מזל עקרב זוגיותבת מזל עקרב

כן זה מסובך. מאוד. ועדיין, שווה את המאמץ. אין אצלה סתם. היא רוצה נאמנות מלאה, היא רוצה חיבור עמוק שבו מרגישים כאילו אתם מחוץ לזמן. היא מצפה שתבין אותה ללא מילים, ואסור לפגוע בה כי היא אכן מסוגלת לנקמה. מי שמוכיח את עצמו מקבל אהבה ונתינה יותר מכל שאר המזלות.

בן מזל עקרב

הוא לא מאמין לאף אחת וגם אי אפשר להאמין לו. שומע הכל, זוכר הכל, ומסוגל ללכוד את כל מי שהוא רוצה ברשתו, אם הוא מחליט להשיג אותה. מי שמסוגלת לספוג את מבחני הנאמנות והמסירות שלו זוכה בתשוקה שנשמרת לאורך כל החיים.

התאמה זוגית מזל עקרב

מזל עקרב כל כך קנאים לפרטיותם, עם רבדים נפשיים בלתי נדלים, שקשה ללכוד במילים פשוטות את מערכות היחסים שלהם עם שאר המזלות. הקלישאה היא שהם הכי טובים במיטה והיא כנראה נכונה. עם מזל טלה יכול להיות קשר תחרותי טוב, עם הדלי והאריה תהיה מלחמת שליטה ואגו קשה, ועדיין הם אוהבים את האתגר. עם עקרבים אחרים יש חיבור טוב, אבל לפעמים זה קצת יותר מדי. עם סרטן ודגים יכול להיות חיבור טוב וזורם בין מצבי הרוח המשתנים. עם הקשת והתאומים מתחיל טוב אבל לא ממשיך, למאזניים יש סיכוי לתפוס אותם. עם השור שממול יש אתגר אדיר, אבל חיבור כלכלי נפלא, והבתולה או הגדי יכולים להוכיח נאמנות וכך להישאר.

המתנות של מזל עקרב במערכות יחסים:

להעניק תשוקה, לקבל התנסות של ויתור על העצמי.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.