השבוע הקרוב מביא איתו מבול של אנרגיות שונות, השמש בתאומים, בין שני הליקויים ועם נסיגת מרקורי, ישנה אווירה כבדה, רצינית ומתוחה. העניין הוא שבמקביל גם נכנסת אווירה קלילה וזורמת יותר עם חיבור בין ונוס ליופיטר במזלות המים.   

עוד השבוע, על רקע השמש בתאומים ואנרגיות הליקויים, ממשיכות התזוזות שרבים מאיתנו עושים – אם זה בנושאי קריירה, מגורים, מערכות יחסים ועוד החלטות גורליות שנראה שפשוט קורות מעצמן בתקופה הזו. ימים ראשון ושני במיוחד נותנים תחושה של תזוזות שפותחות פתח לדברים חדשים שיגיעו בהמשך. בנוסף, נסיגת מרקורי מעלה ומציפה דברים שנשארו פתוחים מפעם, לפני הקורונה – שהגיע הזמן להחליט מה לעשות איתם הלאה.

לקראת סוף השבוע מרס בסרטן נמצא בזווית של מולות לפלוטו בגדי, וזו זווית שיכולה שוב להבעיר את הסביבה, עם עימותים אלימים. שימו לב בימים האלה, שדברים קטנים יכולים לצאת משליטה בקלות, ודברים קטנים ושטותיים פתאום יוצאים מפרופורציה – אז שווה לכולנו לשים לב שלא להיקלע לעימותים.

השבוע, מרקורי בתחילת הנסיגה, עם זווית מרובעת לנפטון. שבוע שבו המחשבות נודדות לכיוונים לא צפויים, והתקשורת לא ברורה. שבוע שבו קשה להבין מה אומרים לכם וקשה לכם לנסח את מה שאתם רוצים להגיד. באותו הזמן, כל הזמן צצים דברים ונושאים שחייבים לסדר והם כולם דורשים מאיתנו תקשורת ברורה – כך שהנושא של העברת מסרים וקליטתם נהייה מאתגר אצל כולנו.

עוד השפעה של נסיגת מרקורי היא מפגשים מקריים עם אנשים שהכרנו פעם, והשבוע יש סיכוי גבוה שתוכלו למצוא דרך לסגור קצוות שנפרמו ביחסים מהעבר. ביום רביעי ונוס עוברת למזל סרטן ונמצאת בזווית הרמונית ליופיטר עד יום שישי – אנרגיה שיכולה לעזור מאוד בריפוי מערכות יחסים, ובכלל נותנת קצת אופטימיות בתוך השבוע הקרוב.

בשבוע הבא, ב-10.6 ליקוי החמה במזל תאומים, וכבר השבוע התחושה קצת מוזרה, כאילו קורה משהו ואנחנו לא יודעים להסביר בדיוק מה. המתח האדיר ממשיך לבינתיים וכנראה שיעבור רק בסוף נסיגת מרקורי – בסוף יוני.

 

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שממשיך למתוח אתכם, עם קצת חוסר בטחון ותחושה שאתם לא יודעים מה קורה. הקלה תגיע עוד שבועיים. לקראת סוף השבוע שימו לב שלא להיסחף לריבים קטנים שיכולים להפוך לגדולים.

מזל שור: בתחילת השבוע אתם בתחושה של בלבול וחוסר הבנה, אבל ימים רביעי עד שישי יכולים להביא איתם הקלה וחיבור מחודש למה ומי שאתם אוהבים.

מזל תאומים: שבוע שמרגיש קצת גורלי (במיוחד ימים ראשון ושני). רבים מכם יודעים שאתם צריכים לקחת החלטות חשובות, אבל לא מוצאים את המילים או את הדרך פשוט לעשות אותן, וכאילו מחכים שיחליטו בשבילכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו לסיים ולסגור קצוות פתוחים כדי לפנות מקום לדברים חדשים שיגיעו בהמשך.

מזל סרטן: שבוע עם שתי השפעות שונות: מצד אחד עם מרס במזל שלכם אתם מתעצבנים ממש מהר ומגיבים עוד יותר מהר. אבל, מיום רביעי עם כניסת ונוס למזל שלכם, נהיה לכם קל יותר לחזור לצחוק ולשמוח עם או בלי סיבה. 

מזל אריה: ימים ראשון ושני כאילו שולחים אליכם מסר מהיקום לגבי מה נכון לכם להמשך הדרך. שאר השבוע רובכם מתחברים לאווירה של לסגור ולסיים את מה שחייבים.

מזל בתולה: שבוע ראשון לנסיגת מרקורי ואתם בתחושה שכל מה שעשיתם בזמן האחרון עומד למבחן. שבוע שבו רוב הסיכויים שתהיו עסוקים בתיקונים וסידורים של מה שהוזנח בחודשים האחרונים.

מזל מאזניים: בתחילת השבוע אתם עדיין מבולבלים, אבל מיום רביעי נכנסת אווירה של רגש נשפך, ואתם נפתחים יותר בקלות. בסוף השבוע ישנה אווירה שיכולה לעזור לכל מערכות היחסים שלכם.

מזל עקרב: בתחילת השבוע ישנה אווירה קלה יחסית, אבל לקראת הסופ"ש שווה לכם להיזהר. אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב שבו אחרים מתעמתים אתכם בעוצמה שמפתיעה אתכם.

מזל קשת: אחרי החוויות של שבוע שעבר מגיע שבוע קל יותר. ימים רביעי עד שישי יכולים להפתיע אתכם עם פגישות עם אנשים מהעבר, וחיבורים שמחזירים לכם את החיוך.

מזל גדי: שבוע שבו גם אתם פוגשים אנשים מהעבר, וגם אתם קצת מתבלבלים עם המילים הנכונות. רוב השבוע הקצב מרגיש לכם קצת איטי, אבל אתם מגלים שאולי עדיף שלא למהר ופשוט לסדר לאט את מה שחייבים.

מזל דלי: שבוע שיכול להרגיש מאוד מתוח, לקראת האנרגיה החזקה של שבוע הבא. בינתיים, יש לכם את הדחיפה לסיים ולסגור את כל מה שחיכיתם איתו ועכשיו כבר אין ברירה.  

מזל דגים: השבוע מתחיל עם הרבה בלבול, וחוסר הבנה בין מה שאתם אומרים למה שאחרים שומעים. שימו לב שיום חמישי הוא יום מיוחד שיכול להביא איתו הפתעות נחמדות.

מאחלת לכולנו שבוע טוב ושקט, ולהתראות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.