הירח המלא בציר בתולה דגים ב-25 לפברואר 2013, מחזיר לתודעה את ליקוי הלבנה של נובמבר האחרון. בדיוק כמו שמולד הירח האחרון העלה את ליקוי השמש הקודם, כך גם הפעם, זוהי נקודת האמצע בין שני ליקויים.

בנובמבר האחרון ובמאי הקרוב הליקוי הוא על הציר של תאומים קשת, והפעם בירח המלא הקרוב הציר המשלים – זה של בתולה דגים נמצא במרכז הבמה. הנושא המוביל של כל אלו ובמיוחד הקרוב הוא נושא האינפורמציה או נכון יותר הדיסאינפורמציה שמקיפה אותנו. אנחנו חשופים למדיה, לפטפוטים, המחשבות של עצמנו, רעיונות, אמונות וכולנו כבר כל כך מבולבלים. הדבר האחד שאנחנו כבר כולנו מבינים זה שאי אפשר להאמין לאף גורם רשמי או לא רשמי, ספינים תקשורתיים, הודעות מטעם, ואפילו תכתובות בין חברים בפייסבוק כבר לא תמימות. אנחנו נשארים עם חוסר אמונה (הצד ההפוך של הדגים המסמל אמונה) וכמהים למשהו שאפשר להיאחז בו, שאפשר לסמוך עליו (בתולה).

הירח המלא הקרוב כבר הופך את הנושא הזה לאישי וקרוב. כולנו נקבל הזדמנות לראות את הספינים התקשורתיים שלנו עצמנו, הבטחות שאנחנו מבטיחים ולא באמת מתכוונים לקיים, הירחירח מלא דגים המלא יהווה זכוכית מגדלת למילים שאמרנו או מעשים שעשינו בשלושת החודשים האחרונים שיחזרו אלינו כמו בומרנג (מרקורי בנסיגה בדגים). מזל בתולה מבקש מאיתנו להיות במקום של: "ידברו מעשי לפני", מזל דגים שפחות מתחבר לעשייה מבקש: "תדבר ההוויה שלי בשבילי". בשני המקרים מדובר במילים בצד ואמת אחרת במרכז.

כאשר בתולה ודגים נפגשים אנחנו בד"כ מעלים את התמות הבאות: סדר מול כאוס, רפואה קונבנציונלית מול אלטרנטיבית והילינג ועוד דומים. הפעם, התמה היא אמת לעומת טיוח. מזל דגים ידוע כמזל שבו קל להסתתר תחת ערפילים, שבו שוחים בים הרגשות ובו האמת משתקפת במגוון דרכים וצורות עד שלא תמיד נשאר ממנה הרבה. אבל באותה המידה שהדגים יכול להסתיר כך הוא גם יכול לגלות. המים יכולים לעוות את התמונה, המים גם יכולים באותה המידה לנקות את הבוץ שמעל התמונה.

הירח המלא הזה הוא הזמן להיות אמיתיים עם עצמנו, זו הזדמנות להציץ לעצמנו ולראות מי אנחנו באמת. אנחנו מבטיחים הבטחות ולא מקיימים אותן, אנחנו מתרברבים ולא תמיד מספקים את הסחורה. מהצד השני אנחנו מרגישים אשמה כאשר אנחנו לא אשמים, אנחנו עושים את הדבר הנכון ולא לוקחים קרדיט, ויש לנו חמלה אדירה כלפי אחרים, שהפעם הזו בירח המלא הזה נשתדל להפנות כלפי עצמנו.

ההורוסקופ של הירח החדש:

ירח מלא בדגים בתולה

בהורוסקופ של הירח החדש המולות בין הירח לשמש הופכת לטי סקוור עם יופיטר בתאומים. הנושאים של יופיטר בתאומים מהשנה האחרונה מקבלים עוד פעם תשומת לב: שקרים שנחשפים, חוסר אמת בדיווח, עריכה מגמתית של כתבות, פוסטים תמימים בפייסבוק שעולים ביוקר למי שמפרסם אותם וכל הנושא של הטירוף התקשורתי שיצא כבר מזמן מפרופורציה. מצד שני, תמיד שיקרו לנו, לפחות עכשיו אנחנו מודעים לכך.

מרקורי בנסיגה נצמד למרס ומוסיף שמן למדורה. באופן אישי כולנו נצטרך להתמודד עם משהו מהחודשים האחרונים שהבטחנו או אמרנו ועכשיו הוא חוזר אלינו, חלקנו נרוויח, רובנו לא נאמין איזה מחיר גבוה אפשר לשלם על פליטת מקלדת קטנה.

עם ריכוז כוכבים שכזה בדגים האמוציות נמצאות בהילוך גבוה. אלו שנמצאים "על הקצה" מרגישים עוד יותר שם, ויותר מזה, מרגישים שהגבולות לגמרי התמוססו ונעלמו. עד כמה שאפשר הדרך הנכונה לעבור את השבועות הקרובים היא על ידי מתן מקום לרגשות אמיתיים ופחות לדרמות. שווה לתת לאחרים להתמודד עם הדרמות שלהם בעצמם ולהושיט יד שקטה ותומכת בלי להישאב פנימה. זה לא הזמן להחליט החלטות, לתכנן או לשנות. זה הזמן לדבוק בשיגרה המוכרת עד כמה שאפשר ולחכות שהפלנטות יעברו לטלה כדי להתחיל את ההתחלות החדשות.

ועדיין סטורן בנסיגה באריה, יוצר זוויות תומכות לשמש ולמרס, ומאפשר לנו כן לתקן. מי שנאמן לרגשותיו יכול לתקן הרבה מאוד, מי שמנסה להמשיך עם הדרמות או להכריח את עצמו ללכת בכיוונים שהוא לא באמת רוצה, פשוט לא יצליח.

לכל מי שעוסק במדיטציה ומנסה לעשות ריפוי בדרך רוחנית, זה הזמן שלכם. אפשר להגיע לאמת אחרת, אפשר לגעת בכאב ולרפא אותו, אתם לא באמת תדעו אם זה אמיתי או בדמיון שלכם, אבל מה זה באמת משנה, דמיון, מציאות, במזל דגים אפשר לראות עד כמה המציאות היא דמיונית והדמיון הוא המציאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.