אסטרולוגיה ראש דרקוןרבים המתעניינים באסטרולוגיה, שומעים על המונחים ראש דרקון וזנב דרקון כמייצגים את מסע הנשמה בגלגול הזה. ראש וזנב דרקון אינן נקודות אמיתיות, הן נקודות מתמטיות שמתקבלות מהחישוב של היחסים בין הירח, השמש, וכדור הארץ, או במדויק יותר הנקודות בהן מסלול הירח סביב כדור הארץ פוגש את המישור האקליפטי (המסלול השנתי המדומה של השמש)

הבנה של ראש וזנב דרקון

ראש דרקון וזנב דרקון הן נקודות שקשה מאוד לגעת בהן או לראות אותן. במפה אסטרולוגית, הפלנטות מייצגות פעילות כלשהיא, והאדם הלומד אסטרולוגיה או לומד את עצמו יכול לאט לאט ללמוד לזהות את זירות הפעילות השונות המיוצגות על ידי כל פלנטה.

ראש וזנב הדרקון ידועות כנקודות קארמטיות, כמייצגות את מסע הנשמה. באסטרולוגיה הוודית (ההודית העתיקה) יש להן משמעות רבה ביותר ושם הן שתיהן נחשבות כסך הכול מזיקות מאחר וגם קארמה טובה וגם קארמה רעה הן קארמה- המשך של החיים במישור הגשמי.

כשמגיעים לראש דרקון וזנב הדרקון אנחנו בעצם מדברים על נקודות שאפשר לחוש אותן רק במישור הרגשי העמוק, או אפילו רק במישור הרוחני. עם ראש וזנב דרקון לא עושים, אלא כמו כל עיסוק ברוחניות מבינים, ועם ההבנה נוצרת פעילות אחרת.

הם מדברים על תכונות לא על פעולות שנוקטים, אימוץ של הרגלים לאט לאט צעד אחרי צעד עד שהם הופכים לחלק מכם. אתם תמשיכו להיות השמש או האופק שלכם, אבל התכונות המסומלות על ידי ראש הדרקון יכולות להפוך לחלק מכם. ולמה זה שווה? זה שווה כי שם מקבלים את מה שנקרא ה"טעם" של החיים. לא מקבלים יותר כסף, לא מקבלים יותר אהבה, לא מקבלים יותר כבוד, לא מקבלים כלום חוץ מהאפשרות להוסיף קצת תבלין או טעם אישי לחוויות שאנחנו עוברים, ומקבלים תחושה של נגיעה ב"ייעוד", של מציאת המקום הפרטי בעולם. מסתבר שהטעם הזה, הקטן הזה, שווה יותר מהרבה דברים אחרים בחיים.

התזוזה מזנב הדרקון (העבר) לראש הדרקון (העתיד) היא עניין של בחירה. לא חייבים לעדכן את התכונות של זנב הדרקון, לא חייבים לפתח ולאמץ את מה שראש הדרקון מסמל, ובחלק מהמקרים גם אין שום משבר שדוחף לכיוון. מה שדוחף אותנו הוא הרצון לגדול, הסקרנות, הרצון לחוויה מלאה יותר והשאיפה האנושית כל כך ללהיות יותר.

זנב הדרקון:

זנב הדרקון על פי בית ומזל מספר לנו על כל התכונות וההרגלים שהפכו להיות כל כך חלק מכם עד שאתם לוקחים אותם כמובנים מאליהם. כל כך מובנים מאליהם שכשאתם מתחילים מסע של גילוי, אתם אפילו לא מתעסקים איתם מרוב שהם נראים לכם "בסדר", נכונים ומתאימים לא רק לכם, אלא לכולם.

זנב הדרקון הוא מקום מאוד נוח. מוכר שם, נעים שם ונוח לנו שם. הסיבה היחידה שאנחנו זזים ממנו אל ראש הדרקון היא בגלל הסקרנות והרצון לגדול. תזוזות מהזנב אל הראש בדרך כלל באות מהרצון לגדול, מסקרנות פשוטה, בקיצור באות בטוב. המקרים שבהם הגדילה הספציפית הזו באה עם משברים היא במקרה של זוויות קשות לציר הדרקונים.

כדי להגיע לראש הדרקון, לא זונחים את זנב הדרקון, לא מנסים פשוט להתעלם ממנו, להפוך להיות מישהו אחר, או כל דרך בריחה אחרת. כדי להגיע אל הראש מטמיעים את תכונות הזנב ומוסיפים להם לאט לאט את תכונות הראש בשאיפה להגיע קודם לאיזון ואחר כך לנוע לכיוון הראש.

