השבוע מתחיל עם ירח מלא שמביא איתו השפעה מהסוג שהיינו רגילים אליו לפני חצי שנה: הפגנות, פערים בין הממשלה לבין האזרחים, והמון בלבול וכאוס ששוב משאירים את כולנו בלי תשובות ברורות ועם מדיניות שמשתנה מיום ליום. בנוסף, הירח והשמש במעלות האחרונות של מזלות דלי ואריה מפעילים את מרס של מפת הלידה של המדינה, ויכולים להראות על עוד שבוע מתוח בזירה הבטחונית.

אבל, מתחת לפני המתח החיצוני, יופיטר צמוד לירח וונוס חזקה מכוונים לזה שסה"כ השבועיים הקרובים מכוונים למגמה של התייצבות ושיתוף פעולה למרות הפערים והמתחים כדי לשמור על כמה שיותר שגרה שאפשר.

ביום שני השמש נכנסת למזל בתולה ומביאה איתה אווירה של עשייה, סידורים, שגרה של התמודדות עם המגבלות ועדיין, להמשיך עם כל מה שאפשר ואפילו קצת יותר מהרגיל.

מרקורי במולות לנפטון מביא איתו תחושה של אובדן שליטה, עייפות ויחד איתם עיקשות לשמור על סוג של שגרה, ויותר מזה, שגרה עמוסה יחסית. יופיטר בצמידות לירח המלא שולח רבים להתעקש על יציאה לפעילויות לא שגרתיות, והתעקשות על יציאה לבילויים, התעקשות על יציאה למקומות מעניינים או מפגשים חברתיים באוויר הפתוח. כל אלו מוסיפים על תחושת העומס, ועדיין, רבים יעדיפו השבוע לעשות יותר, למרות העייפות ולמרות הבלבול שמגיע עם יותר מדי דברים שקורים בכל רגע.

ונוס חזקה במיוחד מחזקת מערכות יחסים ונותנת תחושה של יוזמה במקום רק תגובה לאירועים שקורים. באותו הזמן מרקורי במולות לנפטון מביא איתו התפכחות אצל כל אלו שחיכו לסימן מאחרים או לרמז שיגיע. ביום שלישי כבר יהיה ברור לרבים למי הם לא מחכים יותר, ומשם יהיה קל יותר להמשיך הלאה לכיוונים אחרים. האווירה הזו של ויתור על חלומות ואשליות שקשורים לאנשים אחרים רלוונטית גם למערכות יחסים וגם לשיתופי פעולה מקצועיים ובשני המקרים האכזבה לא כל כך גדולה, ורק מאפשרת יותר חופש פעולה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עמוס יחסית, והרבה מהעומס הוא הרצון שלכם לעשות יותר, להספיק יותר וגם לעזור יותר למי שמסביבכם.

מזל שור: שבוע יחסית רגוע עם אווירה של בנייה ושל התארגנות קדימה. שבוע שבו סוף סוף לא תצטרכו להתמודד עם הפתעות בלתי צפויות, אלא להיות אלו שיוזמים את המהלכים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם בעומס אדיר שגורם לתחושה של אובדן שליטה על הפרטים הקטנים והחשובים. שווה לכם לעצור למנוחות יזומות מדי פעם.

מזל סרטן: הירח המלא נותן לרבים מכם אופטימיות בלתי מוסברת ורצון לעשות יותר, לצאת יותר ולהעיז יותר מהרגיל. רבים מכם מתעקשים על פעילויות כיפיות ולא מוכנים רק לשגרה שוחקת.

מזל אריה: הירח המלא בתחילת השבוע כאילו מוציא אתכם מעצמכם, ושולח אתכם לחפש צדק והגינות. רבים מכם מצטרפים לסוג של מחאה נגד כל מה שנראה לכם שמגביל אתכם בצורה לא מידתית.

מזל בתולה: גם השבוע אתם בתחושה של עומס אדיר, רק שהשבוע הוא קצת מוגזם ויכול להוביל לטעויות שנעשות בגלל הנסיון לזרז תהליכים. על הדרך, רבים מכם מתפכחים מציפיות שהיו לכם במערכות יחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תעסקו בהמון דברים ונושאים שונים ומגוונים. שנה שבה תעסקו הרבה בקשרי גוף-נפש וחיפוש אחרי תשובות לשאלות עמוקות.  

מזל מאזניים: שבוע יחסית קל שבו אתם סוף סוף יוזמים תהליכים במקום רק להגיב למה שקורה מסביב. שבוע שבו תוכלו להמשיך ולשפר את מערכות היחסים.

מזל עקרב: שבוע אם אווירה שבה קל לכם יותר. שבוע עם המון עשייה, אבל יש לכם את הכוחות לזה, יחד עם מתן עזרה למי שזקוק לזה מסביבכם.

מזל קשת: שבוע שבו קשה לכם להתרכז, ואתם מתפזרים לכמה כיוונים. רבים מכם שקטים יחסית לעצמכם ושוקעים בחיפוש פנימי אחרי הדרך הנכונה לכם.

מזל גדי: שבוע יחסית שקט, ובזמן שכולם נמצאים בעומס אדיר נראה שאתם מצליחים לקחת על עצמכם בדיוק את מה שמתאים לכם. גם השבוע מצויין לחיזוק מערכות יחסים.

מזל דלי: הירח המלא במזל שלכם שולח רבים מכם לנסות למצוא דרכים להחזיר את השמחה, את האופטימיות ואת השליטה על החיים שלכם. שבוע טוב לשיתופי פעולה חדשים ומחודשים.

מזל דגים: שבוע שבו גם לכם יש תחושה של עומס, וקושי להתמקד במשימה אחת ברורה בכל רגע נתון. שבוע שמרגיש כאילו אתם מחכים לאחרים, והם מאחרים או לא מגיעים ומשאירים אתכם להתמודד בעצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.