מזל תאומים זוגיותבת מזל תאומים

היא מסתדרת עם כולם, תקשורתית, שמחה ונסחפת מהר. לפעמים היא מגלה שהיא נסחפה מהר מדי רחוק מדי ופשוט נסחפת הלאה אל הדבר הבא.

בן מזל תאומים

בעידן התקשורתי הזה שבו מדברים על הכל, בני מזל תאומים מדברים הרבה יותר מדי, כשמנתחים רגשות בלי סוף לא נשאר מהם כלום, וכדאי להם פשוט לחבק ולהרגיש אם הם רוצים שהיא תישאר.

התאמה זוגית מזל תאומים

מזל תאומים פתוח יותר למערכות יחסים כמעט מכל מזל אחר. על הנייר מזל תאומים מסתדר מצויין עם מזלות האוויר: מאזניים, תאומים ודלי, אבל בד"כ אלו חיבורים שבהם הרגש מתאדה ונשארים רק הדיבורים והנימוסים. מזלות המים יכולים ללמד את התאומים הרבה, יש משיכה אל הדגים, אבל תחושה של בלתי אפשרי, העקרב נראה להם רציני מדי והסרטן רכושני מדי. החיבור עם מזלות האש הוא הטוב ביותר: במיוחד אריה וטלה. החיבור עם הקשת שממול יכול להיות משנה חיים, אבל קשה להחזיק לאורך הזמן והשגרה. מזלות האדמה: שור, בתולה וגדי יכולים לעבוד ולהשתבח עם השנים, אחרי הרבה מכשולים.

המתנות של מזל תאומים במערכות יחסים:

להעניק תקשורת ומודעות ביחסים, לקבל התנסות של רגש.

 

ייעוץ אסטרולוגי מערכות יחסים

14 תגובות

    1. תאומים ובתולה קשורים בזה ששניהם נשלטים על ידי מרקורי. אז מצד אחד, יש ביניהם תקשורת טובה. מהצד השני זה יכול להיות יותר מדי, שניהם מדברים יותר מדי, יודעים יותר מדי ומתכננים יותר מדי – מקשה על הזרימה.

    1. הי גל,

      לשתי השאלות: מה שבאמת קובע זה שאר המפה: איפה הירח של כל אחד מבני הזוג, האופק, ונוס וכו'.

    1. על הנייר תאומים ואריה מסתדרים מצויין.
      בפועל מה שקובע יותר הוא מזל הירח, מזל ונוס (וגם מזל האופק) – אם אלו מסתדרים בין שתי המפות אחד עם השני או עם כל אחת מהפלנטות שאחראיות על מערכות יחסים אז יסתדר וישתפר ויעמיק עם השנים. אם לא, אז יהיו המון אתגרים.

    1. הי,
      הרבה תלוי בהתאמה של שאר המפה, איפה הירח, ונוס וכו'.
      כשיש אהבה וכבוד הדדי וחברות, הכל יכול לעבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.