ראש דרקון אסטרולוגיה

ראש הדרקון:

ראש הדרקון הוא החדש. כולנו בסופו של דבר כן רוצים לחוות דברים חדשים, וראש הדרקון מאפשר לנו לחוות את עצמנו בדרך חדשה. לא קל להיכנס לדרך חדשה כי היא לא מוכרת ויש תחושה של הליכה לבד בדרך לא נודעת, מצד שני כן יש את חדוות הגילוי.

אצל רבים הנכנסים לחיפוש רוחני או לימוד של התפתחות רוחנית, ראש הדרקון מתחיל להוות נקודת יעד נכספת, גם אם במודע וגם אם לא.

ראש הדרקון לא באמת מושג, תמיד יש עוד אפשרות לביטוי גבוה יותר, אבל מי שצועד בדרך ונותן מקום לראש הדרקון ולשאיפות המסומלות על ידו, מקבל להרגיש שיש לו משמעות בחיים, שיש להם טעם ושישנה התקדמות (ההרגשה הפשוטה הזו שווה יותר מכל הזהב שאפשר לצבור)

ראש וזנב דרקון במזלות

ראש דרקון בטלה –זנב דרקון במאזניים

אנשים עם זנב דרקון במאזניים רגילים כל כך לרצות אחרים עד שהם בכלל לא מכירים ויודעים מהם הרצונות שלהם עצמם, איך לגלות אותם או ליישם אותם. היתרונות של הזנב במאזניים הם שיש יכולת אדירה לאהבה, יש יכולת שירות טובה לקרובים ולאהובים ויש חוש אסתטי מפותח. החסרונות הם שמצבי הרוח של הקרובים הופכים להיות מצבי הרוח של האדם, וחוסר יכולת בסיסי להחליט.

הדרך אל הראש בטלה תעבור בכל צומת בה האדם צריך לקחת החלטה לעצמו ופשוט לא יודע איך עושים את זה, מתישהו ההבנה שלא חייבים לתת לאחרים להחליט בשבילי כל החיים מתחילה לבצבץ, ורק אחריה הראש יתחיל למשוך את האדם עם כל מה שאפשר לעשות כדי לגלות את העצמי שלו. איפה הוא מתחיל, איך להגדיר את עצמו ואיך להיות שם בשביל עצמו. הדרך הנכונה היא על ידי שמירת ערכי המאזניים של אי מלחמה והתחשבות.

ראש דרקון בשור – זנב דרקון בעקרב

אנשים בעלי זכרון נשמתי שכל מה שהיה בעל ערך בעיניהם נלקח מהם. נשמות שנולדות עם זנב דרקון בעקרב חוו הרבה חוויות של ניצול אחרים על ידי יחסי מין או על ידי שימוש בכוחות כישוף למיניהם. יש גישה של הסתרה, שימוש בכוח כדי להגן על עצמם. לאנשים אלו מאוד קשה להאמין ולהיפתח לאחרים, מאחר והם חושבים שכולם מנסים לסדר אותם כל הזמן, או לנצל אותם. אלו אנשים שמתגוננים כל הזמן מהמשבר הבא, ובעצם יוצרים אותו בעצמם שוב ושוב. חיים בתחושה שחייבים לברוח מעונש, תחושה של חיה פצועה. בולטות אצלם התכונות של עקשנות, קמצנות ונקמנות.

הדרך אל הראש היא דרך הבנת ההבדל בין רוצה לצריך. את מה שרוצים לא תמיד מקבלים, אבל את מה שצריכים כן אפשר לקבל. המתנה של הזנב היא היכולת כן לשרוף גשרים אל כל הגישות של הניצול, לוותר על הקורבנות וללמוד את המתנה הגדולה של העקרב שהיא להתחבר למישהו אהוב אחר בנתינה ללא תנאי מהידיעה שיש מספיק לכולם. את הראש יתחילו להרגיש כשתיכנס תחושה של חיבור לאדמה לשפע וליציבות האפשרית.

ראש דרקון בתאומים – זנב דרקון בקשת

אנשים חופשיים שבטוחים בצדקתם. לא אוהבים את חוקי החברה ולא אוהבים להיות קשורים לאף אחד. לא נותנים לאחרים להיות קרובים אליהם באמת. הנטייה של הזנב היא להתחיל פרויקטים שונים ומשונים כל הזמן, להתפזר ולהיות עסוקים בלי הבחנה בין מה שבאמת תורם למה שמהווה בזבוז זמן. מנסים להגיע את החופש, בורחים מאחריות, ומרגישים שהחברה רק מנסה לגזול מהם את החופש היקר מכל. לא באמת רואים אחרים, תמימים, ופוגעים בלי ידיעה בקרובים אליהם, לא רואים את מה שנמצא מתחת לאף.

