ליקויים יכולים להשפיע חודש לפני התרחשותם, וזה מה שקרה בשבוע שעבר  עם מולד הירח. הליקויים שיתרחשו רק ב-26.5 וב-10.6 מביאים איתם את האנרגיה שתיארתי בתחילת שנת 2021, שבה הצעירים דורשים משהו אחר ממה שיש להם כרגע, זועמים על כך שאין להם הזדמנויות, ובעיקר רוצים תקווה לעתיד טוב יותר שכרגע לא נראה שהוא קיים מבחינתם.

המתיחות הנוראית ממשיכה כנראה לעוד כמה שבועות, ויש סיכוי שתתרחב לעוד מקומות בעולם. בתוך הזמן הזה יהיו כמה וכמה תפניות שונות, אבל בינתיים אין כוכבים שמכוונים לכיוון של רגיעה.

השבוע, מרקורי ושבתאי בעצירה שלפני נסיגה, מוסיפים ומגבירים את האנרגיה של השנה וחצי האחרונות של חוסר האמון בכל מה שמייצג שלטון וסדר, וחוסר היכולת של הדור המבוגר להתמודד עם הזעם של הדור הצעיר.

בשבועות הקרובים ישנם כמה אירועים אסטרולוגיים חשובים שמשפיעים על מפת המדינה:

פלוטו של מפת המדינה מייצג את נושא הכוח ואת נושא המאבק במדינה שהוקמה במלחמה וממשיכה אותה מאז. כרגע ישנן שתי השפעות פלוטוניות. האחת שמשפיעה על תחושת הבטחון של כולנו, ויותר מזה על תחושת השייכות. האנרגיה הזו שדורשת שינוי עמוק בכל היחסים בין המגזרים נמצאת איתנו כבר יותר מחצי שנה, ותמשיך לעוד כמה חודשים.

השנייה קשורה לשלטון ומבחינה היסטורית, כשפלוטו של מפת המדינה הופעל על ידי מעברים של כוכבים היו החלפות שלטוניות, וכנראה שבשבועות הקרובים יתגבר הלחץ לשינוי בתחום הזה.

על הרקע הזה מגיעה האנרגיה של הליקויים. האנרגיה של הליקויים היא של היסחפות ללא שליטה אחרי אנרגיית ההמון. השפעת הליקויים תמשך כנראה עד סוף יוני.

במהלך השבוע הקרוב יום שלישי הוא היום שבו יכול להגיע משהו שקצת ירגיע את המצב: ונוס צמודה לראש הדרקון ויכולה להביא לכיוון חדש של שיתוף פעולה להרגעת המצב.

אבל, ביום שישי ה-21.5, השמש עוברת למזל תאומים ונמצאת בריבוע מדוייק ליופיטר וזו אנרגיה שבה קל עוד יותר להיסחף אחרי ההמון, ולכן זה יום שבו כדאי להיזהר במיוחד.

תחזית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו קשה לכם לעצור את הכעס, ואת הרגשות המתפרצים. שימו לב לא להיסחף למקומות שיכולים לעלות לכם ביוקר. אתם יכולים לתעל את האנרגיה הזו לכיוון של בנייה או שיפוץ, במיוחד בכל מה שקשור לבית שלכם.

מזל שור: שבוע עם תחושה שאתם לא כאן ולא שם. רובכם מבינים שאי אפשר לחזור למה שהיה, למרות שאתם רוצים בכך, אבל לא יודעים איך לבסס משהו חדש. יום שלישי הוא יום מיוחד שיכול לתת לכם סימן מהיקום לגבי מה נכון לכם, במיוחד בתחום מערכות היחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו למצוא את הכוחות הפנימיים כדי להתמודד עם השינויים שמגיעים.

מזל תאומים: מצד אחד עם ונוס במזל שלכם מערכות היחסים שלכם משתפרות וברורות יותר. מצד שני, מרקורי לפני נסיגה מרגיש כאילו הוא מכריח אתכם לעצור ולבחון מחדש את מה שחשבתם שתעשו בעתיד הקרוב.

מזל סרטן: עם מרס במזל שלכם, שימו לב שאתם עלולים להיסחף בקלות ומהר לתגובות שיכולות להיות אפילו אלימות. עיקר ההיסחפות הוא במדיות החברתיות ושווה לכם לשים לב למה שאתם מפיצים הלאה.

מזל אריה: רוב השבוע אתם מוצאים את הכוח הפנימי שיכול לאפשר לכם להישאר יחסית רגועים ואפילו לנסות לעצור את הסחף אצל אחרים. שימו לב לקראת הסופ"ש הבא ששם מתגברת גם אצלכם תחושת הנמאס.

מזל בתולה: שבוע עם מרקורי לקראת עצירה ואתם בקצב יחסית איטי מבחינתכם ובתחושה שדברים הולכים אחורה במקום קדימה.  

מזל מאזניים: יום שלישי הוא יום מיוחד שבו כאילו מקבלים מסר מהיקום בנוגע למערכות היחסים שלכם. חוץ מזה רוב השבוע אתם מנסים לשמור על אופטימיות ומחפשים דרכים לתמוך במי שנמצא שאתכם.

מזל עקרב: שבוע עם הרבה רגשות שמתפרצים ומפתיעים אתכם ואת הקרובים אליכם בעוצמתם. שימו לב שאתם יכולים להיסחף בלי כוונה ולומר דברים שאחר כך כך תתחרטו עליהם.

מזל קשת: הליקויים הקרובים משפיעים עליכם מאוד, והשבוע התחושה היא שאתם חייבים להתמודד עם דברים שהעדפתם להתעלם מהם עד עכשיו. שימו לב לא להיכנס למאבקי כוחות לקראת יום שישי.

מזל גדי: שבתאי בעצירה לקראת נסיגה ורוב השבוע אתם בתחושה שאתם תקועים במקום. שבוע שבו אתם יכולים להגיע לשיחות עומק שיפתיעו אתכם עם הגילויים שלהם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם בעמידה במקום וקרועים בין מי שהייתם לפני התקופה הזו לבין מי שתהיו אחריה. שבוע שבו תוכלו להסביר את עצמכם יותר בקלות לקרובים אליכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מוצפים רגשית ומנסים למצוא דרכים לתעל את הרגש לעשייה. שימו לב שלקראת סוף השבוע צצים אתגרים שקשורים לקריירה שלכם.

מאחלת לכולנו רגיעה מהירה ושבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.