שבוע עם דגש על מזלות האוויר, ותחילת נסיגת מרקורי במזל מאזניים, צמוד לאופק של מפת המדינה. התחושה האנרגטית המובילה של הרבה דיבורים, משאים ומתנים, אבל סוג של חוסר יכולת להגיע להחלטה, או ליישם אותה. בנוסף לנסיגה, השמש מסתירה את מארס גם במזל מאזניים בו הוא נחשב לחלש ובפאזה של סיום המחזור הדו-שנתי שלו.

מזל מאזניים הוא מזל יוזמה, אבל השבוע, עדיף לכולנו שלא לנסות ליזום דברים חדשים, אלא למצוא דרכים חדשות שבהם אפשר לשחרר את כל התוכניות שהיו לנו, שעכשיו כבר ברור שהן לא מתאימות יותר. האנרגיה של השבוע מסומלת על ידי מרקורי בזווית אתגרית לפלוטו, היא כזו שבה ניסיונות להשיג דברים בכוח פשוט לא יצליחו, ועקשנות יכולה לעלות ביוקר, ולכן עדיף להתמקד בסיומים ובהשלה של ציפיות וחלומות שברור שלא יגיעו לידי מימוש.

ונוס, שליטת מזל מאזניים נמצאת במזל עקרב בו היא מאבדת את הסטייל שלה, ואת הקלילות והחביבות המאפיינות אותה. במזל עקרב ונוס הופכת לטוטלית, כזו שלא מוותרת על מה שהיא רוצה ולעזאזל עם הנימוסים, או עם תקינות פוליטית. השבוע ונוס בזווית אתגרית עם יופיטר מביאה אנרגיה שבה אנו נאלצים להתמודד עם השבירה של החלומות ושל הציפיות שהיו לנו במערכות יחסים. אותה ונוס בזוויות הרמוניות לנפטון ולפלוטו מראה לנו את הדרך לשמור על מערכות היחסים שחשובות לנו, אבל בלי המשקל המיותר של הציפיה שאחרים ישתנו, או הרצון לשנות אנשים בכוח.

שבתאי לקראת חזרה להילוך ישיר בשבוע הבא, נמצא בזווית הרמונית לשמש יופיטר שגם מתחזק לקראת חזרתו להילוך ישיר, נמצא בזווית הרמונית למרקורי בנסיגה, ושניהם ביחד כאילו שומרים על המסגרת, או על הסטטוס קוו. בד"כ תחילת נסיגת מרקורי מלווה בהרבה קצרים בתקשורת, אבל הפעם הזו, יהיה קל יותר לדלג מעליהם ואפילו למצוא דרכים מעניינות יותר להגיד את מה שיש לנו, או להגיע לאן שרצינו, רק בדרכים אחרות.

סה"כ שבוע שדורש מכולנו ויתורים, בעיקר ויתורים על חלומות ורעיונות או ציפיות לא הגיוניות, ושחרור של מאבקים שאי אפשר לנצח בהם והם רק סוחטים אותנו אנרגטית.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם בתחושה שקשה לכם למצוא את הכוחות ואת האסרטיביות הרגילה שלכם. שבוע שבו עדיף לכם שלא ליזום או לנסות להשיג דברים בכוח, אלא למצוא דרכים לשיתוף פעולה.

מזל שור: שבוע עם אווירה שבה הצד העקשני שלכם בא לידי ביטוי. שבוע שמרגיש כבד אנרגטית, עם דרישה לתשלום חובות שלא ידעתם שיש לכם. שבוע שבו כדאי לכם לשים לב על מה אתם מתעקשים ואם זה שווה את המחיר.

מזל תאומים: שבוע של תחילת נסיגת מרקורי ואתם בתחושה שכל דבר קטן מסתבך ודורש מכם המון מאמץ. שבוע שבו עדיף לכם להתמקד בלסיים דברים פתוחים ולא לנסות ליזום דברים חדשים.

מזל סרטן: שבוע עם אווירה שבה כדאי לכם להתמקד בלסגור נושאים שנשארו פתוחים, לבטל תוכניות שברור שלא יצאו לפועל ואפילו לנסות למצוא דרך לשחרר אנשים שסוחטים אתכם רגשית.

מזל אריה: שבוע עם דגש על מערכות יחסים, במיוחד אלו שאתם לא יודעים איך לסיים אותם, או לפחות להוריד הילוך באינטנסיביות שלהן. שבוע שבו יהיה ברור לכם מי שואב מכם אנרגיה, והחלק שלכם הוא לבחור אם להמשיך אותו הדבר, או לקחת צעד אחורה.

מזל בתולה: שבוע של תחילת נסיגת מרקורי ואתם קצת מגזימים עם התחושה שהכל הולך נגדכם. שבוע שבו תהיו חייבים לחזור ולסגור ולסיים דברים שנשארו פתוחים בחודשים האחרונים.

מזל מאזניים: שבוע שבו הצד הטוטלי שלכם פתאום יוצא החוצה, ויחד איתו גם הצד שלכם שיודע להילחם להתעקש ולא לוותר. באותו הזמן נסיגת מרקורי כאילו דורשת מכם לשחרר את הציפיות שהיו לכם בתוך מערכות היחסים ולבחור את המלחמות שלכם בתבונה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם דגש על מערכות יחסים ועל החיפוש אחרי צדק בתוכן. שנה שבה רבים מכם לומדים איך לא לוותר ולעמוד על שלכם, ועדיין לשמור על מה שחשוב לכם.

מזל עקרב: עם ונוס במזל שלכם, כוח המשיכה שלכם נמצא בשיאו, והדגש השבוע הוא על מערכות יחסים והרצון שלכם למצוא איזון בין מה שאתם נותנים למה שאתם מקבלים בתוכן. שבוע שבו רבים מכם מנסים למצוא יותר חופש בתוך המסגרת שמקיפה אתכם.

מזל קשת: שבוע שבו יש אנרגיה מהסוג שלא אופייני לכם, כזו שבה אתם מנסים לשמור על המסגרת. הדגש השבוע הוא על היכולת התקשורתית שלכם ואיך אתם יכולים לשפר אותה, עם יותר תשומת לב לפרטים הקטנים ויותר סבלנות.

מזל גדי: שבוע שמרגיש כאילו אתם במגמה של הבראה או חזרה לכוחות הרגילים שלכם. שבוע שבו תרצו ליזום דברים חדשים, אבל תבינו שעדיף קודם לסיים את כל מה שכבר התחלתם.

מזל דלי: שבוע שבו הצד הפרקטי שלכם מקבל את רוב תשומת הלב. שבוע שבו גם אתם תתמודדו עם הצורך לשחרר ציפיות, חלומות ומערכות יחסים שהסתיימו. אבל השבוע תוכלו לעשות את כל אלו יחסית בקלות ובלי הרבה דרמות.

מזל דגים: שבוע שבו היכולת שלכם לוותר על מאבקים שטותיים עומדת לטובתכם. אתם אלו ששומרים על הסטטוס קוו ומוצאים את הדרכים לשיתוף פעולה כדי לסיים בהרמוניה את מה שברור שעדיף שלא להתעקש עליו.  

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.