הדרך אל הראש היא בלימוד השתלבות בחברה, איך להגיב בצורה הנכונה למצבים חברתיים שונים, ללמוד קצת טקט, קצת שיחות סלון, וקצת עידון. שוב ושוב נתקלים בבושה חברתית מסיבות שונות ויכולים או צריכים ללמוד להקשיב לנקודות מבט של אחרים. אפשר ללמוד כן להגיד הכול, השאלה היא באיזו דרך מדברים, וחשוב יותר בהתחשבות בסיטואציה.  המתנה של הזנב היא הבנה פשוטה של חוקי היקום, של חוקי הטבע, הראש מלמד אותם איך לחלוק את הידע הזה עם כולם.

ראש דרקון בסרטן – זנב דרקון בגדי

אנשים מלאים בתחושת כבוד. מחפשים את הסטטוס הגבוה, את המעמד ולא מבינים למה הם לא מגיעים לשם לבד. יש נטייה להיות הכי, הכי מסכן או הקורבן הכי גדול, רק כדי שכולם יראו עד כמה הוא מוכן לכת רחוק יותר מאחרים. עושים את הדברים הרבה יותר קשים ממה שהם באמת. תודעה של כבדות. לא יודעים להתמודד עם כישלון, ותמיד כשיש משהו שנראה להם שאולי הם לא יצליחו בו, הם נהיים חולים. מתנהגים מאוד בנימוס, אבל יש תחושת עליונות על אחרים. החיים הפרטיים הם פרטיים. מעבירים ביקורת על אחרים, אבל לא מוכנים לשמוע מילה אחת לגבי עצמם. קושי להגיע אליהם. חיים מאחורי חומה. יודעים להתנהל חכם מאוד בצורה כלכלית.

הדרך אל הראש היא על ידי לימוד להיות קשובים לצרכים רגשיים של אחרים, שהחיים זה לא רק הצלחה חומרית, אלא הקשר הרגשי חשוב גם כן. לומדים לטפל ולהזין את בני המשפחה שלהם. לומדים לאט לאט לוותר עם תסמונת הקדוש המעונה לטובת נתינה וקבלה של הזנה, של קבלת הדברים כפי שהם ואנשים כפי שהם בלי קשר למעמד. יכולים ללמוד שקשר רגשי באמת חשוב יותר ממעמד רכוש והצלחה. המתנה של הזנב היא יכולת תכנון וביצוע שיכולות לתרום לאהובים ולקרובים או לכלל החברה.

ראש דרקון באריה – זנב דרקון בדלי

.אנשים בעלי נטייה מגלגולים קודמים להתבודד, או למצוא מחסה בתוך קבוצה גדולה שלא מחייבת אותם לעמידה על עיקרון או ליצירה של משהו אישי. מחפשים חברים וקבוצות להשתייך אליהם ובמקום זה מוצאים את עצמם לבד. יכולים לחיות במחשבה על העתיד במקום ביצירת העתיד. מתגאים באינדיבידואליות ובייחוד שלהם וביכולת להיות לבד. יש נטייה למרוד כנגד כל מה שנראה כמגביל או כחוסם את הביטוי האישי. הם יכולים לבזבז שנים על חיפוש אחר הערצה ונפילה לתוך ריצוי של אחרים רק כדי לקבל מחמאות.

הדרך אל הראש היא דרך לימוד של קצת משמעת עצמית החלטה על כיוון ברור,פיתוח של רצון ושל נוכחות. אדם זה צריך למצוא נושא או עיקרון אליו הוא יקדיש את חייו. הם חייבים להתמודד עם פיתוח של כישורי הנהגה, הובלה של אחרים. המתנה של הזנב היא ידיעת השיוויון בין אנשים, אבל דווקא עכשיו הם צריכים ללמוד להנהיג בצורה נבונה. יכולים ללמוד להיות מנהלים המכבדים את מי שמתחתיהם ושומרים על הגינות.

ראש דרקון בבתולה – זנב דרקון בדגים

אנשים עם זיכרונות מגלגולים קודמים של תלות באחרים, של חוסר יכולת והמון דעות קדומות ואמונות טפלות. אנשים אלו יעשו הכול כדי לא לפגוע באחרים, גם אם זה אומר לפגוע בעצמם. יש להם חמלה אדירה, והם בקלות מאמינים לכל סיפור ורצים לעזור עד שלא נשאר להם כלום לעצמם. בנוסף יש נטייה לבריחה מהמציאות ונטייה לחלומות בהקיץ, יחד עם מצבי רוח משתנים תדיר. הנשמה חוותה הרבה כאב וכך יש הזדהות מיידית עם כל מי שכואב לו. יש נטייה לראות אנשים שווים יותר ממה שהם ולהתאכזב מהם שוב ושוב.

