונות להתעשר מהר ופתרונות קסם, דווקא אתם תהיו אלה שיגלו את הדרך של ההתמדה והבנייה האיטית לכיוון של  שגשוג שבונה את עצמו. אפילו מוכנים ויכולים לפשרות.

 

 

 

 

מזל גדימזל גדי:

שנה שבה אתם מוצאים את עצמכם בעד החדש, בעד להרחיב את הגבולות ולנסות דברים אחרים, פשוט לא מצליחים להחליט איזה סוג של הרחבת גבולות הוא זה שמתאים יותר. רבים מכם מוצאים את עצמם במקומות של ניסיון לעצור את השיטפון ולא ממש מצליחים.

 

 

 

מזל דלימזל דלי:

יחסית לכל האחרים האנרגיה שלכם מתאימה יותר לאנרגיה הכללית במהלך השנה הקרובה, כך שאתם תהיו אלו שמסוגלים קצת לנווט בתוך השינויים והזרימה שיש. רבים מכם יעדיפו לקחת צעד אל מאחורי הקלעים ומשם לשמור על מיקוד.

 

 

 

מזל דגיםמזל דגים:

שנה שבה אתם מתבלבלים עוד יותר בקלות משנים אחרות. זו שנה שבה אתם נסחפים והחלק שלכם להחליט הוא אחרי מי או אחרי מה אתם נסחפים. לפעמים אנשים ורעיונות יכולים להוביל אתכם למקומות נהדרים, אם הם לא מחפשים רק לנצל אתכם. בחרו בתבונה.

 

 

ייעוץ אישי  דרך  אסטרולוגיה אישית עם מעין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.