המאפיין העיקרי של השבוע הקרוב הוא אפקט הבומרנג עם טוויסט. למה הכוונה?, לכולנו יש ציפיה שאם נעשה א' אז ב' יקרה, ובד"כ זה בדיוק ככה. השבוע, האפקט הוא קצת שונה, אנחנו עושים את א', אבל ב' לא מגיע, במקום זה התגובה שאנחנו מקבלים היא בלתי צפויה ואנחנו צריכים להתמודד עם תוצאות שלא העלינו בדעתנו. זו אנרגיה שמתאימה לאלו שאוהבים אקשן, שינויים ודברים חדשים. לאלו שמנסים להיאחז במה שהם מכירים יהיה שבוע לא פשוט.

בתחילת השבוע יש אנרגיה של "לשבור את הכלים". מרקורי במולות לשבתאי, השמש בריבוע לאוראנוס – והתחושה היא שכבר אין מה להפסיד. ההשפעה יכולה להיות גם במישור הפוליטי וגם במישור האישי  בחיים שלכם. זו אנרגיה שבה מוכנים להתעקש על עקרונות ועל חופש פעולה ולא משנה מה המחיר. קשה מאוד באווירה כזו למצוא מכנה משותף או מתווה של פשרה. 

מרס מתחיל להאט לקראת הנסיגה שתחל עוד חודש בערך, ומתחיל לפגוש בזוויות מרובעות את מקבץ הכוכבים בגדי. בגלל הנסיגה הוא יפגוש אותם עוד פעמיים השנה: באוקטובר ובינואר.

מרס מייצג אנרגיה של פעולה מיידית מהירה אבל כשהוא יוצא משליטה הוא נחשב למזיק.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם לא מוכנים לקבל "לא" כתשובה. מלאים באנרגיה שיכולה להוביל לפעילות ובנייה או לאלימות.  

מזל שור: שבוע שבו אתם מרגישים חיבור מחודש לעצמכם, וגם מצליחים להתחבר מחדש לאלו שקרובים וחשובים לכם.

מזל תאומים: מיום שלישי חוזרת שמחת החיים שלכם. המועקות הרגשיות מתחילות להתפוגג ואתם בתחושה שהיצירתיות חוזרת וגם הכוחות שלכם.  

מזל סרטן: שבוע שבו נמאס לכם לפחד. אתם עם יותר אומץ ומוכנים לצאת יותר, לשמוח יותר וגם לעמוד על שלכם ועל מה שחשוב לכם.

מזל אריה: השבוע אתם מקבלים עוד זריקה של אומץ. לא אכפת לכם מה אומרים אחרים, לא מוכנים להתפשר או להתגמש. אתם הולכים בדרך שלכם.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה עם מהפכים בלתי צפויים.

מזל בתולה: בתחילת השבוע אתם עדיין במאבקים בעיקר מול סמכויות. מיום רביעי נהייה קל יותר ובעיקר שקט יותר.  

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם בתחושה שאתם חיים בסרט, לחלקכם יש סיכוי לחוויות של דה ז'ה וו, ובכלל תחושה שמפגשים קטנים, יומיומיים הם בעצם יותר גורליים ממה שנראה באותו רגע.

מזל עקרב: שבוע עם הרבה אנרגיה. כדאי לכם לצאת יותר, להיות פעילים יותר, ולנתב את הכוחות המחודשים למשהו שאתם מאמינים בו.

מזל קשת: שבוע שבו כאילו קיבלתם זריקת מרץ, לא מסוגלים לשבת בשקט. נדלקים מהר ויכולים לעשות המון או להרוס המון.  

מזל גדי: בתחילת השבוע נראה שאתם צריכים להתווכח ולהצדיק את עצמכם עם כל פעולה. מיום רביעי אתם כבר לא שואלים שאלות מיותרות.

מזל דלי: ביום ראשון אתם מפתיעים את עצמכם ואומרים ועושים דברים שאי אפשר לחזור מהם בחזרה.

ימים שני ושלישי עם הירח במזל שלכם אתם ממשיכים עם הקו החדש שאימצתם לעצמכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מוותרים על הנחמדות ונלחמים על מה שחשוב לכם. יש לכם המון אומץ ורצון לצאת ממצב שנראה לכם תקוע.

בימים רביעי עד שישי עם הירח במזל שלכם אתם מעמיסים על עצמכם הרבה התחיבויות, ויש תחושה שאתם נסחפים עוד יותר עם הרגש, ומאוד קשה לכם לעצור את עצמכם. 

אני מעין, אני מאחלת לכולנו שבוע טוב עם הרבה בניה ועשייה חיובית. להתראות.  להתראות בשבוע הבא. מאחלת לכולנו שבוע טוב. להתראות.

השבוע, על רקע השמש באריה, יש דגש על אנרגיה זכרית מתפרצת. אין לאף אחד סבלנות, וגם אין יותר פחד. רק פעולה שיכולה לצאת משליטה. האנרגיה הזו יכולה להיות נהדרת לבנייה של דברים חדשים, אבל כשלא בונים איתה, יש סיכוי שהיא מופנית לכיוון של הרס. בשני המקרים מה שחשוב יותר זה הפעולה והביטוי, אין חשיבה קדימה על מה יהיו התוצאות. 

ביום רביעי מרקורי עובר למזל אריה ומחזיר את שמחת החיים לרבים שפשוט נמאס להם לפחד. יהיה הרבה יותר קשה להשתמש בטקטיקות של הפחדה כדי להשיג תוצאות. זה רלוונטי לכולכם, הורים עם ילדים בבית בחופש. גם להורים מול הילדים שלהם, וזה רלוונטי גם לממשלות מול האזרחים שלהם. 

 

 

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.