הדרך אל הראש עוברת בראש ובראשונה בלימוד של אבחנה נכונה בין מי שצריך לעזור לו באמת ובין מי שרק מבזבז את הזמן והמשאבים לריק. הבתולה מלמד איך למצוא מיקוד בניהול שגרה פשוטה, והחשוב מכל ללמוד הוא איך להגיד לא ולהתכוון לזה, גם אם מדובר באנשים מאוד קרובים שמאיימים על האדם הזה באיומים רגשיים מכל הסוגים. המתנה של הזנב היא יכולת ריפוי, סליחה וחמלה. החשוב מכל הוא להיכנס לשגרה שיש בה הרבה משמעת עצמית, כך כל האינטואיציה והיכולת לראות את התמונה הגדולה תוכל להתבטא בעזרה קודם לעצמם ואחר כך לאנשים אחרים.

ראש דרקון במאזניים זנב דרקון בטלה

אנשים עם זיכרונות נשמתיים של הצלחה, של עמידה לבד ויכולת עצמית מלחמתית גבוהה מאוד. הם מנסים שוב ושוב להגיע למטרות לבדם, כל פעם מחדש הם מתאכזבים, עד שהם לומדים שהם חייבים לשתף פעולה עם אנשים אחרים. הם אוהבים להיות הדבר היחיד שחשוב, יכולים לדבר שעות (בעיקר על עצמם), ועם הזמן לומדים שאנשים מתרחקים מהם מאחר והם לא מקבלים התחשבות במה שמעניין אותם. במהלך החיים אנשים אלו רואים איך אחרים מקבלים את מה שהם רוצים, והנטייה הטבעית היא להילחם על מה שנראה להם שמגיע להם קודם, עם כל צעד מלחמתי הם מאבדים יותר.

הדרך אל הראש היא לימוד של שוויון, לומדים שביחד זה יותר שווה מלנצח ולהיות לבד, לומדים לשפוט באובייקטיביות והחשוב מכל לומדים לשמוח בשמחת אחרים. הצורך במערכות יחסים חזק מאוד ומכריח אותם ללמוד להקשיב וללמוד את החשיבות של והכבוד לרצונות של אחרים והכיף של להיות איתם כשהם מקבלים אותם. המתנה של הזנב היא יכולת עמידה ולחימה על מה שחשוב וכשנלחמים למען אהובים וקרובים זוכים למתנת האיזון.

ראש דרקון בעקרב – זנב דרקון בשור

אנשים עם הרגלים של עבודה קשה, רגילים לשגרה קבועה של עבודה ומאמץ פיזי, מחפשים ביטחון יותר מכל דבר אחר וסומכים רק על עצמם. יש להם יכולת חושית יוצאת דופן ומגיל צעיר הם יודעים איך לדאוג לעצמם. הם אוגרים לעצמם אנשים, חפצים ורעיונות ונאחזים בהם גם לאחר שברור שהם לא טובים להם יותר. מחפשים כוח, מחפשים להיות הבוס, דוחפים את עצמם להצלחה כדי להוכיח שהם שווים. רגילים למלא את כל התשוקות החולפות שלהם בלי הבחנה.

הדרך אל הראש מלמדת אותם איך לשרוף גשרים, ללכת ולוותר בלי להסתכל אחורה או להצטער. לומדים להעריך את עצמם על פי המשמעת העצמית האישית הפנימית יותר מהישגים חיצוניים. רבים מהאנשים הללו מוותרים או מאבדים יותר ממה שהם מוכנים לו, לומדים להיות לבד, כדי שיוכלו לראות את כל הגחמות שלהם בברור. המתנה של הזנב היא יכולת עמידה יוצאת דופן בתהפוכות החיים.

ראש דרקון בקשת – זנב דרקון בתאומים

אנשים עם הרגלים של שטחיות, של קצת מכל דבר, ובמיוחד של אי היקשרות או התנגדות לבחירה בצד אחד. תמיד יש שני צדדים ושניהם נראים שווים ונכונים והם מעדיפים להישאר באמצע. מעדיפים להישאר פתוחים לכל מה שיבוא ומסוגלים להתאים את עצמם בקלות לכל סיטואציה. מסכימים עם כולם כדי להרגיש מקובלים. מדברים הרבה, מנכסים לעצמם אמירות של אחרים, רגילים לעשייה ותנועה בלתי פוסקת, הם מעמיסים על עצמם אנשים ופרויקטים בלי סוף, חסרי יכולת להתרכז בדבר אחד באמת.

