גם השבוע הדגש הוא על אווירה של מזל סרטן. קיץ, חם, ויש כאלה שאוהבים את החום וכאלה שמעדיפים לא להתרחק מהמזגן. השבוע, גם אלו שקשה להם להזיע, ימצאו את עצמם קצת יותר בחוץ, קצת יותר בשמש, ואפילו עם חיוך קטן של הנאה מהדברים הקטנים.

רוב השבוע אין זוויות משמעותיות מהסוג שגורם למחשבות מעמיקות, או החלטות חשובות במיוחד, והאווירה העיקרית היא כזו של חופש. חופש מדאגות, חופש מתכנונים רציניים. והמיקוד הוא בעיקר על הדברים הקטנים היומיומיים שמרכיבים את החיים של כולנו.

מרקורי עובר למזל סרטן ביום שני ומוסיף על האווירה החמימה והמחבקת. רוב השבוע בזווית חיובית ליופיטר הוא מוסיף על האווירה והעיסוק המרכזי של איך להעביר את ימי החופש. אווירה שבה לא קל להתמקד בנושאים רציניים, ואלו שממש חייבים ללמוד למבחנים ידרשו למאמץ מיוחד בנושא בתוך האווירה הקלילה יחסית שיש מסביב.

 

אבל, הזווית הבולטת של השבוע היא הצמידות בין ונוס ומרס במזל אריה וזו זווית שמביאה איתה הרבה כיף, וכמויות אדירות של רומנטיקה ותשוקה. זו זווית של חיזור שבעיקר עוזרת לכל אלו שממש רוצים להתחיל משהו חדש, אבל לא יודעים איך, או שקצת חוששים לנסות. השבוע אולי יהיה לכם את האומץ לנסות ולגשת למי שמוצאת חן בעיניכם או מוצא חן בעיניכם ולעשות את הצעד הראשון. לאלו שנמצאים במערכות יחסים, הזווית הזו עוזרת להכניס קצת רומנטיקה וקצת פלפל לזוגיות הארוכה, עם תחושה שתמיד יש מקום לחיזורים – גם אחרי הרבה שנים ביחד. אצל כולנו צמידות ונוס ומרס במזל אריה עוזרת לשמוח יותר בקלות, לצאת יותר, ושמה דגש על בילויים, והנאות מיידיות.

הבעיה הקטנה היחידה היא שהצמידות הזו נמצאת בזוית של 150 מעלות עם נפטון, מה שגורם לרבים לחלום על בן או בת הזוג האידיאלים מבחינתם ולא להעז לעשות משהו מעבר לזה.

לקראת הסופ"ש עם השמש במולות לפלוטו, הנושא של העברת הסמכויות מהדור הישן לדור החדש – ממשיך כשגם ברובד הכללי וגם ברובד המשפחתי נהיה יותר ברור שהכוח עובר לדור ההמשך.

 

תחזית אסטרולוגית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו תמצאו את עצמכם מחזרים ומחוזרים. שבוע נהדר להתחלות חדשות או התחלות מחודשות במערכות יחסים שחיכו לקצת תשוקה.

מזל שור: שבוע שבו יש לכם את התשוקה ואת היכולת להתחיל מערכות יחסים או להעמיק את אלו שכבר יש לכם עם קצת יותר תשוקה והרבה יותר רומנטיקה.

מזל תאומים: שבוע עם אווירה חמימה שבה אתם דואגים פחות, אופטימיים הרבה יותר, ובעיקר לא מבינים לאן הזמן נעלם לכם.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה של חגיגות יומולדת ובין לבין מדגיש את היכולת שלכם להנות מהדברים הקטנים היומיומיים, ביחד עם מי שאתם אוהבים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה סוף סוף תתרגלו לכל השינויים של השנתיים האחרונות, ואפילו תדעו איך לבנות מהם הלאה.

מזל אריה: שבוע שבו כוח המשיכה שלכם עובד מצויין וטוב מהרגיל, והאווירה היא כזו שבה אתם יודעים לחגוג ולהנות, ביחד עם הקרובים אליכם.

 

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שמשאירה לכם יותר זמן חופשי ממה שציפיתם לו ועם אווירה של חופש שרובכם נהנים ממנה ומנצלים אותה באמת לדברים שקשורים בכיף.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה שמוציאה מכם את הצד הרומנטי שלכם, ומזכירה לכם עד כמה אתם אוהבים לצאת לבלות כשהדאגה העיקרית שלכם היא מה ללבוש ולאן ללכת.

מזל עקרב: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. שבוע טוב להתחלות חדשות במערכות יחסים קרובות, או לחיבור עמוק ומחודש במערכות יחסים ארוכות.

מזל קשת: שבוע שבו היכולות התקשורתיות שלכם נמצאות במיטבן, ובזמן שכולם עסוקים בחופש, דווקא אתם שתמיד חושבים על חופש, פתאום מתמקדים בנושאי עבודה.

מזל גדי: שבוע שבו אווירת החופש מגיעה סוף סוף גם אליכם ורבים מכם מורידים קצת את הרגל מהגז, ומרשים לעצמכם להתרווח קצת יותר, ואפילו לצאת להזיע בשמש.

מזל דלי: שבוע שבו אתם זוכים לקצת רגיעה אחרי כמה חודשים אתגריים במיוחד ולפני עוד כמה כאלה. שבוע שבו אתם מקבלים קצת קלילות שהיתה כל כך חסרה לכם.

מזל דגים: שבוע עם דגש על מערכות יחסים וחיזור והתחלות חדשות ורבים מכם מהססים לפני שאתם מעיזים לעשות את הצעד הראשון, ויותר מזה מחכים לסימנים מהיקום, שלא מגיעים בצורה ברורה.

שבוע טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.