עם מולד הירח של מזל אריה יש אווירה כפולה. מצד אחד המון דרמה ורעש ואיומים. מצד שני מתחילה להיכנס תחושת כיוון שהיתה כל כך חסרה בחודשים האחרונים. מזל אריה הוא מזל יציב, והשבוע האחרון שלו מביא איתו הרבה דרמה, אבל כזו שברור שהיא דרמה ולא באמת יש לה מקום בחיים האמיתיים. שבוע שבו הספינים נהיים אפילו ברורים עוד יותר, אבל כבר לא מתעצבנים מהם כל כך וגם לא מפחדים מהם כל כך. והעיקר היא תחושה של כיוון ברור שמתחיל לאט לאט להיכנס.

השבוע שתי פלנטות נמצאות בהאטה לקראת עצירה. יופיטר מתקרב לעצירה לפני חזרה להילוך ישיר (באמצע ספטמבר), מרס בהאטה לקראת הנסיגה שלו שתחל עוד שלושה שבועות בערך. פלנטה שנראה שהיא נעה באיטיות או בעצירה משפיעה שונה על הנושאים עליהם היא שולטת. במקרה של יופיטר התחושה היא בעיקר של מצב תקוע, שמחכים ולא יודעים למה מחכים. מתחת לפני השטח מבעבע משבר אמונה שיכול להתפרץ לקראת אוקטובר. מרס בהילוך איטי מוביל למצב שבו מפסיקים לרוץ ולחפש פתרונות קסם, או שמחליטים שחייבים לעשות משהו רק בשביל לא להשתגע. הקצב האיטי של מרס יחד עם הדגש על מזל אריה נותן אווירה של סטטוס קוו שאף אחד לא זז לשום מקום. שבוע הבא כבר יהיה יותר סיכוי לדיבורים על פשרות ומתווים חדשים שמקובלים על יותר אנשים.

החדשות הטובות של השבוע מגיעות עם כניסת מרקורי למזל בתולה ביום רביעי והתחלה איטית של חזרה לשפיות, והבנה של איך מתמודדים וחיים עם המציאות החדשה. אולי אני מגזימה, אבל יש סיכוי שנתחיל לשמוע הצהרות קצת יותר צנועות וקצת ברורות יותר לגבי ההמשך. ומרקורי גם אחראי על הבריאות, ובמזל בתולה הוא חזק ויש סיכוי שנתחיל לראות סוג של השתלטות על אחוזי התחלואה.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע עם תחושה של האטה. רובכם מקבלים בהבנה את ההזדמנות לעשות דברים בקצב מהיר פחות, וגם את היכולת לקחת פסקי זמן בין דבר לדבר.

מזל שור: שבוע שבו אלו מכם שחייבים להתחיל מחדש, כבר מתחילים קצת להתלהב מהאפשרות. יחד עם זאת יש לכם מדי פעם רגעי חרדה שחולפים מעצמם.  

מזל תאומים: בימים ראשון עד רביעי אתם מלאים באנרגיה, מתלהבים יותר מדי ורוצים להרגיש חיים ועסוקים כמה שיותר. מיום רביעי אתם נרגעים ומתחילים לפעול נכון יותר ובהתאמה למציאות הקיימת.

מזל סרטן: ביום ראשון עם הירח במזל שלכם אתם מוצפים רגשית, המשך השבוע כבר נהייה קל יותר, ועם תחושה של הודיה על כל מה שיש לכם.

מזל אריה: מולד הירח במזל שלכם ביום רביעי מסמל על התחלה חדשה של רבים מכם.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה של התחלות חדשות.

מזל בתולה: מיום רביעי נהייה לכם קל יותר. ימים חמישי ושישי עם הירח במזל שלכם מביאים איתם סוג של שקט שלא חוויתם כבר הרבה זמן.

מזל מאזניים: שבוע שבו רבים מכם נמצאים יותר זמן עם עצמכם והפעם לא אכפת לכם, להפך, תחושת הבידוד מהכרח או מרצון פתאום נראית אחרת ומאפשרת לכם להתחבר מחדש אל עצמכם.  

מזל עקרב: שבוע יחסית רגוע יותר מהאחרונים. אתם מבינים שבשבועות הקרובים לא תהיה ברירה אלא להתפשר, אבל אתם מחכים עם זה לבינתיים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתרגלים לעיכובים, לביטולים ולתחושה של איטיות שבד"כ אתם לא מסתדרים איתה, אבל השבוע פחות אכפת לכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם אט אט מקבלים יותר אחריות, מעיזים הרבה יותר, ומוכנים להגיע לוותר על כמה דברים, כדי לאפשר לדברים בחיים להתחיל לזוז.

מזל דלי: שבוע שבו אלו מכם שהרגישו לבד בחודשים האחרונים נפתחים ומסכימים לפגוש, או להיכנס למערכות יחסים חדשות.

מזל דגים: שבוע שמבחינתכם עובר כאילו מהצד. כאילו אתם בקו אמצע ולא ברור לכם אם טוב או רע, ואולי זה גם לא כל כך משנה פתאום.

מאחלת לכולנו שבוע עם הרבה שקט שהיה מאוד חסר בזמן האחרון והרבה בניה חיובית. להתראות. 

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.