שבוע עם אנרגיה של מזל עקרב, שמתחיל עם תחושה של בעבוע פנימי, תסיסה פנימית, אבל מאחר ואין זוויות משמעותיות, לא יהיה לזה ביטוי משמעותי. אבל, ביום חמישי מולד הירח במזל עקרב יהיה במולות מדוייקת לאוראנוס והאנרגיה תרגיש כמו פיצוץ של מה שהיה תקוע ועכשיו פשוט פורץ החוצה. חודש לפני ליקוי החמה, שבועיים לפני ליקוי הלבנה, אוראנוס מבשר על שינוי אמיתי ועמוק שכבר קרה, אבל רק ביום חמישי יהיה ברור שהדור החדש תופס את המושכות ודוהר קדימה.

מזל עקרב כולל בתוכו את שלושת ההיבטים הבאים שנקראים: עקרב, נחש ונשר. העקרב עוקץ, הנחש מחליף את עורו, והנשר רואה למרחקים ולפרטי פרטים – כל השלושה מתארים תהליכים שקורים מחוץ לטווח הראייה הרגילה שלנו, ואנחנו רק רואים את התוצאות שלהם. השבוע ירגיש אצל רבים ככזה שיש בו חשיפה וגילוי של דברים שהיינו מעדיפים להשאיר חסויים, אבל מבינים שכבר אי אפשר. שבוע שבו עם החשיפה גם הפחדים יורדים קצת ויש יותר העזה.

השבוע מתחיל עם כניסת מרס למזל עקרב שבו הוא שולט, ומכניס איתו את כל האמביציה שהיתה חסרה בשבוע שעבר, והרבה נחישות לעמוד על שלנו. שבוע שבו איומים כבר לא עובדים, גם לא סחטנות ובכלל משחקי שליטה רגשיים/נפשיים יראו יותר ויותר שקופים, עד לרמה שהם לא יעבדו יותר ומי שמשחק אותם יאלץ להתמודד עם כנות, ועם הצורך להתמודד עם הפגיעות האישית שלו או שלה שהוסתרה עד עכשיו.

יש המשווים את העקרב לציפור הפניקס, זו שעולה באש ונולדת מחדש מתוך האפר של עצמה. השבוע גם אלו שהיו מעדיפים להחזיר את הגלגל אחורה, יבינו שכבר אי אפשר. אלו שרוצים לעצור את השינויים גם מבינים שאי אפשר, ואין ברירה אלא לנצל את היכולות של מזל עקרב ללידה מחדש.

חוץ מהזווית לאוראנוס בזמן מולד הירח, אין זויות משמעותיות בין שאר הפלנטות מה שמשאיר גם השבוע מקום לבחירה חופשית. רובנו לא באמת יודעים לבחור בשביל עצמנו, והשבוע יהיה זמן מצויין להתאמן בהחלטות קטנות שיכולות להפוך לגדולות. משהו באווירה של החשיפה מאפשר לכם לראות קצת יותר ברור מי נגד מי ואיך לא בא לכם יותר להיות במשחק הזה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו כל האמביציה שלכם חוזרת, ואתם מתעוררים ויוצאים לעשות את כל מה שלא הסתדר בחודשיים האחרונים.

מזל שור: שבוע עם אווירה שבה אתם קצת הולכים לאיבוד. שבוע שבו אתם מצפים שאחרים יעזרו לכם להתמקד, והם רק מבלבלים אתכם עוד יותר.  

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מרגישים כאילו אתם עומדים במקום, תחושה כל כך לא אופיינית לכם. זה שבוע שבו תוכלו לראות איך לפעמים דברים מגיעים אליכם, ולא תמיד אתם חייבים לרוץ אחריהם.

מזל סרטן: שבוע של מולד ירח במזל עקרב שמביא איתו את האפשרות להשאיר כמה פחדים מאחוריכם ופשוט להמשיך הלאה, שבוע שבו רבים מכם יגלו שקצת נמאס לכם ממשחקי הרגש הקבועים ואתם מוכנים למשהו חדש.

מזל אריה: שבוע שבו המוטיבציה שלכם בשיאה ויחד איתה הנחישות. שבוע שבו אתם באים בכוונות טובות ומגלים שלפעמים אלו לא מובילות לאן שציפיתם.

מזל בתולה: שבוע עם אנרגיה שסה"כ אתם מסתדרים איתה בקלות. שבוע שבו מגיעים אליכם להתייעץ, לסדר, ולכם יש את הסבלנות לתת מעצמכם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מתרגלים בחירה חופשית. גם אם אתם מבינים את זה וגם אם לא. אחד הדברים שהכי קשים למזל מאזניים זה לקחת החלטה, והשבוע יהיה לכם קל וברור מה הדבר הנכון לכם יותר.

מזל עקרב: שבוע של התחלות חדשות, גם לאלו מכם שמחכים להן וגם לאלו מכם שהיו מעדיפים להישאר במקום. שבוע שבו יכולת ראיית הנשר שלכם עומדת לצידכם ומביאה איתה הרבה תובנות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של שינויים מהירים ובלתי צפויים שיפתחו לפניכם דלתות חדשות ויזיזו אתכם למקומות חדשים.

מזל קשת: שבוע של בחירה חופשית, מאחר ואין אנרגיה שדוחפת אתכם לשום כיוון ספציפי. סה"כ שבוע עם קצת פחות עומס, ויותר זמן לעשות את מה שאתם בוחרים.

מזל גדי: שבוע שבו החשיפות לא קלות לכם ורבים מכם מופתעים ממה שנשפך החוצה מסביבכם. שבוע שבו הכנות עדיפה על פני נסיונות להמשיך להסתיר.

מזל דלי: שבוע עם הפתעות בלתי צפויות, שמפתיעות אתכם ואפילו מטלטלות אתכם יותר ממה שחשבתם שאפשר. שבוע שיכול להביא איתו התחלות חדשות, במיוחד לאלו שמעדיפים להישאר במקום.

מזל דגים: שבוע שבו גם אתם מתרגלים בחירה חופשית. האנרגיה שמביאה איתה את החשיפה ואת היציאה מההסתרה עוזרת לכם להבין יותר בקלות את עצמכם ואת הקרובים לכם.

 שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.