מזל טלה זוגיותבת מזל טלה

בנות מזל טלה לא קלות באהבה. בגיל צעיר הן לא מוכנות להתפשר, רוצות להתלהב ולשמור על האהבה שלהן רעננה גם בתוך השגרה השוחקת. הן כועסות מהר מאוד, אבל גם משלימות באותה מהירות. הגברים שאיתם לומדים להתרגל לריבים תכופים שלפעמים קורים רק כדי שאפשר יהיה לשמור על הלהבה.

בן מזל טלה

בן מזל טלה משתבח עם השנים. בגיל צעיר הם לא מוכנים להתחייב ומעדיפים להמשיך ולחפש ולבדוק את כל האפשרויות שנראה להם שיש, רוצים חופש ורוצים להתלהב מחדש כל כמה חודשים. עם השנים והבגרות הם הופכים לנאמנים הרבה יותר, לומדים לתמוך ולתת מעצמם בלי חשבון.

התאמה זוגית מזל טלה

כשאוהבים את הטלה לומדים איך לחיות עם כעס מתפרץ שמתחלף בתמימות ילדותית ובקשת סליחה. על הנייר מזל טלה מסתדר מצויין עם מזלות האש: אריה וקשת. טלה עם טלה מגיע לפיצוץ מהר מאוד. ממזלות המים החיבור בין עקרב לטלה הוא חיבור שיש ממנו לא מעט, שניהם תחת שליטת מאדים. החיבור עם דגים או סרטן אתגרי ביותר. מזל טלה מסתדרים לא רע עם מזלות האוויר: תאומים ודלי, השאלה היא רק אם החיבור של התשוקה נשאר או שהם הופכים לחברים. עם מזל מאזניים המנוגד למזל טלה יש חיבורים שיכולים להיות נהדרים מאחר והם משלימים האחד את השני, אך יכולים גם להיות מלאים במריבות בלתי פוסקות. מזל טלה יכול לקבל הרבה בטחון ממזלות האדמה: שור, בתולה ודגים, אבל גם יכול להרגיש שמשעמם לו ושהוא כלוא.

המתנות של מזל טלה במערכות יחסים:

להעניק תמימות ופתיחות, לקבל התנסות של בטחון בזוגיות.

 

ייעוץ אסטרולוגי מערכות יחסים

2 תגובות

  1. מעיין שלום! את ממש מרתקת אותי בניתוחים המדוייקים שלך! כל מזל שהכרתי היה מדויק וקיבלתי עוד הרבה תובנות עמוקות! תודה רבה 🙂 תבורכי ממעל🌸🌺🌼 ללא ספק אצטרך להיעזר ביעוץ איתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.