שבוע עם כל כך הרבה השפעות אנרגטיות שונות ותחושה של התפזרות וחוסר שליטה. התנועות האנרגטיות הטקטוניות שנבנות לקראת סוף דצמבר מתגברות. מדובר בנושאים שפחות נמצאים במודעות, יותר ברגש – ובעיקר הנושא של הזדהות. לכולנו יש את הרגשות שקשורים להרגלים, ולשייכות, ובשנה האחרונה אלו התערערו. נושא אחד בולט הוא קבוצות ההתייחסות שלנו: למי אנחנו משווים את עצמנו וכמו מי אנחנו שואפים להיות. שימו לב איך עד סוף השבוע אתם קצת פחות משווים את עצמכם לאחרים ובעיקר מתפכחים מאנשים שחשבתם שהם שווים יותר ופתאום מגלים שהם בסה"כ אנשים.

בימים שבת עד שלישי מגיעה הזווית האקטיבית של השבוע: הריבוע של מרס עם יופיטר. זו זווית של התלקחות, וזו יכולה להגיע משום מקום, בצורה בלתי צפויה ולפעמים גם בלי כוונה. משהו קטן מצית פתיל והלהבה מתפזרת ללא שליטה. באותם ימים גם השמש במאזניים בריבוע לשבתאי בגדי והנושא של שליטה או חוסר שליטה, ממשיך להיות הנושא המוביל. זה רלוונטי גם אליכם בחיים שלכם עם השאלה איך אתם מוצאים תחושה של שליטה בתוך החיים שלכם, ואיפה אתם מאבדים אותה כי אתם מגזימים בה.

מרקורי בנסיגה בעקרב, מול אוראנוס נותן את האומץ לשנות את דעתנו. בעיקר בתפיסה שלנו את האנשים הכי קרובים אלינו. פתאום כבר לא חייבים לריב איתם כל הזמן, או להפך גם לא חייבים להסכים איתם כל הזמן. הוא גם מעמיק את תחושת הבדידות אצל רבים, ומוסיף שמן למדורה שמקודם עם התחושה שאין מה להפסיד יותר.

לקראת הסופ"ש, ונוס נכנסת לפעולה. ונוס, המיטיבה תהיה בזווית הרמונית לכוכבים בגדי. היא מביאה איתה אנרגיה קצת מרגיעה, ואפילו טיפה הגיון, ועוזרת למערכות יחסים שנמצאים במשבר.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: בימים ראשון עד שלישי אתם נסחפים לתוך עבודה או נושא שמשתלט עליכם לגמרי. לקראת הסופ"ש אתם מתאוששים.

מזל שור: השבוע מתחיל עם הבלבול והטשטוש של שבוע שעבר, אבל לקראת הסופ"ש אתם מוצאים את עצמכם, ויותר ברור לכם מה הצעדים הבאים שלכם.

מזל תאומים: עם נסיגת מרקורי אתם מוצאים את עצמכם חוזרים לכמה נושאים לא פתורים, והשבוע עם תובנות ורעיונות חדשים. זה עדיין לא הזמן לפעול, אלא לתת לגישה החדשה לחלחל ולשנות אתכם מבפנים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מתפזרים לכמה כיוונים, ויש לכם כמה דברים במקביל, כך שממש קשה לכם פשוט לסיים ולסגור משהו מהם. בנוסף, אתם מקבלים את החוויה של להיות עצובים ושמחים בו זמנית.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מנסים לסיים ולהגיע לסוג מסוים של סדר בתוך עצמכם ובסביבה שלכם. ככל שהשבוע ממשיך כך אתם יותר ויותר מפסיקים לחכות לאחרים שיצטרפו ופשוט ממשיכים לבד.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מגלים שעדיין נשאר מה לסדר ולארגן, על הדרך אתם מגלים המון באגים ותקלות קטנות שבכלל לא ידעתם שהן קיימות.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מנסים למצוא פשרות עם אנשים שחשבתם שתמיד יהיו בצד שלכם. תחושת ההתפכחות עם העצב שבה, יכולה להוביל אתכם למקום רגוע יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה רגועה יחסית שבה אתם מנסים לפנות את כל מה שגוזל את הזמן שלכם ומבזבז אותו על מה שכבר לא מעניין אתכם יותר.

מזל עקרב: התחושה של נמאס לכם מתחזקת יותר השבוע. בתחילת השבוע אתם מקבלים הפתעה לא צפויה שמטלטלת אתכם. לקראת הסופש אתם מחפשים שקט. 

מזל קשת: שבוע שבו אתם מוצאים כוחות ואפילו את ההתלהבות שחשבתם שאבדה לכם. יחד עם זה שימו לב שלא להגזים ולנסות יותר מדי, מהר מדי או חזק מדי. כוונו את האנרגיה הזו לבנייה ארוכה ואיטית ואל תבזבזו אותה על משהו חולף.

מזל גדי: שבוע שמתחיל עם מאבקי כוח, כנראה על פוליטיקה וממשיך עם ההבנה שאולי אפשר גם אחרת ולא שווה את הכעס.

מזל דלי: בתחילת השבוע אתם מנסים לשכנע, להסביר, ולעזור. בהמשכו אתם כבר מורידים קצת את המאמץ ומחפשים יותר שקט.     

מזל דגים: בתחילת השבוע אתם מלאים ברעיונות ותוכניות. שימו לב שלא שווה לריב על רעיון או על תוכניות באוויר. המשך השבוע כבר יראה לכם מה אכן מציאותי.   

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.