הדרך אל הראש היא דרך חיפוש אחר כיוון, ללמוד להגיד את האמת שלהם גם אם היא לא נעימה לאחרים. לומדים לא לרכל, לומדים להעמיק בנושא אחד כדי לדעת אותו באמת ולעומק, מוותרים על מראה העין של החשיבות העצמית והתחכום לטובת טבעיות. המתנה של הזנב היא יכולת השתלבות בחברה ויחד עם כיוון ברור מהראש אפשר להגיע להישגים מחקריים.

ראש דרקון בגדי – זנב דרקון בסרטן

אנשים עם הרגלים של ילדותיות. רואים רק את מה שהם רוצים לראות ומתעלמים מכל מה שלא בא להם להתמודד איתו. זוכרים איך תמיד היה מישהו שידאג להם, מישהו להישען עליו, רוצים להישאר ילדים לתמיד. כל מי שהם פוגשים הופך להיות ההורה שיציל אותם או שיסדר להם את החיים. יארגן לעצמם מחלות כדי שיטפלו בהם.  מפחדים לאבד: לאבד אהובים, לאבד מקום, או לשכוח משהו חשוב. כל הזמן מצטערים על מה שהיה. יכולים לשחק על מסכנות ועל קורבנות כדי להשיג דברים. רוצים להרגיש מחדש את ההרגשה האבודה. תמיד מתגעגעים למשהו אחר שהיה טוב יותר בעבר.

הדרך אל הראש עוברת בלקיחת אחריות, בראייה שיש דברים חשובים יותר מהצרות האישיות הפרטיות. הם יוצרים לעצמם תדמית וחייבים ללמוד להחזיק בה בכל מחיר גם אם אין להם כוח או לא בא להם. ברגע שהם לומדים להשתלט על הנטייה להתפרקויות רגשיות, קל להם מאוד לתכנן, קל להם ללמוד להיות מודל לחיקוי. המתנה של הזנב היא נאמנות, הבנה ויכולת להיות עם ילדים ויכולת הקשבה יוצאת דופן.

ראש דרקון בדלי – זנב דרקון באריה

אנשים עם זכרונות נשמתיים של גאווה, תחושה של עליונות על אחרים, חיבה להיות במרכז, רצון לסלבריטאיות ויצירת חברויות רק עם אנשים שנראים להם שווים. הם אוהבים מאוד לשלוט, מה שמקשה על יצירה של מערכות יחסים שיוויוניות, אם הם לא מרגישים במקום של שליטה או עליונות הם פשוט ממשיכים הלאה ולא נשארים. יש להם נפש רומנטית ואידיאלים גבוהים אך ברוב המקרים הם מסביב לעצמם. יהיו לאנשים הללו תקופות של לבד, מאחר וקשה לאחרים להיות לידם לאורך זמן. הם מחפשים הערצה מאחרים יותר מאשר את הקרבה האינטימית. יכולים להיות מאלה שמשתמשים באנשים לצרכים אישיים.

הדרך אל הראש עוברת בנדודים בשולי החברה, עם הדגשה של האינדיבידואליות, יחד עם התנסויות שיכולות להוביל אותם אל ההבנה שכולם בסופו של דבר שווים, את התרומה הייחודית שלהם הם יזכו לתת רק כאשר הם לא יצפו לקבל שום דבר בתמורה, אפילו לא הוקרה וכבוד. יש תחושה של רצון לשרת אחרים הנראית כמנוגדת לרצונות האישיים. המתנה של הזנב היא יכולת יצירתית גבוהה.

ראש דרקון בדגים – זנב דרקון בבתולה

אנשים עם זיכרונות נשמתיים של סדר, ארגון והוכחה לכל טענה, תמיד צודקים. אלו אנשים עם נוקשות פנימית, שחשוב להם להיות מכובדים, בעלי שיגרה קבועה שבה מה שצריך יותר חשוב מכל דבר אחר. עצבנות מובנית, פחד מאי סדר, מבעיות רפואיות, מאי שליטה וחשדנות כלפי כולם. יש להם יכולת אנליטית מצוינת, שברוב המקרים מונעת מהם יצירת קשר רגשי אמיתי עם אנשים אחרים. לא מפספסים את המובן מאליו, אבל כן מפספסים את התמונה הגדולה, או הראייה של המניעים האמיתיים של אנשים אחרים שהם ברוב המקרים רגשיים.

