שבוע שמביא איתו המון אנרגיות שונות שקשה מאוד לחבר ביניהן לטובת משהו אחד ברור. עם שלוש פלנטות במזל טלה נראה שההזדמנויות מתחילות להיפתח לרבים, וגם הרצון לעשות משהו מגיע, כך שהשאלה החשובה תהיה קשורה לבחירה. כל אחת מהאנרגיות האלה היא בעיקרון חיובית ותורמת, וכל אחד ואחת מאיתנו יתמודדו עם בחירה בין כמה אפשרויות טובות בנסיון להבין מה מתאים לנו יותר ומה יכול לעבוד טוב יותר לטווח הארוך.

שבוע שבו כל כמה שעות יגיע רעיון חדש, ויחד איתו עוד כמה רעיונות נוספים. האנרגיה המובילה היא כזו של תנועה ותזוזה, ורבים מאיתנו ירגישו שבין יום ראשון ליום שבת אנחנו כבר לא בדיוק באותו המקום. זו אנרגיה שיכולה לעזור ליציאה מהפלונטר הפוליטי, וסיכוי להתחלה חדשה לקראת מולד הירח של חודש אייר ב-12 לאפריל.

מרקורי נכנס למזל טלה ומעלה את טון הדיבור אצל כולנו, מכניס דרייב לעשייה שהיה מאוד חסר, אבל באותו הזמן מוריד את מפלס הסבלנות. האנרגיה שלו היא כזו שבה מנסים לעשות כמה דברים בבת אחת, יותר מדי מהר ויותר מדי חזק כך שמתחילים הרבה דברים אבל לא מצליחים להמשיך איתם. שימו לב השבוע לנצל את האנרגיה הזו למשהו אחד שתוכלו להתקדם איתו מאשר לכמה ניסיונות שונים בכיוונים שונים.

השחקן המעניין של השבוע הוא מרס בתאומים שנמצא בזווית הרמונית לונוס מצד אחד ובזווית דיסהרמונית לנפטון מצד שני. השילוב הזה מאפשר מצד אחד שיתופי פעולה חדשים ומעניינים, וגם תמיד עוזר למערכות יחסים חדשות ומצד שני, מבזבז את הזמן על חלומות על שיתופי פעולה ואהבות שלא יכולים להתממש במציאות.

ונוס נמצאת גם בזווית הרמונית עם מרס ומתקדמת לקראת לזווית הרמונית עם יופיטר לקראת הסופ"ש. זו אנרגיה שמעלה את מפלס האופטימיות ונותנת עוד דחיפה לכיוון של התחלות חדשות, עשייה משותפת ומציאת מכנה משותף לשיתופי פעולה שיכולים לשאת פרי לאורך זמן. זו אנרגיה שגם קשורה לכסף ולניירות ערך ויכולה להתחיל להראות על תזוזה בכיוון החיובי בתחום הזה.

התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם כמה אנרגיות שונות שמשפיעות עליכם. כל אחת בנפרד מביאה איתה הזדמנויות וכוחות, אבל לא יהיה קל לשלב את הכל ביחד. נסו להישאר ממוקדים ולא להתפזר לכמה כיוונים.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה מעניינת עם כמה כיוונים חדשים שתופסים תאוצה במקביל ונותנים לכם חדוות יצירה.

מזל שור: שבוע שמתחיל עם עלייה במפלס הכוחות שלכם ומביא איתו הרבה הזדמנויות, במיוחד לשיתופי פעולה. ימים חמישי עד שבת נהדרים למערכות יחסים חדשות.

מזל תאומים: שבוע שבו המרץ שלכם חוזר ובגדול ויחד איתו גם קצת חוסר סבלנות. נסו לא להתפזר ליותר מדי כיוונים. שבוע טוב למערכות יחסים.

מזל סרטן: בתחילת השבוע אתם עדיין דואגים וקצת כבדים. מיום רביעי נהייה לכם קל יותר וגם אתם מתמלאים באווירה האופטימית.

מזל אריה: שבוע עם אנרגיה של התלהבות ועשייה שהיו חסרים לכם. ההזדמנויות מתחילות להגיע והחלק שלכם הוא לבחור מה נכון לכם יותר.

מזל בתולה: שבוע שבו יש לכם יותר אנרגיה ויותר רצון, וגם אופטימיות. שימו לב לא לנסות לעשות יותר מדי דברים בפחות מדי זמן.

מזל מאזניים: שבוע עם דגש על הנושא של הבחירה. יש לכם כמה אפשרויות וקשה לכם לבחור ביניהן, ויכול להיות ששווה לכם להשאיר את האפשרויות פתוחות לבינתיים.  

מזל עקרב: שבוע שבו קל לכם יותר לצאת ולשתף פעולה מצד אחד, מצד שני יש סיכוי שתסחפו לרעיונות שנשמעים טובים על הנייר אבל קשה מאוד לממש אותם.  

מזל קשת: שבוע שבו סוף סוף מגיעה האנרגיה של האופטימיות והיצירה שאליה חיכיתם ויחד איתה היכולת ליצור קשרים חדשים ומחודשים ואפילו קצת מזל לקראת הסופ"ש.

מזל גדי: שבוע שבו הצד התקשורתי שלכם בולט ונמצא במיטבו. שווה לכם לנצל את השבוע לכל מה שקשור כתיבה, פרסום או כל מה שקשור לביטוי.

מזל דלי: שבוע שבו יש סיכוי שתתחברו לאנרגיה של החוסר סבלנות. גם אתם מקבלים את ההזדמנויות, גם לכם קשה לבחור ובעיקר שווה לכם השבוע לא לנסות לעשות דברים מהר מדי.

מזל דגים: שבוע שבו גם לכם יש מרץ, כוחות ואופטימיות מחודשת שהיתה חסרה. ההזדמנויות מתחילות להגיע ואצלכם במיוחד חשוב להישאר ממוקדים, במיוחד לקראת הסוף שבוע שמביא איתו קצת מזל.  

מאחלת לכולנו שבוע טוב ולהתראות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.