שבוע עם התחלות חדשות ושקורה בו כל כך הרבה ועדיין האנרגיה המובילה היא קודם כל זו של אדישות ועייפות. ביום שני מתחילים קצת להתעורר, אבל ההתלהבות המחודשת מגיעה רק ביום שישי לקראת החג.

מרקורי במזל דגים בריבוע למאדים במזל תאומים מצד אחד מצליח קצת להעיר ולהזיז אנשים במיוחד ביום שלישי, ויחד עם זאת מביא הרבה הכפשות מכל הצדדים, פייק ניוז, ויותר מזה, חוסר בהירות לגבי מה קורה. מרקורי מתקרב לנפטון שעוד יותר מגביר את הטשטוש וסוג של בלבול. סיכוי גבוה שייקח כמה ימים עד שתגיע ההתבהרות ואולי רק ביום שישי יהיה ברור מה הן תוצאות האמת. בכל מקרה, לא מדובר בחגיגות ניצחון אצל אף צד, אלא יותר בהתחלה חדשה מפוכחת וקשה.

כניסת השמש למזל טלה מתחילה קצת להעיר את כולנו וקצת להחזיר את תחושת הרצון. מה שבמיוחד חשוב הוא שלאט לאט במהלך השבוע מתחיל לחזור ההגיון או השכל הישר שנעלם לו לפני כמה חודשים ועכשיו מביא איתו התפכחות ונכונות להתמודדות חדשה עם החיים החדשים או המחודשים של רבים מאיתנו.

יופיטר במזל דלי ללא זוויות אחראי במידה רבה להמשך האנרגיה של האדישות וחוסר ההתלהבות שתהיה בולטת במיוחד במהלך השבוע.

ועדיין זה שבוע מיוחד. והיום החשוב של השבוע הוא בכלל יום שישי ה-26.3

במיוחד בכל מה שקשור למערכות יחסים אישיות. יום שישי מביא איתו אנרגיה מיוחדת שקשורה לאהבה ולקשרים קרובים. ביום זה ונוס נמצאת בלב השמש בטלה ומאדים צמוד לראש הדרקון בתאומים. זה יום שיכול להרגיש קרמטי לרבים שפשוט נותנים לאהבה לעשות את שלה ולא מתווכחים כל כך הרבה על מה שפתאום נראה פחות חשוב. יהיו קשרים שיתהדקו, יהיו כאלו שיבינו שהם מיצו את דרכם המשותפת והגיע הזמן לשחרר באהבה. ויהיו אחרים שיבינו שאולי כדאי לחזור להיות ביחד ויצליחו למצוא את הדרך לעשות את זה.

התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם חוזרים לדבר, אבל מגלים שאחרים לא מבינים אתכם כמו שאתם רוצים. לקראת יום שישי יש סיכוי למפגשים שמרגישים קצת גורליים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תשקיעו הרבה במערכות יחסים משמעותיות חדשות או קיימות ודגש על פיתוח הכשרונות החבויים שנמצאים בתוככם.

מזל שור: שבוע שבו אתם בתחושה שיש לכם חיבור למקום גבוה יותר. בתחילת השבוע אתם מתבלבלים ולא יודעים מה אתם רוצים, מה נכון לכם ומה עדיף לכם. בהירות מחודשת מגיעה לקראת סוף השבוע עם כוחות מחודשים לקראת החג.

מזל תאומים: שבוע עם הרבה בלבול וחוסר ודאות ויחד איתם המון תנועה ותחושה שאתם עושים המון ועדיין לא מספיקים את כל מה שאתם רוצים.    

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מרגישים שאתם מתחזקים לאט לאט ושיש לכם יותר כוחות ושמחה מזה הרבה זמן. שבוע טוב לריפוי של מערכות יחסים ממקום אוהב ומקבל ופחות שופט.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מתעוררים מחדש אל החיים, מתמלאים בתקווה מחודשת וגם הכריזמה שלכם חוזרת אליכם. שבוע נהדר להעמיק מערכות יחסים או להתחיל חדשות.  

מזל בתולה: שבוע שבו אתם אלו שממשיכים להיות קצת עייפים והרבה אדישים. שבוע שבו עדיף לכם לנסות שלא להעמיס על עצמכם יותר מדי.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם ממשיכים להרגיש אנרגיה של סיום. ההתחלה החדשה תגיע בשבוע הבא. בינתיים זה שבוע נהדר לריפוי של מערכות יחסים, גם אלו שממשיכות וגם אלו שמסתיימות.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם תקשורתיים יותר מהרגיל והזמן שלכם מלא בעשייה, סידורים ועוד כמה דברים שצריך לעשות. לקראת יום שישי יש סיכוי למפגשים שמרגישים גורליים.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם ממשיכים כאילו לעמוד מהצד ומרגישים שקשה לכם למצוא את ההתלהבות הרגילה שלכם או את המקום שלכם. שבוע שבו אתם בתחושה של התפכחות, שסה"כ עוזרת לכם לראות דברים בהגיון.   

מזל גדי: שבוע שבו יש לכם יותר כוח ונכונות משאר המזלות למצוא את השכל הישר. שבוע שבו יגיעו אליכם אנשים שהיו קרובים אליכם ותוכלו למצוא דרך פשוטה יותר לתקשורת איתם.

מזל דלי: שבוע שבו תנועו בין האדישות לבין העשייה המפוכחת. רבים מכם יקבלו בשמחה את התחושה של השפיות המחודשת, וגם את הקשר המעמיק או המתחדש עם אנשים קרובים במיוחד.

מזל דגים: שבוע עם תחושה של הקלה אנרגטית מצד אחד ומצד שני תחושה של ריקנות שמגיעה איתה. שבוע שבו אתם מעדיפים להתלהב קצת פחות ולהתבונן במתרחש מהצד.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.