תחילת שנה, אבל גם השבוע בעיקר מרגיש כמו עמידה במקום. הסדקים והפערים מתרחבים מיום ליום, והשינויים הפנימיים אצל רבים מתחילים להיות ברורים יותר ויותר.

השינוי הפנימי הראשון הוא סוג של התנתקות מערוצי תקשורת, מדיה חברתית וכו' לטובת חקר עצמי פנימי. שבוע שבו רבים מעדיפים להתעקש על הדרך שלהם, גם אם זה אומר להמשיך להיות עם פחות אנשים מסביב. שינויים מגיעים מאנשים שחושבים קצת אחרת, שמחליטים שלא לשתף פעולה עם מה שאומרים להם ובעיקר לא מצייתים בצורה עיוורת. השבוע האנרגיה הזו בולטת במיוחד.

ביום חמישי מרס עובר למזל שור בו הוא נחשב לירוד, והופך את כולנו להרבה יותר עקשנים ונחושים מהרגיל. לעקשנות יש שני צדדים: מצד אחד בלעדיה לא נצליח להגיע לאף מטרה ולכן יש לה אלמנט בונה. מהצד השני כשמתעקשים במקומות הלא נכונים, כמו למשל שדברים חייבים להעשות רק בדרך אחת ופסילה של כל הדרכים האחרות, או כשמתעקשים כמו ילדים קטנים שרק רוצים ממתק עכשיו, מגיעים להרס מהר מאוד.

השבוע יש דגש על האנרגיה הזו של העקשנות והבעיה עם האנרגיה הזו היא שבד"כ אנחנו מתעקשים על הדברים הלא נכונים, ומגלים את זה מאוחר מדי. לכן, שימו לב השבוע להתעקש על מה שתמיד חשוב לכם ולא משנה מה, אתם לא תצטערו על זה שהתעקשתם.

בכיוון החיובי, במהלך השבוע נבנית זווית הרמונית בין ונוס למרס מה שמאפשר יותר שיתוף פעולה משבוע שעבר, וחשוב מזה, מאפשר למערכות היחסים הקרובות של כולנו לזרום קצת יותר בחופשיות. מאפשר למי שמצא את עצמו על אי בודד בתוך ים הרגש, לבנות את הסירה אל האי שבו נמצאת בת הזוג.

השמש בגדי בזווית הרמונית לנפטון מאפשרת רגעים של השראה ויצירה ועוזרת לחבר אתכם אל עצמכם ואל מה שאתם אוהבים לעשות.  

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו נראה כאילו מיום ליום אתם נכנסים להילוך קצת יותר איטי. הקצב הרגוע יותר עוזר לכם לשתף פעולה יותר בקלות עם אחרים.

מזל שור: שבוע שבו אתם מנסים למצוא דרך לגשר על מערכות יחסים שנתקעו, והדרך לעשות את זה היא לתת קצת יותר מרווח נשימה אחד לשני, אחת לשניה.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מחפשים את הכוח הפנימי שלכם, רק כדי לדעת שהוא שם. שבוע עם דגש על חקר פנימי.

מזל סרטן: שבוע שבו בעיקר מרגיש שנמאס לכם ואתם מוכנים למשהו אחר. בינתיים, אתם פחות מתעניינים בעולם החיצוני והרבה יותר במערכות היחסים שלכם ושל הקרובים לכם.

מזל אריה: שבוע שבו הצד היצירתי שלכם נמצא במיטבו. יכולים להיות פרצי השראה שאולי נראים לא קשורים למציאות היום יומית, אבל כיף לחוות את החוויה.

מזל בתולה: שבוע שבו גם אתם מתעקשים, וגם אצלכם לא ברור אם זה על הדברים הנכונים. שימו לב לא להפעיל יותר מדי כוח על נושאים שאולי לא יהיו כאלה חשובים בשבוע הבא.

מזל מאזניים: שבוע שבו האמונה שלכם נהיית יותר חזקה ויותר ברורה, ומהמקום הזה קל לכם יותר ליצור קשר גם עם מי שיש לו אמונות אחרות.

מזל עקרב: בתחילת השבוע אתם עדיין עם כוחות ורצון לעשות, ימים חמישי עד שבת עם הירח במזל שלכם אתם מרגישים יותר עייפים, ומעדיפים להסתגר מרצון.

מזל קשת: שבוע שבו אתם קצת יותר אופטימיים, חושבים ומתכננים את העתיד. שווה לכם לשים לב במיוחד השבוע שלא להתעקש יותר מדי במקומות הלא נכונים, אלא לשמור את הנחישות למה שחשוב לכם באמת.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתרכזים יותר ויותר בעצמכם ופתאום פחות מענין אתכם דיונים פוליטיים או שיחות חולין אחרות. שווה לכם לקחת זמן להשראה, או פשוט להרגיש קצת טוב בלי קשר למה שקורה שם בחוץ.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תטפחו את התחביבים שלכם, ותשקיעו יותר בכל מה שקשור ליצירה ויצירתיות.

מזל דלי: שבוע שבו אתם אלו שעדיין ממשיכים להתעניין במה שקורה מסביבכם וקצת מתוסכלים מחוסר העניין של אחרים. רובכם גם ידועים ככאלה שמתעקשים תמיד על הכל, כל הזמן. השבוע אולי תבינו איפה אפשר שלא להתעקש כדי שיהיה קצת קל יותר.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתחילים להתכונן יותר ויותר למה שמגיע בחודשים הקרובים, האופטימיות חוזרת ואיתה גם הרצון לעשות משהו חדש.

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם נחישות נכונה במקומות הנכונים.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.