לקראת בחירות מרץ 2021, הינה ניתוח אסטרולוגי של מפת המדינה ומפות המועמדים לבחירות:

השיטה בה אני משתמשת נקראת מעברים, שהיא שיטת חיזוי אסטרולוגית שבה בודקים איזו פלנטה בשמיים נמצאת בזווית מדוייקת לפלנטה במפת הלידה ו"מפעילה" אותה. הנסיון כבר לימד שעדיף שלא להתמקד ביום אחד – ה-23 למרץ במקרה הזה, אלא לבדוק מה קורה בערך חודש אחרי הבחירות. לדוגמא, בבחירות 2009 לציפי לבני היו מעברים אסטרולוגיים חזקים ביום הבחירות, אבל חודש אחר כך, המומנטום כבר לא היה איתה.

הפלנטות במעברים הן: שבתאי במעלות 10-12 במזל דלי, אוראנוס במעלות 8-10 במזל שור, נפטון במעלות 21-22 במזל דגים, פלוטו במעלה 26 במזל גדי ויופיטר בחצי השני של מזל דלי. מאחר ושבתאי ואוראנוס נמצאים בערך באותן מעלות,  הן משפיעים על כל מי שיש לו פלנטה במפת הלידה במעלות האלה בכל המזלות היציבים (שור, אריה, עקרב ודלי). ביחד מתקבלת השפעה כפולה שנותנת מומנטום. המומנטום משתנה מאחד לאחר, בעיקר לפי איזו פלנטה לידתית היא זו שמושפעת.

במפת המדינה המעברים האלו של שבתאי בדלי ואוראנוס בשור משפיעים על פלוטו במעלה 12 באריה בבית 10 של מפת המדינה. פלוטו מייצג כוח ובבית 10 גם את השלטון, וכאשר ישנה השפעה של שבתאי ואוראנוס – הכוח משתנה. הפעם הקודמת ששניהם היו בערך באותן מעלות היתה במאי 1977 שאז היה מהפך שלטוני. (שבתאי היה במעלות 11-12 באריה, ואוראנוס במעלה 8 בעקרב – שניהם בדיוק ממול למיקום שלהם במרץ 2021.)

שבתאי היה באותן מעלות על ציר אריה-דלי, גם בשני אירועי החלפת שלטון נוספים: במזל דלי בשנת 1992 עם ממשלת רבין השנייה, ובמזל אריה בשנת 2006 עם השבץ של אריאל שרון.

בניגוד ל-1977 שאז היו שתי מפלגות גדולות, בבחירות האלה יש הרבה מפלגות בינוניות וקטנות. כדי לראות מי מהן תצליח יותר, אני משתמשת בתאריכי לידה של ראשי המפלגות כפי שהם מוצגים בויקיפדיה. מאחר ואין לי שעות לידה, התחזית הינה חלקית בלבד, אבל נותנת אינדיקציה. הניתוח הקצר להלן מתמקד בשאלת המומנטום של המעברים שתוארו למעלה:

מומנטום אסטרולוגי

לזליכה יש ירח בדלי, אבל מאחר ואין שעת לידה לא ברור אם יש או אין לו מעבר של יופיטר בצמידות לירח. המעברים הנוספים הם של אוראנוס ושבתאי למרקורי מה שמרמז על מומנטום שיכול להספיק כדי לעבור את אחוז החסימה.

הציונות הדתית – בצלאל סמוטריץ, תאריך לידה 27.2.1980 –

לסמוטריץ יש מעברי נפטון במהלך תקופת הבחירות, מה שבדרך כלל מראה על תקוות גדולות ומציאות שלא עומדת בציפיות הללו.

כחול לבן – בני גנץ, תאריך לידה 9.6.1959 –

מאחר ואין שעת לידה, נראה שרוב המומנטום של גנץ כבר נמצא מאחוריו. המעבר היחיד שיש לו קשור באוראנוס של מפת הלידה, וזה יכול להראות על התחלה של כיוון חדש בחיים.

מרץ – ניצן הורוביץ, תאריך לידה 24.2.1965 –

להורוביץ אין מעברים שנותנים מומנטום ממש חזק, אבל יש מעבר של יופיטר שיכול להספיק כדי לעבור את אחוז החסימה.

