שבוע של חג האורות, שמביא איתו משב של רוח צעירה, ותחושה שבה קצת נמאס מכל הדאגות. סה"כ האווירה היא כזו שבה מתרגלים לחוסר הוודאות.  זו אווירה מהירה, זוכרים איך לפני חודש נראה היה שכל יום נמשך שלושה ימים, אז השבוע יראה כאילו הימים עפים במהירות מסחררת.

ביום שבת ה-4.12, בבוקר שעון ישראל מגיע ליקוי החמה, שיתרחש מעל אנטרקטיקה ויביא איתו השפעה של עוד ועוד חשיפות של האמת. ההשפעה של הליקוי היא בעיקר תודעתית, וכזו שמכוונת להתפכחות. כל אחד מאיתנו מצפה לאיזה נס קטן בחיים, כל אחד מאיתנו חולם על רגע קסום שבו הכל יסתדר לו, ולקראת סוף חג הניסים בשנה שבה הכל הולך הפוך – אולי נתפכח מהציפיות האלה, ונבין שיש מקום לחלומות ומקום חשוב, אבל למי שנאחז בחלום במקום לעשות מציאותי – יום שבת יביא איתו סוג של אכזבה.

מצבור כוכבים במזל קשת מביא איתו אווירה של הגזמה. קשתים יודעים להגזים, והשבוע כולנו נגלה את המקומות שבהם אנחנו מגזימים. עיקר ההגזמה הוא לכיוון השלילי. כל אירוע קטן הופך להיות איום קיומי, כל מהמורה בדרך נראית כמו מחסום בלתי עביר. עיקר ההגזמה הוא בתיאור ובתפיסה שלנו של אנשים אחרים. או שהם נפלאים נהדרים ותותחים או שהם כל כך נוראיים עד שאין להם זכות קיום בכלל. האמת היא כמובן באמצע – אנשים גם טובים וגם רעים, אין מישהו שתמיד היה מושלם, אין מישהו שתמיד הוא בלתי נסבל. השבוע, האווירה של ההגזמה כל כך ברורה – עד שאפשר לשים לב לכל ההגזמות, במיוחד התקשורתיות, וסוף סוף לא להאמין להן.

עוד השבוע, מאחורי הקלעים של השמיים, ונוס לקראת הנסיגה מתחילה כאילו להיעצר במקום, השפעת הנסיגה כאילו מתחילה כבר השבוע בשני הנושאים שעליהם ונוס שולטת: הראשון הוא מערכות יחסים, והשני הוא כסף. כרגע בתוך גל ההתייקרויות העולמי מסתתרת העובדה שתכלס הכלכלה מתכווצת. השנתיים האחרונות לימדו רבים להסתדר עם פחות, ובשילוב עם מודעות אקולוגית – הצריכה דווקא נמצאת בירידה. לקראת סוף השבוע מסביב לזמן הליקוי שישפיע מאוד על ארה"ב, ועל הכלכלה שם, יכולות לקרות הפתעות שקשורות בהשקעות שנראו הכי בטוחות עד עכשיו ופתאום מאבדות מערכן.

השבוע במיוחד שימו לב להגזמה בערך. ערך של אנשים, ערך של מוצרים, ערך של כל דבר שאתם נוגעים בו. אם הוא מוגזם או מופחת. כי הליקוי ביום שבת הולך פשוט לטרוף את הקלפים

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: סוף סוף מגיע שבוע נחמד, אפילו שמח, שבו הבעיה היחידה היא שנראה שהזמן עף לכם מהר מדי בזמן שאתם מנסים להספיק עוד ועוד.

מזל שור: שבוע שבו נראה שבלי שום סיבה דברים מתחילים להיעצר. בזמן שאצל שאר המזלות הקצב מהיר וזורם, אצלכם נראה שהקצב דווקא איטי יותר. לקראת הסופ"ש יש סיכוי לאכזבות.

מזל תאומים: מרקורי במזל קשת ואתם מגזימים בכל מה שאתם עושים ובעיקר מדברים. שימו לב שביום שני יש לכם קצת מזל, ושווה לכם לנצל אותו לדברים חשובים.

מזל סרטן: שבוע שבו הדמיון שלכם עובד שעות נוספות וכנראה שלא לטובתכם. נסו לא להגזים לא לטוב ולא לרע, כדי לא להתאכזב לקראת הסופ"ש.

מזל אריה: שבוע שבו רבים מכם מבינים על איזה חלומות אתם מעדיפים לשמור ועל איזה כדאי לכם לוותר. לקראת הסופ"ש מגיעות הפתעות שקשורות לציפית שהיו לכם ושהגיע הזמן לשחרר אותן.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה מהירה מאוד, מהסוג שמוביל לטעויות שקורות בגלל שאתם ממהרים מדי.  שימו לב ליום שני שבו יש לכם דחיפה אנרגטית חיובית ושווה לנצל אותו לדברים שחשובים לכם.

מזל מאזניים: שבוע שבו הנושא של מערכות יחסים מעסיק אתכם פתאום ומטריד אתכם יותר מהרגיל. שימו לב שלא להגזים עם הביקורת או עם הגזמה בדרישות שלכם לשלמות מאנשים לא מושלמים.

מזל עקרב: שבוע קל יחסית שחולף במהירות. שבוע שבו לכם יהיה הכי קל לראות את ההגזמות, ולהצליח לא להיסחף אחריהן.  

מזל קשת: לקראת ליקוי החמה במזל שלכם, מגיע שבוע שבו אתם מבינים איפה אתם מגזימים, ואיך אתם יכולים לעצור את ההיסחפות הזו. לקראת הסופ"ש יש סיכוי לאכזבות מציפיות שהיו לכם ואתם מבינים שלא יתממשו.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תשקיעו יותר בקריירה שלכם, ותלמדו איך לקחת חלקים מהחלומות שלכם ולהפוך אותם למציאות.

מזל גדי: שבוע רגוע יחסית, שבו אתם מגלים איך אתם מצליחים שלא להיסחף לתוך ההגזמות. שבוע שבו תוכלו להיות שם לקרובים אליכם שמתאכזבים מהציפיות שהיו להם.

מזל דלי: שבוע שבו אתם כאילו מתעלמים מהחג ומהאווירה שלו, ופשוט ממשיכים כרגיל בלי להיסחף לא לכיוון החיובי ולא לכיוון השלילי.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם מגלים שיש לכם נטייה להגזים ושהיא יכולה לעלות ביוקר. שבוע שבו אתם אלו שיכולים להיסחף רחוק מדי בלי לשים לב, ולגלות לקראת הסופ"ש שהדברים לא מתנהלים כמו שציפיתם או דמיינתם.

שבוע טוב וחג אורים שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.