יום שלישי בבוקר ירח מלא עוצמתי במיוחד שיכול להרגיש כאילו הלוחות הטקטוניים זזים ומה שנשאר לנו זה החיבור לדברים הפשוטים והקטנים שעושים את החיים ליפים.

הירח בעקרב מול השמש בשור מציפים את הנושא הכלכלי ואת הצורך להצטמצם או פשוט להיות מינימליסטים. הירח המלא הזה, שנקרא ירח הבודהה מזיז את דעת הקהל לכיוונים לא צפויים, וממשיך לעזור לנו להשתחרר ממבנים ישנים שכבר לא משרתים אותנו יותר. הדרך לשחרור עוברת דרך הזכרונות שלנו, והשבוע יהיו רבים שימצאו את עצמם נזכרים באנשים ואירועים מהעבר, אבל הפעם עם נקודת מבט חדשה. שבוע שבו רבים ינסו למצוא דרך להשלים עם העבר, ועם אנשים שהיו פעם חשובים להם, כדי להשיל רגשות מכבידים לקראת עתיד קצת קל יותר.

מקבץ הכוכבים במזל שור בריבוע לשבתאי ובצמידות לאוראנוס משפיע על כולנו גם בהיבט הכלכלי, וגם בנושא של מערכות יחסים. השבוע ירגיש קצת כמו רכבת הרים שמתחיל להימאס ממנה, בעיקר כי היא לא מובילה לשום מקום וגם כי הבטן כבר מתהפכת יותר מדי. מיום רביעי אחרי הירח המלא כבר יהיה קל יותר וברור יותר איפה נכון לנו להעיר את עצמנו מבחינה כלכלית ואילו מערכות יחסים הם כאלה שאנחנו רוצים להמשיך להיות בהם ואילו לא.

מרס עובר למזל סרטן, מיקום שבו הוא הופך למאוד רגשי, ויחד איתו כולנו נותנים ביטוי אפילו חופשי עוד יותר לרגשות שלנו. האנרגיה הזו עוזרת לכל הנושא של חיטוט בעבר כדי להגיע להבנה שממנה נוכל לפעול אחרת בעתיד.

רוב השבוע יופיטר בדלי ופלוטו בגדי ללא זוויות. שני אלו אחראים במידה רבה על זרימת השפע האישי והכללי, ובשבוע שבו נראה שהם "עומדים מהצד", מגיעה אווירה של חוסר אמון במערכות הגדולות, והפעם עם רובד נוסף של פחות ופחות אמונה אצל רבים. התהליך של אובדן האמונה הוא מאוד אישי ויהיו רבים שפשוט יעדיפו לדבר פחות ולשתף פחות בלבטים שלהם.

סה"כ שבוע שבו עדיף להיזכר בדברים הפשוטים והקטנים שעושים את החיים יפים: אוכל טוב, חיבוק, נוף יפה, גינה פורחת, אנשים שאוהבים. מאמצע השבוע מגיע  סוג של שקט, כמו שקט שאחרי הסערה שמאפשר את ההנאות הפשוטות האלה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות:

מזל טלה: שבוע שבו אתם מתמלאים ברגש, ומגלים שקשה לכם למצוא את המילים הנכונות להסביר את עצמכם. רבים מכם יעדיפו לחזור וליצור מחדש קשרים שהוזנחו בשנה האחרונה.  

מזל שור: הירח המלא מציף אצלכם את הצורך בשינויים שאתם מנסים להתחמק מהם כבר תקופה ארוכה. השבוע כבר יהיה יותר קשה לנסות ולמשוך אותו הדבר, ורובכם תגלו שיש הקלה בשחרור העבר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה מעניינת במיוחד שבה תיקחו יותר אחריות, תפסיקו לחכות לאחרים ותייצרו לעצמכם יותר חופש פעולה.

מזל תאומים: שבוע שבו מצד אחד מערכות יחסים מתהדקות ומעמיקות ומהצד השני מערכות יחסים אחרות משתחררות ונהיות פחות חשובות.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה שתרגיש לכם קצת כבדה ומעייפת, אבל אלו מכם שיצליחו לשחרר ולהשתחרר מכמה דברים מיותרים שאתם סוחבים אתכם, ירגישו סוג של הקלה וגם פתיחות למה שיגיע.

מזל אריה: שבוע שבו רבים מכם מעדיפים כאילו למרוד ולעשות משהו רק כדי להשתחרר מתחושת התקיעות ולהכניס עניין חדש ותקווה לחיים.

מזל בתולה: שבוע שבו רבים מכם מוצאים את המילים הנכונות, ומעדיפים לחזור ולהדק קשרים עם אנשים שלא יצא לכם לראות אותם כבר תקופה ארוכה.

מזל מאזניים: שבוע שבו רבים מכם ינסו למצוא את הדרך חזרה למערכות יחסים שהתרופפו בשנה האחרונה. התקשורת שלכם במיטבה השבוע ושווה לכם לנצל את זה לשיחות חשובות.

מזל עקרב: שבוע עם ירח מלא עוצמתי במזל שלכם שיכול להשאיר אתכם בתחושה שאתם בהצפה רגשית מעייפת ועם כמה ספקות בנוגע לאמונה שלכם.  

מזל קשת: שבוע שמביא איתו לא מעט ספקות, שסה"כ יכולים לעזור לכם לוותר על דברים שחשבתם שימלאו אתכם, אבל גיליתם שהם רק מרוקנים אתכם.

מזל גדי: שבוע שבו במקום לעסוק בעבר, אתם מעדיפים לעסוק בעתיד, ויש לכם את היוזמות ואת הכוחות להוציא את אלו לפועל.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מתחברים לאווירה של השחרור מהעבר והתבוננות מעשית על החיים. אתם מוכנים להמשיך קדימה עם פחות מטען ויותר מקום להרפתקאות חדשות.

מזל דגים: שבוע שבו רבים מכם מתחברים לאווירה של חיפוש אחרי אמונה שמתאימה למי שאתם היום ולא למי שהייתם לפני כמה שנים.

שבוע טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.