הדרך אל הראש היא דרך האמונה, הדרך להוריד את העצבנות היא להפסיק להפריד את העולם לתאים קטנים ולתת לו התאחד. רוצים או לא רוצים הם ילמדו חמלה, ילמדו לטפל באחרים. כשהם רואים איך תוכניות מתפוררות הם לומדים איך לא להעביר ביקורת, לקבל אחרים כפי שהם. המתנה של הזנב היא יכולת ארגון וטיפול יוצאות מהכלל, הראש יכול ללמד על המקום שיש לאינטואיציה ואת תחושת האחדות הקוסמית.

ראש וזנב דרקון בבתים

ראש דרקון בבית 1, זנב דרקון בבית 7

אנשים שרגילים לעשות למען אחרים, להיות למען אחרים ולקבל את הרצונות של אחרים של עצמם. מצד שני יש להם את הכמיהה האדירה להיות לבד, לקחת על עצמם אתגרים שיגלו להם את עצמם. הריקוד בין ריצוי אחרים למילוי רצונות אישיים יכול להיות קל והרמוני, ויכול להיות נוראי מלא במאבקים. המתנה של הזנב היא יכולת אובייקטיבית, יכולת ליצור יחסי הרמוניה ושיתוף, הראש מלמד על העזה, על עמידה באתגרים ועל הובלה. אי אפשר להתחבא יותר מאחורי מישהו אחר, חייבים לעשות לבד.

יש נטייה לראות חיים משותפים כמאיימים על ביטוי עצמי, אבל ביטוי נכון של ראש הדרקון בבית 1 הוא היכולת גם לשתף פעולה כשזה מתאים, וגם לתת מקום לביטוי אישי ייחודי בתוך מערכות יחסים.

ראש דרקון בבית 2 זנב דרקון בבית 8

אנשים שחיים בתחושה של בריחה מפשעים שהם ביצעו בחיים קודמים. הם רגילים להסתיר, לא לספר את מה שעובר עליהם, לכסות ולא להודות בתשוקות המובילות את חייהם. יש חשדנות אדירה ותחושה של חיים באפלה, הקנאה היא רגש קבוע בחייהם, ואין להם ערכים מוסריים ברורים. הם מרגישים שאין להם כלום ולכן מרגישים שמותר להם לקחת את מה שיש לאחרים כדי שיוכלו להרגיש שיש להם משהו בעל ערך להישען עליו. יש הרגלים של שימוש במין כדי להשיג כל מיני דברים אחרים. יחד עם זאת יש כמיהה אדירה ליציבות, לחיים שקטים והגונים. אנשים אלו יתקדמו מהר רק כשהם ילמדו לבמות את עצמם בשתי ידיהם, לא לקחת שום דבר שלא שייך להם, לא לנצל אף אחד, כשהם יתחילו לבנות בשקט ובסבלנות הם יכולים להגיע רחוק אל תחושת השפע הנכספת.

ראש דרקון בבית 3 זנב דרקון בבית 9

אנשים שרגילים ללמוד הרבה בעצמם, רגילים לחוויה של פיתוח המחשבה העליונה על חשבון קשר ם הסביבה הקרובה והישירה. דוגמא לזה היא תלמידי ישיבה, נזירים במנזרים, או חוקרים באוניברסיטאות – המחקר ופיתוח החשיבה היו עיקר החיים אבל אין להם מושג איך לפתוח חשבון בנק, או לארגן את הילדים בבוקר.

אנשים אלו ממשיכים להעריך חופש יותר מהכול, ממשיכים לחפש תשובה לשאלה שהם כבר שכחו מהי, ולקפוץ מנושא לנושא. מהלך החיים שלהם לא נותן להם לברוח. הם מוצאים את עצמם שוב ושוב בחברת אנשים, מוצאים את עצמם מחויבים לניהול חיי שגרה, ויותר מהכול מחויבים ללמוד לנהל שיחות על כל נושא עם כל אדם. שווה להם להשקיע וכן להוציא תעודת הוראה בנושא החביב עליהם, זה יעזור להם להתמקד והם ירגישו טוב כשהם יפזרו את הידע שצברו במשך כל כך הרבה גלגולים.

ראש דרקון בבית 4 זנב דרקון בבית 10

אנשים המגיעים עם זיכרונות של חיים באצולה הגבוהה, מאמינים שיש הרבה דברים בחיים שהם מתחת לכבודם. הם משתדלים להישאר בשליטה והאדם החזק ביותר בסביבה על ידי זה שהם אוספים סביבם אנשים חלשים שאפשר לשלוט בהם. גדלים באווירה של חובה להגיע להישגים משמעותיים וכך שום הישג לא נראה מספיק אף פעם והתסכול גובר עם השנים. רגילים להקריב א עצמם למען עשיית רושם חיצוני וקבלת כיבודים.

