השבוע מתחיל עם כניסת השמש למזל קשת ומרגיש בעיקר בין לבין, עם אנרגיה שנבנית לקראת ליקוי הלבנה ב30 לחודש. במהלך השבוע הצד של הקשת שלא אוהב להתאמץ ומעדיף לעשות רק את מה שמעניין אותו בולט במיוחד. כולנו במהלך השבוע הקרוב נשאל את עצמנו על מה ולמה אנחנו מתאמצים, אם המאמץ בכלל שווה את התוצאה, ואולי לא חייב בכלל לעשות חלק גדול מהדברים שחשבנו שאי אפשר בלעדיהם. גם מי שיש לו רצון לעשות ולהתאמץ לא יודע לאן לכוון את המרץ הזה. מזל קשת יודע לחלום ובגדול, והשבוע רבים ינסו להתחבר אל החלום שלהם, כדי לקבל תנופה לכיוון חדש.

ונוס נכנסת למזל עקרב בתחילת השבוע, ועם המולות לאוראנוס רק מעצימה את השאלה על מה ולמה להתאמץ. כאן השאלה הופכת להיות דיון בתוך מערכות יחסים קרובות. צד אחד דורש מהשני שיעשה משהו, או טוען שחייבים לו, והצד השני לא מוכן לשתף פעולה או לתת את מה שנראה לו שהוא לא חייב. כשמנסים לשכנע או אפילו לאיים, מגלים שאי אפשר. מי שמעדיף חופש, לא אכפת לו לאבד את מה שהוא לא רוצה ממילא.

מרקורי בעקרב בזוויות הרמוניות למקבץ הכוכבים בגדי, מרגיע קצת את האווירה, ובעיקר מדבר בלי סוף, מרכל, מציע את דעתו, ומקשקש עוד קצת. יחסית לחודשים האחרונים, השיחות יהיו קצת יותר רגועות, עם קצת פחות מתח וקצת יותר הומור.

מזל קשת אוהב חופש. חופש מחשבתי קודם כל, ואחר כך גם חופש שמתבטא בזמן פנוי בלי יותר מדי מטלות. השנה האחרונה שלחה הרבה אנשים לחופשה בבית  בלי שהם ביקשו אותה. מעטים ידעו להנות מהזמן הפנוי שהגיע, שברור שלא הרגיש כמו שחופש אמור להרגיש. אולי השבוע, אחד הרגועים יותר בתקופה הקרובה, אפשר יהיה לקחת נשימה עמוקה וקצת להנות מהערבים הארוכים של תחילת החורף.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: מצד אחד אתם מאוד רוצים לעשות ולהרגיש תנופה, ומצד שני גם אתם תוהים ושואלים אם בכלל שווה לכם לנסות.

מזל שור: שבוע שבו מה שנראה לכם שמגיע לכם, או ששייך לכם פתאום מתגלה כלא מובן מאליו, ואתם לא יודעים איך להגיב או מה לעשות.

מזל תאומים: סוף סוף מגיע שבוע יחסית רגוע, שבו דברים פשוט זורמים. לכם יותר ברור על מה ולמה אתם מתאמצים ומשם נהיה קל יותר.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם זורמים עם הרעיון שאולי לא חייבים להתאמץ כל כך. בינתיים אתם מחכים לניסים ושדברים סוף סוף יסתדרו מעצמם. מיום רביעי כבר נמאס לכם לחכות ואתם חוזרים לעשייה.

מזל אריה: שבוע שבו נמאס לכם לדאוג, נמאס לכם לחשוש ואתם מקבלים משב של אופטימיות שיהיה בסדר. אלה מכם שנמצאים בחופשה כפויה סוף סוף מתחילים להנות ממנה.

מזל בתולה: שבוע יחסית רגוע שבו פשוט עוברים מדבר לדבר, מנושא לנושא, ומרגישים כמעט קרוב למה שפעם היה נורמלי.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מגלים ששיתוף פעולה שנראה לכם טבעי, הוא לא טבעי בעיני אחרים שמעדיפים ללכת בדרך שלהם. שכנועים או איומים לא יעזרו.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם בתחושה של קצת הקלה ושקט יחסי. אתם רוצים לשתף פעולה, אבל לא בכל מחיר ולא עם כל אחד.

מזל קשת: ימי ההולדת מגיעים ואתם בתחושה של בין לבין. ברור לכם שאתם מוכנים למשהו חדש, אבל לא מוצאים את הכוחות לעשות מאמץ בשביל משהו לא ברור.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה רגועה יחסית עם יותר פנאי לחלומות, לתחושה של חופש או פשוט להיות מי שאתם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם לא מבינים את כל מי שלא מוכן להתאמץ. להפך, הכוחות שלכם רק מתחזקים ויותר ברור לכם מה ואיך כדאי לכם לעשות הלאה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שמובילים את הסירוב לשתף פעולה או לתת לאחרים את מה שהם חושבים שמגיע להם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מדברים המון, מתכננים, רוצים, חולמים ומגלים שכשמגיע הזמן לעשות את מה שצריך לא נשאר לכם כוח. 

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם נשימה עמוקה וטובה. 

קורס אסטרולוגיה - מערכות יחסים!
איך כל מפה מפעילה את המפה השנייה.
מיועד למי שכבר יש לו ידע אסטרולוגי ורוצה להעמיק
מתחילים בסוף דצמבר. לייב בזום.
להרשמה פנו למעין: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.