השבוע מביא איתו אווירה אחרת מהקלילות היחסית של שבוע שעבר. מרס עובר למזל מאזניים, ונוס למזל עקרב – ושניהם, במה שנקרא בשפה האסטרולוגית – אירוח הדדי, ממקדים את תשומת הלב האישית במערכות יחסים. התחושה היא ששני הצדדים במערכת היחסים מרגישים שהם לא יודעים מה רוצים מהם, מה מצופה מהם, ומה נחשב לבסדר, ומה ל"לא בסדר"? ואיפה עובר הגבול בין חיזור לבין הטרדה?

יום כיפור מגיע בתוך האווירה הזו ומדגיש את הנושא של החוקים הבלתי כתובים שמנהלים את מערכות היחסים של כולנו. אלו השתנו כל כך בשנתיים האחרונות, ובמהלך החג יתברר לנו עד כמה. סה"כ האווירה מתאימה ליום של חשבון נפש, עם הרצון לזיכוך וחיבור נקי למקום.

ביום רביעי, מרס עובר למזל מאזניים, ומשנה את המומנטום האנרגטי. קודם כל, הוא יוצא ממזל בתולה כך שההתפרצות של גל התחלואה הנוכחי אמורה להתחיל לרדת עוד יותר, ובכל מקרה, תשומת הלב הציבורית והאישית זזה יותר ויותר לכיוונים אחרים, כנראה שלמאבקים פוליטיים. למתבונן נראה שהשמש מתקרבת למרס עד כדי שאי אפשר לראות אותו, ולכן אצל כולנו תהיה תחושה של מאבק סמוי, כזה שמתנהל מאחורי הקלעים כשעל פני השטח מתנהלים דיונים ומשאים ומתנים על הנושאים הפחות חשובים או בוערים.

ונוס בעקרב בשילוב עם האנרגיה של יום כיפור, מעלה את אחד הנושאים הנפיצים ביותר במערכות יחסים: כסף. לקראת הסופ"ש עם ונוס בריבוע לשבתאי, מגיעה אווירה שבה ההרגשה היא שנדרש מאיתנו לשלם את החובות שלנו, ובמקביל, אנחנו דורשים מאחרים גם להתאזן מולנו.

כל השבוע השמש במולות לנפטון מוסיפה על התחושה שיחסי הכוחות משתנים מעצמם, ובמיוחד הנושא של המאבקים הציבוריים. בחודשים האחרונים המאבק הקולני ביותר בכל העולם היה בין תומכי החיסונים לבין המתנגדים לו, והמומנטום של המאבק הזה יתחיל להשתנות לקראת הירח המלא של ערב חג סוכות.

תחזית אסטרולוגית לכל המזלות

מזל טלה: כניסת מרס למזל מאזניים מקפיצה את הנושא של מערכות יחסים. משהו פתאום משתנה, ואתם לא יודעים לשים את האצבע על מה בדיוק קורה בדינמיקה שביניכם, ובעיקר השאלה היא מה לעזאזל רוצים מכם? התשובה תגיע עוד שבועיים בערך.

מזל שור: שבוע שמרגיש לא פשוט, עם התמודדויות באחד הנושאים הכי מטלטלים – השילוב של מערכות יחסים וכסף. שבוע שמרגיש קצת גורלי, ולבחירות שתעשו השבוע אכן יהיה משקל רב במה שקשור לעתיד היחסים.

מזל תאומים: שבוע שבו נהייה לכם קל יותר ואתם בתחושה שהאופטימיות חוזרת, וגם התחושה של יותר חופש אישי. מערכות היחסים מוצאות את הדינמיקה הנכונה להן, ואת הדרך לצמוח ביחד.

מזל סרטן: יום כיפור השנה יהיה בסימן של המשך ההתפכחות מציפיות שהיו לכם בעיקר במערכות יחסים. חוש הצדק שלכם יהיה חזק השבוע, ורבים מכם יגלו אומץ בהגנה על מי שנראה לכם שנפגע שלא בצדק.

מזל אריה: שבוע שבו אתם בתחושה של התפכחות במערכות יחסים. התחושה המובילה היא ההבנה למה או למי אתם כבר לא מחכים, ומשם מגיעה תחושה של קצת שחרור וקצת יותר חופש.

מזל בתולה: שבוע שבו גם אתם מתפכחים במערכות יחסים, הרצון שלכם ליותר חופש ובעיקר ליותר ביטוי נותן לכם את האומץ להגיד את מה שיש לכם, ולגלות שאתם משתחררים קצת מהמשא של להחזיק בבטן.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תעדיפו יותר חופש, ותתנו יותר מקום לבנייה של מערכות יחסים. רבים מכם ינסו לשלב לימודים של משהו חדש במהלך השנה.  

מזל מאזניים: מרס נכנס למזל שלכם ומקפיץ את חוש הצדק שלכם למקום שבו אתם מתערבים יותר במערכות יחסים שמסביבכם. התחושה היא שקשה לכם יותר מהרגיל לקבל את מה שנראה בעיניכם כהתנהגות לא הוגנת.

מזל עקרב: כניסת ונוס למזל שלכם מעוררת שאלות מסביב למערכות יחסים בעבר ובהווה, ובמיוחד כאלו שבהם התחושה היא שנשארו חובות פתוחים. לקראת הסופ"ש רבים מכם ינסו לקבל את המגיע לכם.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מצליחים למצוא את המילים הנכונות להגיד. שבוע שבו אתם מסוגלים גם לעזור לאחרים בבעיות שאולי יש להם במערכות היחסים שלהם.

מזל גדי: שבוע שמביא איתו התמודדויות לא פשוטות במערכות יחסים.  האווירה של חשבון הנפש של יום כיפור מביאה איתה רצינות וכובד, יחד עם הרצון והצורך להתמודד עם משקעים שנותרו במערכות יחסים.

מזל דלי: שבוע שמביא איתו הצפה של נושאים פתוחים במערכות יחסים, במיוחד אלו שקשורים לכסף. אלו מכם שניסו לדחות את ההתמודדות, יגלו שמה שפחדתם ממנו, פחות גרוע ממה שדמיינתם.

מזל דגים: שבוע רגוע יחסית עם אווירה שסה"כ אתם יודעים להסתדר איתה.  שבוע שבו הגמישות הטבעית ויכולת הקבלה שלכם, מתגלות במיטבן.

מאחלת גמר חתימה טובה ושבוע טוב

2 תגובות

  1. רציתי רק לשאול על השינוי שהירח המלא יביא איתו בנושא החיסונים? יהיו יותר מתחסנים או יותר מתנגדים?

להגיב על יואב לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.