הליקויים כבר מאחורינו אבל ההשפעה שלהם ממשיכה לתוך השבוע הקרוב. שבוע שגם בו מתרחשים שינויים גדולים שמאתגרים את הסטטוס קוו, ויותר מזה  – את ההגיון. זה שבוע שבו יותר קל לצאת מהקופסא ולתת לרעיונות חדשניים לזרום, ואולי אפילו לנסות כמה דברים חדשים.

השבוע עם זווית מרובעת מדוייקת בין שבתאי לאוראנוס במעלה 13 של המזלות היציבים, מרגישים ורואים את חילופי הדורות שדיברתי עליהם לפני כמה חודשים. ההשפעה של הזווית קשורה גם לתהפוכות בפוליטיקה, אבל יותר מזה – להתמודדות עם קדמה טכנולוגית. שבוע שבו רבים ירגישו מאותגרים טכנולוגית ויבינו שאין ברירה אלא להתחיל להשלים פערים בתחום.

מרקורי התחיל מחזור חדש ביום שישי, עדיין בנסיגה הוא הופך לכוכב בוקר ובמקום התסכול האדיר של השבועיים האחרונים, מתחילה להגיע אווירה קצת אחרת שבה מתווכחים קצת פחות ומוכנים לנסות דברים חדשים.  

מרס עובר למזל אריה ומכניס איתו אש, התלהבות ורצון שלא היו זמינים לנו בחודשיים האחרונים. מרס, עדיין ללא זוויות משמעותיות השבוע, בעיקר נותן תחושה של יותר בטחון ממה שהייתה כבר הרבה זמן, ומעבר לזה, כאילו מסלק את תחושת היאוש, לטובת תחושה של תקווה ורצון מחודשים. 

יופיטר כמעט בעצירה לקראת הנסיגה שתתחיל בשבוע הבא, ממשיך לתעתע בכולנו בשלושת הנושאים המרכזיים עליהם הוא שולט: קודם כל יהיה קשה להבין ולתכנן נסיעות לחו"ל כשלא ברור מה הם החוקים המשתנים בכל מדינה. בנוסף וביחד עם השינויים של אוראנוס ושבתאי, המדיניות הכלכלית בכל העולם מתחילה להשתנות, ופה בארץ במיוחד. הנושא האחרון הוא נושא האמונה – והשבוע, התהליכים של חודש הליקויים האחרון מתחילים יותר ויותר לצאת החוצה, עם רבים שמעיזים לאמר דברים שלא היו מעלים על דעתם רק לפני חודש.

עוד השבוע ונוס בסרטן בזוויות הרמוניות והשמש בתאומים בריבוע לנפטון מכניסים אווירה רומנטית שגם היא היתה חסרה כבר הרבה זמן. יחד עם אווירת היציאה מהקופסא אולי תרשו לעצמכם להיפתח יותר ואפילו להתאהב.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שמתחיל עם התעוררות מחודשת לחיים ויותר מרץ מהחודשיים האחרונים. רוב הסיכויים שתפנו את המרץ המחודש לנושאי קריירה.

מזל שור: מפגש אוראנוס-שבתאי ממשיך להוציא אתכם מהקופסא, אבל השבוע ישנה במקביל גם אווירה רומנטית נעימה. שבוע נהדר להתאהב או להעמיק את הקשרים שיש לכם ובכלל סוף סוף להעיז קצת בתחום האהבה.

מזל תאומים: שבוע שבו אצלכם הכי בולטת היציאה מהקופסא ובעיקר המוכנות שלכם לנסות דברים חדשים ולהתווכח קצת פחות. שבוע שבו גם אתכם פוגשת האווירה הרומנטית, ואתם מתרככים קצת. בדיוק בזמן שבו יש סיכוי שתפגשו אנשים שהייתם איתם בקשר קרוב בעבר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תרשו לעצמכם לחלום יותר, לקבל השראה ולעסוק יותר ביצירה. שנה טובה לפריון.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתחברים לאווירה הרומנטית ומרשים לעצמכם להעז קצת יותר ולהיפתח מחדש למרות כל מה שהיה. שבוע שבו תרשו לעצמכם גם יותר פינוקים, הנאות ובילויים.

 

מזל אריה: שבוע שבו רבים מכם עוד מתאוששים מהליקויים של שבוע שעבר, ועיקר ההשפעה היא בתחום הרומנטיקה ומערכות היחסים. אלו מכם שחיכו לרגע המתאים, השבוע יהיה לכם יותר אומץ לעשות צעדים התחום האהבה.

מזל בתולה: שבוע יחסית רגוע שבו יהיה לכם קל יותר להתמקד במה שמעניין אתכם, ואולי גם להתחיל מחדש עם תחביבים שפעם היו לכם ונזנחו קצת בשנים האחרונות.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה רומנטית שחיכיתם לה הרבה זמן. שבוע טוב להדגשת הקשרים הזוגיים שקצת טבעו בתוך כל האווירה הכבדה של התקופה האחרונה, עם יותר מקום להנאות והשקעה בבילויים מיוחדים.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם מתמלאים במרץ ולפחות בתחילתו לא יודעים במה להשקיע את האנרגיה המחודשת שמגיעה אליכם. רובכם כנראה תתנו גז בנושאי עבודה.

מזל קשת: יופיטר בעצירה לפני נסיגה, ולכן השבוע אתם בתחושה שחסרה לכם תנופה. רבים מכם גם עדיין תחת השפעת הליקוי של שבוע שעבר עם התחושה הקצת כבדה שהוא הביא עימו. שבוע של שאלות עמוקות בנושאי אמונה.

 

מזל גדי: שבוע שבו יש סיכוי שתסכימו לצאת קצת מהקופסא, לנסות דברים חדשים, ואפילו להנות מהאתגרים שאלו מזמנים לכם. שבוע שבו רבים מכם יתמודדו עם אתגרים טכנולוגיים.

מזל דלי: שבוע שיכול להיות יותר גורלי ממה שנראה. המפגש בזווית מרובעת בין שני השליטים שלכם אוראנוס ושבתאי מכריח רבים מכם לקחת החלטות לא פשוטות. ועדיין – עדיף לכם להתמודד עם ההחלטות ולא לנסות לדחות אותן.

מזל דגים: שבוע של עצירת יופיטר ואתם בתחושה שבלי סיבה אתם עייפים יותר מהרגיל ומבולבלים יותר מהרגיל. שבוע עם התמודדות עם נושאי אמונה, גם אצל אלו שטוענים שהם לא מאמינים בכלום.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.