שבוע שממשיך להבהיר לכולנו עד כמה החוקים של לפני כמה שנים כבר לא רלוונטיים למציאות החדשה. הנושא של השבוע הוא כוח, ובמיוחד המרדף אחריו, והשחיתות הנלווית אליו. במזל עקרב מודגש החיפוש אחרי כוח, כשעקרבים רבים מחפשים אותו בדיוק כאן: במיסטיקה, באסטרולוגיה, בכישוף, בחיבור עם כוחות בלתי נראים, במשא ומתן עם הכוחות האלה כדי  שהאישיות תקבל את מה שהיא רוצה. בפועל מה שקורה זה שישנה תחושה של חוסר כוח, ומשם מתחיל החיפוש אחריו. היו לי כל כך הרבה שיחות עם אנשים שביקשו שאני אסיר מהם את עין הרע, או יתיר אותם מכבלים בלתי נראים כאלו ואחרים.  ובעיני, הכוח האמיתי שמזל עקרב מלמד אותנו להשתמש בו הוא הכוח הפנימי שלנו להתחדשות, לנתינה, ולאמונה בעצמנו. הדרך לשם עוברת בגמילה מהמרדף אחרי  סממני הכוח החיצוניים כמו כסף, כבוד, פופולריות, תארים וכו'

השבוע ונוס נכנסת למזל גדי בו היא תהיה עד לתחילת מרץ, בזמן שהייתה במזל גדי, ובמיוחד מסביב לתקופת הנסיגה, אחד הנושאים הבוערים של התקופה האחרונה יקבל עוד תמיכה וזה הנושא של יחסי עובד – מעביד. התופעה של הצעירים שלא מוכנים לחזור לעבודות שהשכר בהן לא מספיק כדי לחיות בכבוד תתרחב ותקבל גם את המפנה לכיוון של עובדים שאולי מרוויחים טוב, אבל מרגישים שלא מתייחסים אליהם בכבוד. כל הנושא של התעמרות במקומות עבודה ויחס משפיל לנשים בפרט, ולמועסקים בכלל מגיע למקום שבו השינוי יתחייב, עם ההבנה של דור הצעירים שהם יכולים להגיד לא. בניגוד לדור ההורים שלהם שחשב שעבודה זה הדבר הכי חשוב וחייב להחזיק בה בכל מחיר, הם מעדיפים את המרחב המכבד על פני משכורת. בעיניהם, עבודה זה משהו שמחליפים, אז למה לסבול על הדרך?  

וכל זה מתחבר לשחקן המרכזי של השבוע, מרס במזל עקרב, המקום בו הוא חזק, בו הוא נותן את הגישה אל הכוח הפנימי שמשחרר מהתלות בכוחות חיצוניים. מרס ביחד עם מרקורי בריבוע לשבתאי יקפיץ את כל הנושא של משחקי כוח במקומות העבודה, ומבטיח שיהיה שבוע מאתגר, במיוחד לאלו שרגילים להשתמש בכוח ובהשפלה כדי לקבל ציות, והשבוע יגלו שזה לא עובד. אותה אנרגיה גם יכולה להצית מחדש את המאבק נגד יוקר המחייה.

לקראת הליקוי בעוד שבוע, זה שבוע עם אווירה כבדה, שבה כל משפט קטן לא במקום, הופך לדרמה רגשית גדולה, בנוסף, יעלו ויצופו הרבה נושאים שקשורים לכסף ולכעס מבעבע נגד אלו שמשתמשים בו כדי לשלוט באחרים ביחסים אישיים.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם לא מוכנים לקבל יותר יחס לא הוגן משום דבר ואף אחד, ומוכנים להתמודד גם בשביל עצמכם וגם למען אחרים שנראה לכם שמקבלים יחס לא הוגן.

מזל שור: שבוע שבו אתם מתעוררים ולוקחים אחריות על עצמכם, במיוחד בכל מה שקשור לנושאים כלכליים, ולנושאי קריירה. ארבעת החודשים הבאים ישנו את היחס שלכם לשני התחומים האלה, במיוחד היכולת שלכם לקחת יותר אחריות.

מזל תאומים: מרקורי במזל עקרב מעלה אצלכם שאלות עמוקות שקשורות לנושאי עבודה, מה אתם כן או לא מוכנים לקבל ולתת. שבוע עם נחישות לעמוד על שלכם ולא לוותר על העמדה שלכם.

מזל סרטן: שבוע שבו גם אתם חושבים הרבה על נושא העבודה, ואיך אתם נותנים כל כך הרבה מעצמכם ועדיין נותנים לכם להרגיש כאילו לא נתתם מספיק. שבוע שבו תוכלו לשנות את הדינמיקה הזו.

מזל אריה: שבוע שבו נראה שמסביבכם מתנהלים מאבקי כוח ואתם בתחושה שכבר עברתם את הסרטים האלה ושאתם מעדיפים להימנע מלהיכנס אליהם.

מזל בתולה: שבוע עם אווירה כבדה שבה אתם מאבדים את חוש ההומור ולא מוכנים להעביר דברים בצחוק, אלא מעדיפים להתמודד ברצינות עם נושאים לא פשוטים.

מזל מאזניים: שבוע עם אווירה כבדה ורצינית שבה אתם חושבים הרבה על הקריירה ועל ההקרבה שאתם עושים בשבילה ושואלים את עצמכם האם זה שווה.

מזל עקרב: שבוע עם שלוש פלנטות במזל שלכם ואתם מבעבעים מרצון להתחדשות ולא יודעים איך להגיע לשם. בינתיים, שבוע של חשבון נפש אישי ורגשי לא פשוט.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של מהפכים רגשיים והתמודדות עם יציאה מאזורי הנוחות שלכם למקומות חדשים ולא מוכרים שיכולים להביא עימם את ההתחדשות אליה אתם כמהים.

מזל קשת: שבוע שבו רבים מכם ינסו למצוא פתרונות קסם, או את הדרך הקלה להתעשרות, ואחרים יצטרפו למאבק נגד יוקר המחיה ומציאת דרכים להסתדר בלי, כדי להרגיש פחות תלותיים ויותר חופשיים.  

מזל גדי: שבוע שבו אתם נמצאים במוקד הבעבוע ומאבקי הכוח המשרדיים. שווה לכם שלא לנסות לטאטא מתחת לשטיח או להחליק בקלילות את מה שקורה מסביבכם, אלא להתייחס ברצינות ובכבוד למה שמגיע גם ובמיוחד אם הוא נראה שולי.  

מזל דלי: שבוע עם תחושה של הרבה כובד ותסכול מהמקום שבו אתם נמצאים והרצון שלכם להשתחרר ולהיות במקומות שבהם לא נדרש מכם כל כך הרבה. שווה לכם לזכור שזה רק תקופה שכזו, ושההשקעה שלכם כן משתלמת.

מזל דגים: שבוע שבו אתם נכנסים לקצת חרדה בנוגע למצב הכלכלי, ומנסים לחשוב על רעיונות לשיפור מצבכם. בינתיים, אתם מצטרפים למאבק על יוקר המחיה.

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.