שבוע שבו מתחלפת האנרגיה בין הטלה לשור. השבוע מתחיל עם צמידות מרקורי והשמש בימים ראשון ושני, שהם ימים נהדרים לכל מה שקשור בתקשורת ושווה לנצל אותם להחלטות חשובות. מרקורי הופך לכוכב ערב ומאט קצת את האנרגיה התזזיתית של השבועיים האחרונים, ומחליף אותה עם קצת יותר מרווח נשימה בין מחשבה למחשבה ובין דבר לדבר. מרקורי מתקרב לאוראנוס במהלך השבוע ומביא איתו תובנות חדשות שקשורות בעיקר לנושאי עבודה. זו גם אנרגיה שטובה ללימודים כך שזה שבוע טוב להשלמות למי שצריך את זה.

ונוס בשור מתקרבת לאוראנוס במהלך השבוע, וההשפעה העיקרית היא על מערכות יחסים. האנרגיה היא כזו שנותנת אומץ. חלק מאיתנו סוף סוף ימצאו את האומץ לנסות וליצור קשר עם מי שהם חולמים או חולמות עליו. אחרים ימצאו את אומץ לוותר על מערכות יחסים שכבר לא מתאימות להם יותר. הרוב, כמובן ממשיכים במערכות היחסים, אבל גם אצלכם יש מקום והמלצה ממני לנסות לצאת קצת מהשגרה שלכם, ולעשות משהו מיוחד טיפה שונה וחדש לשניכם – במיוחד לקראת הסופ"ש.

אותה ונוס גם אחראית על נושאים כלכליים ויש סיכוי להפתעות בתחום הזה, במיוחד בימים חמישי ושישי. לקראת הריבוע לשבתאי בתחילת השבוע הבא, עם סיכוי לגזרות בתחום הזה, שלא בטוח שהן יתפסו.

יופיטר ללא זוויות משמעותיות השבוע, ובלי פלנטות ביסוד האש, מחזיר את התחושה שבה אין התלהבות וגם שמחת החיים פחות מובנת מאליה. השבוע, עם דגש על יסוד האדמה והאוויר, הצד הפרקטי של כולנו מקבל קדימות ויחד איתו גם מגיע הצד שמתעקש. חשוב מאוד השבוע לשים לב על מה אנחנו מתעקשים. שווה לנו לשאול את עצמנו אם מה שנראה לנו כל כך חשוב היום ושווה את ההתעקשות, יהיה כזה חשוב גם בשבוע הבא? בחודש הבא? בשנה הבאה?

השמש נכנסת למזל שור ביום שלישי ומשנה את האווירה לקצת יותר רצינית, קצת יותר עניינית. כך שסה"כ שבוע שבו אפשר יותר בקלות להוציא לפועל את מה שדחינו כבר הרבה מאוד זמן ועכשיו נגמרו התירוצים והגיע הזמן למעשים.

קורס אסטרולוגיה מקיף ומעמיק - מוזמנים להירשם. מעין - 052-5643732

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות:

מזל טלה: ימים ראשון ושני נהדרים להחלטות חשובות. מיום שלישי קצב החיים נהיה קצת איטי מדי לטעמכם, ולפעמים יש פער בין ההחלטה עד ליישום שלה והשבוע זו תהיה החוויה שלכם.  

מזל שור: הפוקוס האנרגטי עובר אליכם ובמהלך השבוע יהיו לכם כמה השפעות אנרגטיות שונות –יותר אומץ, יכולת תקשורתית משופרת, וגם התעניינות מחודשת בכל נושא הקריירה שלכם עם רצון לתת דחיפה קדימה בתחום.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה קלה יותר מהשנה שעברה, ועם דגש על בנייה מחודשת בעיקר בתחום העבודה.

מזל תאומים: יום שני הוא יום נהדר מבחינתכם ושווה לכם לנצל אותו למה שחשוב לכם. מיום שלישי הקצב שלכם קצת נרגע וקל לכם יותר להתרכז בדבר אחד בכל פעם.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה וקצב שאתם מסתדרים איתם מצויין. שבוע שבו שווה לכם לנסות לעשות משהו חדש ויוצא דופן במערכות היחסים כדי לאוורר אותן קצת.

 

 

מזל אריה: שבוע שבו אתם הופכים לרציניים יותר, וגם מגלים מחדש את הצד שלכם שיודע להתעקש. רק שימו לב שאתם מתעקשים על מה שחשוב לכם באמת, ולא מבזבזים את האנרגיה הזו על דברים שמחר לא יהיו חשובים כל כך.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצויין. הקצב מתאים ונכון לכם, והתקשורת שלכם עם הסובבים אתכם זורמת בצורה קלה יותר וברורה יותר.

מזל מאזניים: לאלו מכם שקשה להם להחליט, השבוע יהיה לכם יותר אומץ לנסות דברים חדשים, או פשוט לצאת קצת מהשגרה. שבוע שבו יכולות להיות הפתעות במערכות היחסים שלכם.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם עדיין בתנועה, עדיין מנסים להספיק יותר מהרגיל, אבל אט אט הקצב מתחיל לרדת, וגם נהיה לכם יותר זמן פנוי לעצמכם. שבוע טוב ללימודים.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם חוזרים לתחושה שבה אתם כאילו עומדים מהצד ומשקיפים על כולם ועל החיים בנסיון להבין אותם. שימו לב שיש את אלו שמנסים ליצור אתכם קשר ואתם יכולים לעזור להם עם יותר פתיחות.

 

מזל גדי: שבוע שמביא איתו אווירה וקצב שאתם סה"כ מחבבים ומסתדרים איתם. התחושה היא של קצת יותר שקט ואפילו קצת תחושה של סדר שהיתה מאוד חסרה לכם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שיש להם יותר אומץ לנסות משהו חדש וקצת אחר רק כדי לאוורר קצת את החיים. שבוע מעניין שבו שווה לכם לשים לב על מה אתם מתעקשים.

מזל דגים: שבוע עם אווירה יחסית שקטה, ורובכם מעדיפים את התחושה הזו של כמעט שגרה. גם לכם כדאי לוודא שאתם מתעקשים על מה שיהיה חשוב לכם גם בשבוע הבא.

 

 מאחלת לכולנו שבוע טוב ולהתראות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.