יהדות התורה – משה גפני, תאריך לידה 5.5.1952 –

לגפני יש את השפעת המעברים של שבתאי ואוראנוס, שאצלו מתבטאים במומנטום של מלחמה.  

ישראל ביתנו – אביגדור ליברמן, תאריך לידה 5.7.1958 –

לליברמן יש את אחד המומנטומים היותר טובים ברשימה הזו, עם מגמה של עלייה בפופולריות שמגיעה עם מעבר יופיטר.

מפלגת העבודה – מירב מיכאלי, תאריך לידה 24.11.1966

למיכאלי אין מעבר משמעותי בתקופה הזו, ולכן אין ממש מומנטום – לא חיובי ולא שלילי.

ש"ס – אריה דרעי, תאריך לידה 17.2.1959

לדרעי יש מומנטום חזק שכולל עליה בפופולריות ומתגבר לתוך אפריל.

ימינה – נפתלי בנט, תאריך לידה 25.3.1972

מאחר ואין שעת לידה אני לא מצליחה לזהות מומנטום חזק. לקראת אפריל יש סיכוי למומנטום שבו הוא מתמודד עם פשרה שלא נוחה לו.

המשותפת – איימן עודה תאריך לידה 1.1.1975

גם אצל עודה, מאחר ואין שעת לידה אני לא מזהה מומנטום לשום כיוון ברור (לא חיובי ולא שלילי).

תקווה חדשה – גדעון סער, תאריך לידה 9.12.1966

אצל סער מסתמן מומנטום של אי עמידה בציפיות.

יש עתיד – יאיר לפיד, תאריך לידה 5.11.1963

אצל לפיד יש מומנטום שבד"כ מראה על מישהו שמקבל אחריות עצומה. אני רוצה להדגיש שמבחינה אישית אצלו זה לא נראה כמו תקופה של חגיגות, אלא יותר כמו תקופה של עבודה מאומצת, דאגה ועשיית פשרות לא קלות. יש סיכוי גבוה לעבודה חדשה שיש בה אחריות אדירה באמצע-סוף אפריל.

הליכוד – בנימין נתניהו, תאריך לידה 21.10.1949

אצל ביבי לא נראה שיש מומנטום חזק לשום כיוון. המעברים המשניים יכולים לרמז על ירידה קלה בפופולריות.

סיכום:

מי שנראים חזקים במיוחד באמצע אפריל הם: לפיד, ליברמן ודרעי.  

קשה לראות אווירה של נצחון או חגיגות אצל אף אחד מהמועמדים המובילים ולאף אחד אין יתרון משמעותי במידה כזו שיכולה לשלול בחירות מס' 5. נראה שרוב המועמדים מבינים ויודעים שידרשו פשרות אדירות, וגם לאחר שהן יקרו, ייקח זמן עד שתחזור תחושה של יציבות שלטונית.

תגובה אחת

  1. הי מעיין,
    תודה על ההסברים. מה שאני עשיתי הוא פשוט לקחת את האפמרידים של יום הבחירות ואת האפמרידים של הניבחרים והשוותי את מיקומי הכוכבים בין יום הלידה ויום הבחירות בלא צורך בשעת לידה. הכי הרבה קשרים בין פלנטות מצאתי אצל לפיד. אצל מרב מיכאלי וגדעון סער מצאתי כמה דברים מקבילים ודומים בעיקר מזלות הקשת של שניהם ואצל שניהם ביטוי מובהק של מזל עקרב. אבל לא מי יודע מה קשרים עם כוכבי ה23 למרץ אצל ביבי רוב הקשרים היו מסובכים וקשים. הוא בכלל נמצא כעת במצב קשה עכשיו אבל לא יודעת מה הסוף. נראה לי יותר סוף פוליטי. אגב אותו דבר עשיתי בבחירות הקודמות ויצא שגנץ ינצח אכן זה קרה אבל הוא פחדן. לבסוף: סתם סיפור קוריוזי בשבילך.., גנץ ואבא שלי נולדו בדיוק באותו תאריך בהבדל של 40 שנה בדיוק ביניהם. אבא שלי ז"ל ב1919 בפולניה וגנץ ב1959…
    בברכה שרה אנגל, גרמניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.