שבוע שבו ברור שהאנשים הפשוטים והטובים הם אלו שאיכשהו מכניסים את השגרה החדשה בתוך כל הכאוס וההוראות הלא ברורות שמגיעות מלמעלה. מרקורי עדיין במיטבו ועדיין עוזר לכל מי שיכול ומנסה לעשות את הדבר הנכון.

ביום רביעי הירח המלא בדגים מול השמש בבתולה מספר על עוד ועוד התפכחויות של רבים. לא תשמעו על זה בתקשורת, אולי במדיה החברתית. התחושה של אמונה שהכזיבה שוטפת רבים. והכוונה היא לכל האמונות, לא רק אלו שקשורות לדת. הכיוון הוא של לראות אנשים שהאמנו בהם והם לא עמדו בציפיות שלנו. החוויה היא מאוד אישית, וגם כואב לגלות שאלו שהערצנו התגלו כבסה"כ אנשים רגילים ולא כאלה זוהרים כמו שחשבנו. באותה המידה גם קיימת האפשרות שתתחילו לכבד אנשים שעד עכשיו זלזלתם בהם. אלו שבד"כ לא עושים יותר מדי רעש פתאום יראו לכם באור קצת אחר, והפעם אולי תקשיבו להם עם יותר פתיחות.

הזוויות המובילות של השבוע מגיעות מונוס. ביום ראשון מול פלוטו, ביום רביעי מול שבתאי וביום שישי בריבוע למרס. ונוס במזל סרטן מעדיפה מסורת ושמירה על ההרגלים והמנהגים. כל הזוויות במהלך השבוע מבהירות שוב ושוב שאי אפשר להמשיך כמו פעם, גם אם מאוד רוצים. אותה ונוס גם מעדיפה להעריץ דמות שנראית לה חזקה, ובמהלך השבוע יהיה קשה יותר ויותר להמשיך להעריץ ולהעריך אנשים על סמך יחסי הציבור שלהם.  הזווית הזו תורגש אפילו יותר במערכות היחסים האישיות, הפרטיות שבהם תבינו שאנשים שחשבתם שהם משהו מיוחד ורציתם להיות כמותם, הם בדיוק כמוכם. ההתפכחות הזו יכולה לעזור לכם להפסיק לנסות להגן על אחרים, ולהתחיל לדאוג לעצמכם.

אותה אנרגיה גם מובילה רבים השבוע להודות שהם זקוקים לעזרה. רובם מגלים שכן יש אוזן קשבת ויד מושטת. 

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו גם אתם מבינים שאולי הלכתם בעקבות מישהו שכבר לא מוביל אתכם למקום טוב יותר. לקראת הסופ"ש עם הירח במזל שלכם יש סיכוי שתגלו שאתם אלה שכבר לא נמצאים בעמדת ההובלה.

מזל שור: שבוע שבו אתם מנסים עד כמה שאפשר לשמור על מה שהיה, ושוב ושוב מגלים שיהיה קל יותר לנסות דברים חדשים.

מזל תאומים: שבוע שבו רבים מכם חוזרים לשגרה, ומגלים שסה"כ אתם מתפקדים טוב איפה שצריך להמציא פתרונות מהאצבע.

מזל סרטן: הירח המלא השבוע שולח חלק מכם לחלום על עולם טוב יותר ובינתיים לא לעשות כלום. אחרים מכם מתפכחים ומבינים על מי אי אפשר לסמוך.

מזל אריה: שבוע שבו אלו שמסביבכם מתאכזבים, אבל אתם בתחושה שעברתם כבר את הסיפור הזה. חלק מכם יקבלו הזדמנויות שלא ציפיתם להן השבוע.  

מזל בתולה: רובכם מגלים שהחזרה לשגרה מיטיבה אתכם. מצב הרוח משתפר וקל יותר לחגוג ימי הולדת.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה של יותר אחריות והתקדמות איטית שמגלים אותה רק בסוף השנה.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם ממשיכים לנסות לגשר בין ההרגלים שהיו למציאות החדשה, יום אחד מנסים להתחשב, יום אחרי להפעיל כוח – ועדיין, תחושה של האכזבה ממשיכה. 

מזל עקרב: שבוע שבו גם אתם מגלים שמי שהאמנתם בו או בה יכול להכזיב. יש סיכוי שמערכות היחסים האישיות יעברו טלטלה עם ההבנה החדשה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם שוקעים לתוך שגרה והתמדה שבד"כ אתם לא מחבבים, אבל השבוע משום מה זה פחות מפריע לכם.

מזל גדי: שבוע שבו גם אתם מתאכזבים מאמונות גדולות, ומאנשים ספציפיים שציפיתם מהם למשהו שהם לא מסוגלים לו.

מזל דלי: שבוע שבו אתם ממשיכים בגישה של לחפש מה כן, במקום רק מה לא. ההתפכחות שאתם ורבים עוברים מסביבכם תעזור לכם להתמקד יותר.

ימים ראשון עד שלישי עם הירח במזל שלכם עוזרים לכם להתפכח בקלות יחסית ולהמשיך הלאה.

מזל דגים: הירח המלא במזל שלכם מביא איתו המון שאלות, ולא מעט דאגות. קשה לכם להתרכז, ואלו מכם שחוזרים לשגרה נמצאים בתחושה שחוסר ההגיון מעיק עליכם יותר מתמיד.

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.