שבוע עם שתי אנרגיות שונות, האחת כזו שמוציאה אותנו קצת מההגדרות ומוסיפה על התחושה של הפיזור, ובעיקר של חוסר היכולת להגיע להחלטות ברורות, וגם לבצע אותן. במקביל, החיבורים הקטנים והאישיים נהיים פתאום קלים יותר, עם תקשורת בין אישית טובה יותר, ותנופה יפה למערכות יחסים.

רוב השבוע ישנה אווירה שבה רבים מנסים "לנקות שולחן" לפני החג. אווירה של מזל בתולה על שלל הסידורים הקטנים, הנקיונות והנסיונות לעשות סדר לקראת החגים. יחד עם הרצון ליישר קו, שווה לכולנו להיות יותר סבלניים, מאחר ומה שנראה כמו מטלה קטנה פתאום מסתבך ומגלים שיש יותר מה לתקן ולארגן ממה שחשבנו.

הזווית המרכזית של השבוע היא מולות בין מרס בבתולה לנפטון בדגים והיא זו שמובילה לאווירה שבה בכלל לא ברור מה אנחנו רוצים, ומהי הדרך הנכונה להגיע לשם. זו אווירה שבה נדרשת הרבה סבלנות, כאילו כל דבר קטן לוקח פי כמה יותר זמן לעשייה, וכשכבר עושים משהו זה בכלל לא מה שתכננו והתכוונו. היתרון הגדול של הזווית הזו היא שקשה להילחם איתה, והיא יכולה לרכך את המתיחות הבטחונית.

במקביל לאווירה הזו מרקורי במזל מאזניים בזווית הרמונית לשבתאי וונוס במאזניים בזווית הרמונית ליופיטר מביאים איתם שיפור אדיר בתקשורת, בהקשבה ובחיבור בין אנשים. שבוע שבו כולנו נפטפט המון, ואולי בגלל זה לא נגיע לשלב שבו גם עושים משהו חוץ מלדבר.

האנרגיה הזו מזכירה לכולנו שעם כל הכבוד לסידורים, חשוב גם להשקיע במה שנותן לנו תחושה של כייף  – והשבוע רבים מאיתנו, פשוט ירשו לעצמם לחייך קצת יותר ולהנות ממה שהם אוהבים לעשות.

הדגש על מזל בתולה קשור כמובן לנושאי בריאות, והשבוע, הנושא הזה ממשיך להיות בראש סדר היום, כשהשבוע זה לא רק הוירוס, אלא כל הנושא של הבריאות בכלל תופס את רוב תשומת הלב, במיוחד נושא השחיקה של אלו שנושאים בנטל.  בנוגע לוירוס, לקראת תחילת שבוע הבא, יש סיכוי שהנתונים יתחילו להיות קצת יותר מעודדים.

שבוע טוב

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו תרגישו שאתם קצת הולכים לאיבוד. עם קצת חולשה ועייפות, שבוע נהדר להשראה וחיבור רוחני, אבל פחות לעשייה ממוקדת.

מזל שור: שבוע שבו יש לכם את הכוח ואת החיבור המחודש לכל מה שגורם לכם להרגיש טוב עם עצמכם. שבוע טוב למערכות יחסים ושווה לנצל אותו לחיזוק יחסים שחשובים לכם.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם עסוקים במערכות יחסים. שבוע טוב לחיזוק מערכות יחסים קיימות וגם ליצירת קשר מחודש עם אנשים שקצת התרחקו לאחרונה.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם עסוקים מאוד, ומנסים להספיק לעשות המון דברים, אבל מרגישים קצת שחוקים. בפועל, אתם מוצאים את עצמכם לא מפסיקים לדבר ולדבר.

מזל אריה: שבוע שבו אתם עסוקים בהמון סידורים, הזמן מתמלא מעצמו בדאגה ועזרה גם למי שזקוק לעזרתכם בנושאי בריאות וגם בנסיונות "לנקות שולחן" לפני החג.

מזל בתולה: שבוע שבו תחושת העומס האדיר ממשיכה, יחד עם תחושה של שחיקה תוך כדי שאתם מנסים להספיק יותר מדי דברים בזמן קצר מדי, נסו לתת לכל משימה מספיק זמן כדי לא להילחץ כל כך. מכיוון אחר זה שבוע טוב למערכות יחסים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה מצויינת למערכות יחסים ועם אווירה שבה אתם לומדים איך לעצור את השחיקה עם מעבר לקצב של בנייה שקטה, והתקדמות שקורית מעצמה.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה שממשיכה להחזיר אליכם את היוזמה, ואת הכוחות להתחלות חדשות ולהמשכים שדורשים סבלנות. שבוע מצויין לכל נושאי התקשורת.

מזל עקרב: שבוע שבו יש אווירה של בלבול וחוסר מיקוד לגבי מערכות יחסים וגם מטרות גדולות יותר. שבוע טוב לחיבור רוחני, אבל פחות להחלטות ועשייה ברורה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתחזקים וכשרבים אחרים מתפזרים, דווקא אתם מוצאים את המיקוד. שבוע מצויין למערכות יחסים גם להתחלות וגם לחיבור כייפי יותר עם מי שאתכם.

מזל גדי: שבוע שבו אתם לא טובעים בשלל הסידורים, אלא להפך, מצליחים לעשות אפילו יותר ממה שתכננתם. שבוע שבו התקשורת שלכם במיטבה.

מזל דלי: גם השבוע יש תחושה של הקלה מהכובד שיושב עליכם בתקופה האחרונה.  אתם מצליחים לתת לעצמכם קצת יותר מהדברים הקטנים שאתם נהנים מהם, ומחייכים קצת יותר.

מזל דגים: שבוע טוב למערכות יחסים גם זוגיות וגם בעבודה. התחושה של השחיקה לא פשוטה, אבל רובכם תדעו איך לקחת את הנשימה שאתם זקוקים לה כדי להיטען מחדש.  

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.