שבוע בין הליקויים והתחושה היא שזרקו אותנו לעולם חדש בלי הוראות הפעלה. זה שבוע שבו עדיף לתכנן כמה שפחות, בטח לא תכנונים ארוכי טווח. שבוע עם המון בלבול. רוצים לעשות את הדבר הנכון, רק שלא ברור מה נכון יותר. שבוע שבו קשה לקחת איזושהי החלטה ברורה.

עוד השבוע מרס בזווית מרובעת לשמש, בצמידות לנפטון. זה אומר שיהיו רבים שיאבקו, יפגינו, יכתבו פוסטים זועמים ויביעו את דעתם. ובאותו הזמן יהיו הרבה אחרים שפתאום יפסיקו עם זה, לא ימצאו את המילים או את הרצון והכוח להביע עמדה בעד צד אחד או נגד צד אחר.

בכלל כוח הרצון האישי והמוטיבציה העצמית פתאום לא עובדים. גם מי שיודע מה הוא רוצה, לא מצליח למצוא את הכוח ליישם את הידיעה הזו. שבוע שבו לא ברור איך הזמן נעלם בו, נראה כאילו הוא עובר מהר מדי ולא משאיר מקום לנשום רגע ולאפס את המחשבה.

השבוע גם מרקורי במזל סרטן (שבועיים לפני נסיגה) בזווית הרמונית לאוראנוס מאפשר לכולנו למצוא מכנה משותף עם אנשים שהיה נראה לנו שאין סיכוי שנצליח לדבר איתם. זה שבוע שבו תמצאו את עצמכם מוכנים לשמוע רעיונות חדשים בלי לפסול אותם מיד.

 

 

ונוס בתחילת מחזור חדש, רוב השבוע ללא זוויות משמעותיות, מה שמוסיף על התחושה שלא מצליחים למצוא את עצמנו בקשרים הזוגיים והחברתיים שעד לפני שבועיים נלקחו כמובן מאליו.

יופיטר בנסיגה בגדי מתחיל להיכנס לקצב ומעיר קצת את האופטימיות שהיתה מאוד חסרה בזמן האחרון, גם עוזר לנו למצוא את האמונה הפנימית בעצמנו ובטוב שבנו. זה שבוע שבו אפשר וכדאי למצוא סוג של בטחון פנימי (לא הנעה לפעולה, אלא בטחון שקט ורגוע). זה שבוע שבו העולם יראה קצת רועש מדי, ומבולבל מאוד. לא לגמרי ברור לכם מה מצפים מכם, או מה נכון לעשות בכל רגע, והדרך להתמודד עם התחושה הזו, היא לזכור שזה לא כל כך משנה.  

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו הנושא של המוטיבציה העצמית מאתגר אתכם. אתם כבר לא בטוחים מה המטרה שלכם, ולכן תרגישו קצת "לא עצמכם".

מזל שור: מחזור ונוס חדש מתחיל והכוחות מתחילים לחזור. רבים מכם צריכים לעשות ריסטרט לכמה נושאים בחיים שלכם, אבל לא מצליחים למצוא את הכפתור.    

מזל תאומים: אתם כבר מבולבלים לגמרי, ואתם מנסים לעודד את מי שנמצא בסביבה שלכם, אבל לא מצליחים לומר את המילים הנכונות. עדיין תחגגו את ימי ההולדת בכיף

מזל סרטן: שבוע קצת קל יותר משבוע שעבר. עדיין אתם לא בטוחים מה הכי חשוב לכם, ואצלכם במיוחד מה שעבד בעבר לא עובד עכשיו. שבוע שבו כדאי להתאמן להיות בהווה.

מזל אריה: מבין כל המזלות אתם כנראה היחידים שכן יודעים מה אתם רוצים, ומוכנים להשקעה כדי להגיע לשם, רק שכל הזמן יש איזו מחויבות אחרת שמפריעה לכם.   

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מאוד רגישים ורגשיים. רוצים לקחת את המושכות לידיים, אבל נראה כאילו המושכות רפויות ולא מדרבנות כמו שאתם רוצים.  

מזל מאזניים: הכוחות שלכם מתחילים לחזור, אבל נראה שקשה לכם למצוא שפה משותפת עם מי שהכי קרוב אליכם ודווקא עם זרים אתם מסתדרים מצוין.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מאבדים את החדות שלכם, ומתבלבלים הרבה. לאמנים שביניכם זה שבוע נהדר, לכל השאר, שבוע הבא כבר יהיה קצת קל יותר.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתחילים להתעורר. יחסית לאחרים האנרגיה של השבוע מוכרת לכם ואתם מסתדרים איתה טוב.

מזל גדי: שבוע שבו יחסית לעצמכם ואחרים, האופטימיות זורמת מכם, ואתם אלו שמעודדים, וכרגיל עובדים יותר קשה מכולם.

מזל דלי: שבוע שבו חוש ההומור חוזר אליכם, ויחסית לאחרים גם מצליחים לבצע את מה שאתם רוצים או צריכים.

מזל דגים: שבוע נהדר לאמנים שביניכם, שבוע שבו מתאהבים בכם ואתם מתאהבים באחרים בקלות. כל מה שקשור לחיי היום יום והשגרה נראה מעיק, ולכן נסו להקל על עצמכם.

 

 

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.