מולד ירח בדלימולד הירח הקרוב יזכיר לנו את התקופה של הליקויים שהיו בנובמבר. עברו שלושה חודשים מהפיצוצים שהיו אז, חלקנו נמצאים במקום חדש וחלקנו עדיין חולמים על השינוי או מפחדים ממנו. זה הזמן לחזור להחלטות של אותה תקופה ולראות איך הם משתלבים עם החיים.

לירח החדש הזה אין הרבה "עשייה"  איתו, יש לו הרבה אמונה, חלומות על חיים טובים יותר, חלומות על גאולה אישית או קולקטיבית והמון כוונות טובות. כולנו כבר יודעים שכוונות טובות לא תמיד מביאות לתוצאות הרצויות. לפעמים כועסים עלינו שאנחנו מתערבים, לפעמים לא מבינים או מעריכים אותנו, ועדיין עדיף כוונות טובות מאשר התעלמות או כוונות רעות.

מזל דלי הוא המזל של השירות, עוד יותר ממזל בתולה. הסמל של הדלי הוא של הדלאי, זה שמביא את המים לשאר האנשים. בימים אלו אין צורך בלהיא את המים מהבאר, אבל כן יש מקום לתת מעצמנו, להביא את החמלה המסומלת במים, ואת האהבה הפשוטה זו שהיא ללא תנאי ומקבלת כל אחד ואחת כפי שהם.

מולד הירח הקרוב הוא יום עם עוצמה מיוחדת, יום שנמצא באמצע בין הליקויים שהיו ויהיו. זה הזמן לבחון אילו מהחלומות הגדולים שלנו וההבטחות שהבטחנו לעצמנו אכן , "תופסות מים", זאת אומרת יש להם אחיזה במציאות ואיזה לא. מי שמגלה שעדיין הוא או היא מתלוננים כל הזמן והפער בין החלומות והתקוות לבין המציאות הוא רחב, זה היום לוותר על החלומות האלה ולפנות מקום למה שיש, למה שכן יכול להיות.

בעולם המערבי חוגגים את יום האהבה כמה ימים אחרי מולד הירח, ודווקא הוא לא מסמל אהבות חדשות זוגיות. ההורסקופ דווקא מסמל יותר חברויות, ויותר חמלה כללית מאשר אהבה זוגית רומנטית. כך שמי שמחפש אהבה, אפשר לשים את החיפוש קצת בצד ולמצוא חברי אמת.

ההורסקופ של הירח החדש

 מולד ירח במזל דלי

בהורסקופ של הירח החדש, השמש והירח נמצאים בדלי, וגם ונוס, ורוב הפלנטות האחרות כבר נמצאות בדגים. ההבדל הגדול בין מה שהיה בנובמבר לבין עכשיו הוא שיופיטר כבר נמצא בהילוך ישיר ומאפשר את היישום של התקוות שלנו. יש מקום להפתעות בזמן הזה, יש מקום ללחבר בין מה שאנחנו רוצים לבין המציאות שהיא לפעמים קשה ולא סלחנית והופכת את החלום היפה למשהו רגיל וסתמי.

יופיטר בזווית הרמונית לונוס ולאוראנוס נותן הרבה תקווה ומצב רוח טוב באופן כללי.

אבל, שליט הדלי, אוראנוס נמצא בזווית של 45 לשמש/ירח ומראה על תסכולים בדרך. מראה על כך שמה שאנחנו רוצים לא מתממש איך שרצינו, וחלקנו גם נשאל את עצמנו: "מה זה מה שרצינו? איך יכולנו לחשוב על זה בכלל?"

כאן האנרגיה של הדגים תרכך את התיסכול ותלווה אותו עם הרבה חמלה והבנה שיש פער בין התקוות לבין המציאות, ועדיין שווה לקוות ושווה להיות עם כוונות טובות.

זה יום נהדר לחיבור אל כל מה שמעבר לרצונות הפרטיים, אלא שייך לכוונה לעולם טוב יותר לכולם.

קצת על מזל דלי

מזל דלי הוא מזל שקשה להבין אותו, והוא מכיל בתוכו כמה "סוגים" של טיפוסים.

דלי ואהבהיש את אלו שהם יותר "שבתאיים", השליט הקדום של הדלי. הם אלו אנשי השירות הנהדרים, אלו שעושים הכל נכון, עושים את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר, מכורים קצת לעבודה, מילה שלהם זו מילה, הם קשים עם עצמם ודורשים הרבה גם מעצמם וגם מאחרים. הם נראים מבוגרים מגילם, הם משקיענים ומצפים לאותו הדבר מאחרים. הם אלו שהחברה נשענת עליהם כי הם אלו שעושים את החלק שלהם, משלמים את המיסים שלהם ולא מתלוננים יותר מדי.

יש דלאים אחרים, אלו שנמצאים יותר תחת השפעת אוראנוס. אצלם יש תמיד הפתעות. הם האנרכיסטים, שוברי הסטטוס קוו, הגאונים והממציאים. הם מתלבשים שונה, מתנהגים שונה ועושים כל מה שהם יכולים בשביל להיות בשולי החברה ולהשפיע מהצד על הכלל. הם מאמינים שכל אחד צריך לעשות את מה שטוב לו, מאמינים בחברה צודקת יותר, ומצפים מאחרים שיעזבו אותם בדיוק כמו שהם עוזבים את האחרים.

יש המאשימים את הדלאים (משני הסוגים) שהם קרים ולא מביעים את אהבתם במחוות אהבה גרנדיוזיות. למי שאוהב/ת דלי, כדאי להבין שיש להם את הדרך שלהם להביע אהבה, כדי להיות איתם חשוב מאוד להסתדר עם החברים שלהם, ולקחת ברצינות את האידיאלים שלהם. הדליים ברוב המקרים לא בורחים ממחויבות שהם לקחו על עצמם, אבל מצד שני הם לא מתחייבים בקלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.