במהלך החיים הם ימצאו את עצמם נאלצים ללמוד להביע רגשות כנים, מגלים שחיי המשפחה שאמנם לא מוצגים לראווה, עדיין מהווים מקור לאושר, גאווה ושמחה, גם אם הם לא נראים מיוחדים או מכובדים במיוחד. אילוצי החיים מחייבים אותם ללמוד לסלוח להורים שלהם ולהפוך להיות הורים טובים בעצמם.

ראש דרקון בבית 5 זנב דרקון בבית 11

אנשים שרגילים להעביר את החיים במצב של חלימה בהקיץ. יש להם דמיון שופע, חלומות נהדרים, והם באמת אוהבים אנשים ורוצים שיהיה להם טוב, אלו האספקטים הפרקטיים או המציאות שלפעמים היא קצת מכוערת שקשה להם איתה. המציאות החלומית כך נהדרת וכל כך רחוקה ממה שיש להם בפועל שקשה להם לגשר על הפערים. כשהם כן מתחברים לחיים הרגילים זה בדרך כלל דרך חברים.

עם החיים הם יכולים להתחיל ולהתעורר (הרבה פעמים הפוקוס מגיע עם ילדים) ולראות את הקשר בין החלומות לבין מה שקורה במציאות. הם יכולים (כאן יש המון בחירה) ללמוד לחלום חלומות המיטיבים לכול, לרצות טוב לכולם, וחשוב מכל ללמוד משמעת עצמית שקשורה בעשייה. במקרים הללו הם יגלו שאצלם חלומות משפיעים על המציאות (אולי לא בצורה ישירה, אבל משפיעים), וחשוב גם לחלום וגם לבצע עם כיוון ברור ומדויק תוך הפעלה של משמעת עצמית.

ראש דרקון בבית 6 זנב דרקון בבית 12

אנשים שמעדיפים להסתגר בתוך עצמם, בעולם הפרטי שלהם שבהרבה מקרים יש בו הרבה חרדות ופחדים. קשה להם לראות את מה שבאמת נמצא להם מול העיניים עם הפשטות הבסיסית של החיים. יש להם ביקורת גבוהה גם על עצמם וגם על אחרים והם מופתעים כשהם מגלים שאף אחד אחר לא מבקר אותם כפי שהם מבקרים אחרים. קשה להם להספיק את כל מה שהם חייבים להספיק, קשה להם להגיע בזמן ויש להם נטייה לרחמים עצמיים וגישה שלילית לגבי עצמם והחיים.

במהלך החיים הם יהיו מחויבים להתמודד עם מחלות או של עצמם או של קרובים להם, יהיו חייבים ללמוד איך לחיות חיים בריאים ופשוטים עם שגרה נכונה ובלי רחמים עצמיים או ביקורת. אלו הם מטפלים טבעיים, אבל כדי להיות המרפאים שהם יכולים להיות הם חייבים לפתח אמונה שריפוי הוא אפשרי, שחיים של שירות הם חיים נכונים להם ושזה אכן בתחום יכולתם לקחת אחריות ולעמוד בה.

ראש דרקון בבית 7 זנב דרקון בבית 1

אלו אנשים שיודעים להתנהג בנימוס, אבל לא באמת מתחשבים באחרים, לא באמת מקשיבים, וחייבים להיות יותר ממי שנמצא מולם. קשה להם עם מערכות יחסים קרובות וברוב המקרים הם מאשימים אנשים אחרים ולא את האנוכיות של עצמם, עושים טררם גדול מכול נתינה ומרגישים שהחופש לביטוי אישי הוא הדבר הכי חשוב בחיים. הם לא באמת מבינים מהי נאמנות למישהו אחר, רגילים לסמוך על עצמם ולא מסוגלים להתמודד עם תחושה של כישלון.

במהלך החיים הכמיהה לאהבה ולקבלה יביאו אותם להבנה שאחרים חשובים גם כן, הם יכולים ללמוד לתת ללא תנאי, נתינה נכונה שמחזקת את מי שמקבל ומתן עזרה אמיתית לאחרים. כשהם מצליחים לשכוח את עצמם מפעם לפעם, הם ישיגו שלווה ושמחה אמיתית ואת שיתוף הפעולה שהם כל כך רוצים.

