שבוע שמביא איתו אנרגיה של התחלות חדשות. הירח המלא של חג הפסח מביא איתו אנרגיה של ריפוי, ושל השלמה. השמש בטלה צמודה לונוס ולכירון וזה שילוב עוצמתי שיכול להראות על הזדמנות לריפוי בעיקר של פצעים רגשיים, והירח במאזניים מביא אנרגיה של חיבור מחודש של מערכות יחסים.

השילוב של השמש, ונוס וכירון נמצא בזוויות הרמוניות עם שבתאי ועם מרס ומוסיף על אנרגיית הריפוי גם אנרגיה של בנייה, שעוזרת להתחיל יצירות חדשות בכל התחומים.

בתחילת השבוע יש משולש הרמוני במזלות האוויר שכולל את הירח, מארס ושבתאי. השילוב הזה מאפשר להניח קצת את הדאגות בצד ומביא איתו אנרגיה של פתיחות, מפגשים חברתיים וגם נותן הרבה מקום להומור ולקלילות שכבר כמעט שכחנו איך הם מרגישים. שילוב שמתאים מאוד לאווירה של שבוע של חג, ומביא איתו תחושה של אוורור שמצליח להוציא עוד ועוד אנשים מהכובד הרגשי של השנה האחרונה למקום שבו הם נזכרים איך להתחיל לנשום מחדש.

עוד השבוע מרקורי צמוד לנפטון בדגים ממשיך לבלבל את כולנו. השילוב הזה מקשה על חיפוש פתרונות או ניסיון לעשות ניתוחים הגיוניים ולכן עדיף לנסות להימנע מאלו השבוע. השילוב של מרקורי ונפטון יכול לעזור לריפוי הפצעים בדיוק מהמקום שבו כבר לא מנסים לפתור אותם אלא מניחים להם להחלים בזמן שלהם ובקצב שלהם. זה שילוב שמאפשר חיבור ללא מילים. במהלך השבוע גם שווה לראות איך מה שאתם אומרים מובן שונה לגמרי אצל אנשים אחרים, וככל שאתם מנסים להסביר יותר ככה אתם מסתבכים יותר. אותה אנרגיה בדיוק מאפשרת להשראה וליצירתיות לזרום, ונהדרת לכל מי שעוסק ביצירה אומנותית.

עוד השבוע, יופיטר במזל דלי עדיין ללא זוויות ולכן עדיין נמשכת האווירה של חוסר ההתלהבות שאפיינה את השבועיים האחרונים. השבוע לאט לאט האדישות מתחילה להתפוגג, והתחושה היא שאט אט מתחילים להתעורר.

התחזית לכל המזלות לשבוע של ה-28.3.21:

מזל טלה: שבוע כייפי, עם הרבה פעילויות שהתגעגעתם אליהן, ותחושה שהלחץ יורד לכם מהכתפיים. שבוע שבו רבים מכם יקבלו הזדמנות להתחלות חדשות במיוחד בתחום מערכות היחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם מערכות יחסים חשובות ועמוקות והזדמנויות חדשות בכל התחומים.

מזל שור: שבוע שבו אתם מצליחים לרפא הרבה פצעים שנשארו פתוחים ומוכנים להמשיך הלאה למקום של בנייה ויצירה.

מזל תאומים: שבוע עם אנרגיה רגשית חזקה, שבו יהיו רגעי השראה, רגעי בלבול, וגם קצת עייפות. שבוע שבו גם אתם יכולים לקבל את הריפוי, אם רק תפסיקו לנסות לשנות בכוח את מי שאתם או שאתכם

מזל סרטן: שבוע עם אנרגיה שאתם מסתדרים איתה מצויין, אתם אלו שעוזרים להפיץ את אנרגית הריפוי, עם הקבלה שלכם והחמימות שחוזרת אליכם.

מזל אריה: שבוע שבו תוכלו למצוא את המקום המקבל, המרפא ובעיקר זה שמכוון קדימה והלאה למקום של בנייה ועשייה מחודשת.

מזל בתולה: שבוע שבו גם אתם מבינים את גבולות ההגיון, ומצליחים למצוא את הדרך של קבלת עצמכם והחיים כפי שהם, ומשם מגיעה הקלה גדולה.

מזל מאזניים: שבוע שמביא איתו הזדמנויות להתחלות חדשות, אבל לאו דווקא מהסוג שאליו ייחלתם. נסו לראות את היתרונות של הבנייה החדשה שמגיעה אליכם

מזל עקרב: שבוע עם פחות לחץ מזה הרבה זמן. אתם פעילים יותר, פתוחים יותר ומאפשרים לעצמכם להתאוורר ולהיטען מחדש.  

מזל קשת: גם השבוע התחושה המובילה היא כזו של עמידה והתבוננות מהצד, במקביל אתם מתחברים לתחושה של אוורור וקצת יתר קלילות שהיתה חסרה לכם.   

מזל גדי: אחד השבועות היותר נחמדים מזה הרבה זמן, אתם מתחברים בקלות לאנרגיה של הבנייה וגם לזו של שיתוף הפעולה. חוש ההומור שלכם במיטבו השבוע.

מזל דלי: שבוע עם אנרגיה שמצליחה קצת להקל על הכבדות, מצליחה להחזיר לכם את החיוך ובעיקר מאפשרת איוורור שהיה מאוד חסר לכם.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מחפשים את המילים הנכונות אבל אלו לא באות לכם בקלות. שבוע נהדר ליצירה או לכל פעילות שלא צריך לדבר בה יותר מדי.  

מאחלת לכולנו חג שמח שבוע טוב ולהתראות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.