השבוע מתחיל עם מרקורי שחוזר להילוך ישיר המזל סרטן. תנועה שמחזירה קצת תקווה שאבדה בשבועות האחרונים, וגורמת לתזוזה החוצה במקום פנימה.

זה השבוע שבו רבים יבינו שאין לחזור למה שהיה והשאלה היא לאן הם הולכים הלאה. שבוע שבו חייבים לקחת החלטות: בעיקר החלטות אישיות – החלטות שקשורות למערכות יחסים אישיות, כאלה שקשורות למקום המגורים, וגם קשורות לאפשרויות תעסוקה.

רוב השבוע השמש בזוויות אתגריות מול מקבץ הכוכבים בגדי. ביום שלישי מול יופיטר, ישפיע על הכלכלה העולמית והארצית, כשעוד ועוד מספרים לא מתאזנים וכבר אי אפשר להסתיר את חוסר האיזון הזה. מדובר בעיקר בגילוי של אי סדרים מכל השנים האחרונות, לא כאלו שנוצרו עם המשבר האחרון, אלא כאלה שהמשבר חושף אותם.

ביום רביעי עם השמש במולות לפלוטו תגיע עוד נקודת רתיחה בתוך הממשלה, עם משבר ממשי אפשרי ב-20 ליולי ראש חודש אב.

שבתאי בגדי, בינתיים בלי זוויות משמעותיות מעמיק את הניתוק בין אלו שנקראים עובדי ציבור ובין הציבור עצמו. שבתאי ויופיטר כל אחד בנפרד וביחד אחראים על מה שנקרא "ניירות ערך". שבתאי אחראי שיהיה לנו אמון בערך שרשום על הנייר, יופיטר אחראי על הרצון שלנו על רדיפת הבצע שלנו שיהיה לנו כמה שיותר מניירות הערך האלה.  רבים לצמוח כלכלית ולקחת סיכונים הכסף שלהם בתקווה להרוויח. שנת 2020 תיזכר בזכות הרבה דברים ואחד מהם הוא השינוי העמוק בערך של ניירות הערך ושל מוצרים שונים. השבוע יתחיל תהליך שבו יהיה ברור איזה ניירות כבר לא יקבלו את ערכם בחזרה אילו כן, ואילו מתחילים לצמוח יותר ממה שחשבנו.

אז למי ששואל על כלכלה ועל השקעה לעתיד הרחוק השבועיים שלושה הקרובים הם זמן מצוין להשקעה, אבל קחו בחשבון שיש סיכוי גבוה שהבורסות יתנדנדו גם באוקטובר 2020 ולכן כשאתם עושים את ההחלטות שלכם בנוגע להשקעות, תחשבו רחוק לתוך 2022, תחשבו פתוח על כל מיני אפשרויות שעד היום לא חשבתם עליהן כמו השקעה ישירה בעסקים ולאו דווקא בבורסה.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו כבר אין לכם סבלנות, לא לאחרים, לא להבטחות ואתם מנסים לקדם את עצמכם במו ידיכם.

מזל שור: שבוע שבו גם לכם נמאס מההמתנה ואתם יוצאים יותר. אלו מכם שיכולים מנסים לחזור למה שהיה ומגלים שדברים השתנו, ואתם חייבים להשתנות איתם.

מזל תאומים: שבוע קל יותר מהחודשיים האחרונים. מרקורי בהילוך ישיר ותחושת הדכדוך מתחילה להתחלף במשהו אחר: רצון לעשייה וגם כעס.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם באמצע, בתוך עימות בין שני צדדים שהם לא אתם. כל הניסיונות שלכם להשיג פשרה רק מתישים אתכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה של שינויים עמוקים, טרנספורמציה של האישיות שלכם, מי שאתם ובעיקר מה הכי חשוב לכם.    

מזל אריה: שבוע שבו אתם חייבים להתמודד עם נושאים ואנשים שקיוויתם שלא תצטרכו להתמודד איתם, אבל עדיף פשוט לעמוד מול הסיטואציה ולגלות שהיא פחות נוראית ממה שחשבתם שיהיה.

מזל בתולה: מרקורי חוזר להילוך ישיר ואתם מנסים לסדר את כל הבלגן של השבועות האחרונים. גם אתם מגלים שיש דברים שהשתנו לתמיד, וחוסר הסבלנות שלכם לא עוזר.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מרגישים שלא נותנים לכם להתבטא כמו שאתם רוצים. כל כך רוצים לתכנן, אבל לא מצליחים להחליט.   

מזל עקרב: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם רודפים אחרי משהו שמגיע לכם, אבל לא מצליחים להשיג אותו, או לשכנע אחרים לעזור לכם.

מזל קשת: שבוע שבו אי אפשר לברוח, אתם חייבים להתמודד מול נושאים שניסיתם לחמוק מהם בחודשים האחרונים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם בתחושה שמאשימים אתכם בדברים שלא קשורים אליכם בכלל. רוב השבוע עובר בתחושה שאתם לבד במערכה.    

מזל דלי: שבוע שבו אתם מעדיפים יותר לבד, פחות זמן עם אחרים, ופחות סבלנות להקשיב לסיפורים או לספר את שלכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתלבטים בנוגע להחלטות של העתיד הקרוב, מנסים לקבל סימן מהיקום ורוב הסיכויים שהסימנים שמגיעים הפוכים ממה שרציתם או התכוונתם.

אני מאחלת לכולנו שבוע טוב עם הרבה תקווה

להתראות בשבוע הבא. שיהיה לכולנו שבוע טוב

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

2 תגובות

  1. האם תוכלי לעשות תחזית כלכלית-מדינית על השנים הקרובות? כי מדברים על מלחמה שהולך לקרות עם איראן, על כך שהדולר ואמריקה הולכים ליפול, כל תקופת צנע נוספת בישראל כמו בקום המדינה. הרבה דברים מפחידים, והאם יש בכלל דברים טובים שהולכים לקרות עד 2025?

    1. הי,
      אני רואה הרבה דברים טובים שקורים.
      אני מדברת קצת על זה בתחזית השבועית
      https://yourday.co.il/%d7%aa%d7%97%d7%96%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%aa-19-7-20/

      בגדול, זה שמבזבזים פחות לא אומר שקורה משהו רע. להפך החזירות נעצרת ואנשים לא מבזבזים את החיים שלהם בצרכנות אלא במשהו אחר (בתקווה טוב יותר). ירידה בצריכה גם מאוד טובה מבחינה אקולוגית, וחברתית.
      לגבי מלחמה – אני לא רוצה להפחיד אבל יש סיכוי לגזרה חמה בדרום (כמו שהתרגלנו בשנים האחרונות) בסביבות אוקטובר.

להגיב על מעין לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.