השבוע מתחיל עם כניסת מרס למזל טלה. בד"כ מרס נמצא בכל מזל חודשיים, אבל הפעם, בגלל הנסיגה שתהיה בספטמבר, מרס יהיה במזל טלה עד סוף 2020 (חצי שנה). מרס שולט במזל טלה והשהייה הארוכה שלו שם מובילה להדגשה של האינדיבידואליות הייחודית של כל אחד ואחת מאיתנו ויחד איתה גם דגש על סוג של אנוכיות: השאלה היא מה עושה לי טוב, בלי קשר למה עושה טוב למי שנמצא מסביבי.

כמו כל אנרגיה יש למיקום הזה ביטויים שונים ומגוונים, מצד אחד, מרס בטלה נותן אנרגיה חזקה לכיוון של לנסות דברים חדשים, נותן דגש על יוזמות אישיות וגם אומץ. מהצד השני זו אנרגיה עם חוסר סבלנות, חוסר סובלנות ופתיל קצר.

עוד השבוע שבתאי חוזר למזל גדי גם עד לסוף השנה ומעמיק את חוסר האמון של הציבור בממשלה מצד אחד ומגביר את הנוקשות והניסיון לשמור על השלטון בכל מחיר מהצד השני. שימו לב שזה אותו מתח בין אלו שרוצים קדמה ועידן חדש לבין אלו שמעדיפים מסורת. יופיטר ופלוטו עדיין צמודים גם במזל גדי, מובילים למשברי אמונה אצל חלק מאיתנו, התחזקות באמונה אצל אחרים, כמעט כולם חיפוש אחרי תשובות לשאלות עמוקות.

ונוס חזרה להילוך ישיר במזל תאומים. בחודשיים האחרונים לא מעט אנשים עברו תהליך של התאמת הציפיות שלהם למציאות. תהליך שכרוך גם בכאב וגם בשחרור של תקוות לא רלוונטיות. רוב השבוע ונוס תהיה בזווית הרמונית למרס, כך שיש מקום ליצור קשר עם מי שניתק איתו הקשר ולדבר בצורה בוגרת על מערכות היחסים, על ציפיות שאי אפשר לממש, ובמיוחד איך ממשיכים הלאה. מרקורי בנסיגה מתחיל מחזור חדש ביום רביעי, במזל סרטן, ונותן עוד דחיפה אנרגטית לחשיבה קדימה, במקום לנסות ולתקן את מה שכבר אי אפשר.

 

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו האנרגיה חוזרת ורבים מכם חוזרים לדבר, אחרי שתיקה של חודשיים. יהיו הזדמנויות השבוע לספר את הצד שלכם במערכת היחסים.  

מזל שור: שבוע שבו אתם מבינים ומוכנים לקבל כמה נקודות מבט שונות ועדיין להחזיק את זו שלכם.  

מזל תאומים: מיום חמישי נהיה קל יותר ורבים מכם מתחילים לתכנן הלאה. עדיף לחכות עד אחרי יום ראשון ה-5 ליולי עם התוכניות.

מזל סרטן: גם השבוע אתם עמוסים רגשית וההקלה תגיע מיום שני הבא ה-6 ליולי. לכם ספציפית עדיף השבוע ליזום פחות ולראות מה מגיע אליכם. לילידי השבוע מצפה שנה שבה יהיה לכם אומץ להעז.

מזל אריה: שבוע שבו האומץ והנחישות שלכם חוזרים. שבוע שבו אתם פוגשים אנשים שכבר הייתם איתם בקשר ובודקים אפשרויות לשיתוף פעולה מחודש.    

מזל בתולה: גם השבוע אתם נותנים לאחרים להחליט, ואפילו מרגישים קצת הקלה כשהמושכות בידיים של מישהו אחר.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מוכנים לחזור לחיים, מנסים לחדש את כל מערכות היחסים שלכם ומגלים למי באמת התגעגעתם ולמי לא.

מזל עקרב: שבוע שבו אלו מכם שסיימו מערכות יחסים זוגיות מרגישים מוכנים לצאת ולנסות שוב. השאר מנסים לחדש קשרים שקצת התרופפו בחודשים האחרונים.

מזל קשת: שבוע שבו אתם במהפכים שמרגישים חזקים וגדולים. יש הזדמנויות השבוע, אבל שימו לב לא לאבד פרופורציות ולא להגזים בציפיות שלכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם חוזרים למקומות ואנשים שהיה נראה לכם שלא יחזרו. והפעם יש יותר בגרות והבנה של הגבולות ביניכם.   

מזל דלי: שבוע שבו אתם קצת פחות כבדים, מוכנים ואפילו רוצים לנסות דברים חדשים, ובכלל לשבור את השגרה.

מזל דגים: שבוע פחות פעיל חיצונית מהחודשיים האחרונים, רבים מכם חושבים על כסף ועל דרכים להתעשר השבוע. זכרו, אם משהו נשמע יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שזה לא אמיתי.   

שבוע טוב

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.