מזל אריה זוגיותבת מזל אריה

היא רוצה להרגיש שהיא בשליטה במערכת היחסים, היא רוצה רומנטיקה, ותחושה של חיים בסרט הוליוודי, מתחת לכל הרעש והצלצולים מסתתרת אישה שיכולה להיות נאמנה ותומכת בצורה מפתיעה.

בן מזל אריה

הוא רוצה לחזר, להרגיש מחוזר. רוצה להרגיש מלך ושהיא תהיה המלכה ולא משנה לכמה זמן. הקלישאה היא שאסור לפגוע לו באגו והמציאות מוכיחה עד כמה זה נכון.

התאמה זוגית מזל אריה

מזל אריה מוכן להתחיל עם כולם, ההמשכיות היא השאלה וגם הנטייה שלהם לחשוב שבגלל שהם כאלה שווים אז מותר להם הכל (כשלאחרים אסור). בפועל יש להם חיבור טוב עם מזלות האוויר: מאזניים ותאומים. עם הדלי שממול יש הבנה מצוינת ויחד איתה גם קונפליקט שליטה קשה. עם מזלות האש: אריה, קשת וטלה יכולה גם להיות מערכת יחסים שבה מתלהבים מאוד אבל אין המשכיות. עם מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן יכול להיות חיבור עמוק, אבל האריה יתלונן שהם "מפילים" אותו. עם מזלות האדמה: שור, בתולה וגדי גם יכול להצליח, כאשר יש אינטרס משותף (כלכלי בד"כ).

המתנות של מזל אריה במערכות יחסים:

להעניק תחושה של גדולים מהחיים, לקבל התנסות של צניעות.

 

ייעוץ אסטרולוגי מערכות יחסים

2 תגובות

  1. הי מעיין, אני מרגישה לפעמים כמו מאלפת אריות בקירקס. כל האנשים הכי חשובים בחיי הם בני מזל אריה או לחילופין בני אופק אריה. מזל קשה מזל אריה. הוא רוצה להרגיש שליטה בהכל. הוא חייב לדעת הכל הוא חייב לדעת כל צעד שלך. כי אחרת הוא מרגיש מאויים. חס וחלילה אם תגידי מילה לא יפה על הבנקים… ולא חשוב אם התכוונת למילה לא יפה או לסתם מילה. הוא מפרש כל מילה שאת אומרת כפגיעה באישיות שלו ובאני שלו ובכלל המילה הזו "אני" זו המילה הראשונה שהוא קם איתה בבוקר והולך איתה לישון וכל היום רק "אני אני אני"… (יותר ממזל טלה) הוא מביע ורוצה את הגדולה שלו בדרכים שונות, תלוי היכן ובאיזה בית נמצא מזל הלידה שלו או מזל האופק או אפילו מזל MC שלו. ובגדול אתן לך את דונלד טראמפ מזל אופק אריה ופוטין מזל הMC אריה כדוגמא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.