ראש דרקון בבית 8 זנב דרקון בבית 2

אנשים שרגילים לרכושנות גבוהה, רגילים וחושבים שכולם מקנאים כמוהם, החיים סובבים סביב השוקות שהתשוקה למין היא הגבוהה ביותר וההרסנית ביותר. לא משנה כמה יש לו וכמה נותנים לו הוא תמיד רוצה יותר ויותר, לעולם לא מרגיש שיש לו מספיק. ההרגלים הללו בחיים האלה מובילים אותו לצרות לא פשוטות, אבל גם לאחר שהם מבינים את מקור הבעיה, ההרגלים של סיפוק עצמי לא משנה על חשבון מה או מי, נראים כל כך חזקים שאי אפשר לעצור אותם.

יש נטייה של ללכת על הקצה שוב ושוב, ואנשים אלו יחוו את הקצוות יותר מאחרים. הם כמהים למוות סימבולי, ואל הלידה מחדש שאחריו. התהליך ילמד אותם איך לוותר על כל מה שיש להם, ילמדו לחכות בסבלנות לתור שלהם, וחשוב מכל הוא הלימוד של משמעת עצמית והליכה בדרכים מהן אין דרך חזרה. הדרכים הללו יכולות להוביל אל תחושה של גיהינום עלי אדמות, אבל גם יכולות להוביל לגמילה מכל ההתמכרויות לרכוש, ליוקרה, ולשימוש במין. במהלך החיים תהיה לידה מחדש למקום צנוע יותר, רגוע יותר, נכון יותר ומשם אפשר לבנות מחדש ולהגיע רחוק.

ראש דרקון בבית 9 זנב דרקון בבית 3

אנשים שכל הזמן מסבירים את עצמם, מנהלים אינספור שיחות סחור וסחור, מוקפים באנשים אבל בסתר כמהים להיות לבד. קשה להם למצוא כיוון ברור מאחר והם מחפשים עוד ועוד פרטים, עוד עובדות ועוד חיזוקים לצד אחד, ורק מסתבכים יותר ויותר במילים. מנסים להיות הכול למען כולם ומשלמים על כך בזה שאנשים חושבים שהם לא אמינים. מנסים להראות מתוחכמים ומשלמים את מחיר השטחיות. אלופי הטריוויה והרכילות, הם פוגעים בלי כוונה בקרובים אליהם. חלקם מנסים להוכיח שי להם יכולת פיזית גבוהה דרך ספורט או מין מרובה, רק כדי להיות מקובלים, ולהסתיר את העובדה שבבסיסם הם מעדיפים שיחה טובה על כל דבר אחר.

הכמיהה לידע האמיתי מובילה אותם למסעות ולפגישות עם אנשים מתרבויות שונות שמוציאות אותם מחיי הסביבה הקרובה שלהם ופותחת לפניהם צוהר אל אמיתות שהן נכונות תמיד, בכל זמן ובכל מקום. כשהם לומדים להקשיב, להעמיק ולייצב את החשיבה קל להם יותר עם עצמם, הם יכולים להגיע להתפתחות רוחנית גבוהה והם מתמלאים אמונה ותקווה שאותם הם יכולים להעניק לאחרים.

ראש דרקון בבית 10 זנב דרקון בבית 4

האדם מוצא את עצמו נאלץ לקחת על עצמו טיפול  בבני משפחה שוב ושוב, ישנה כמיהה אדירה ליצור לעצמו קריירה, או זהות מקצועית, אבל תמיד יש מחויבויות משפחתיות שנופלות עליו ומכריחות אותו לטפל בבני משפחה וקרובים אחרים. ישנם הרגלים עמוקים של יכולת להזנה רגשית, אבל אין את הבגרות הרגשית שיודעת איך לתמוך נכון בכל אחד ולא ליפול קורבן לסחיטות רגשיות. יש גם הרגלים של תגובות ילדותיות בלי חשיבה קדימה ועם סירוב לקיחת אחריות.

במהלך החיים האדם ילמד לקחת אחריות, ילמד להגיב בצורה בוגרת, ללמוד להיות המוביל גם בכל הקשור לנושאי הבית, וגם לתדהמתו בלי שהוא שם לב, הוא כן פיתח לו זהות מקצועית שעליה הוא יכול להישען ולתרום עוד יותר. ההתקדמות מגיעה כשהוא לומד לעשות את הדבר הנכון בלי להתלונן.

ראש דרקון בבית 11 זנב דרקון בבית 5

האדם רגיל להיות בשליטה, רגיל שמטפלים בו ויש לו כוח רצון חזק מאוד שמסתובב סביב החלומות שלו. אנשים רומנטיים ביותר והרבה יותר נאיביים ממה שהם מוכנים להודות. כשדברים לא מסתדרים להם כמו שהם רוצים הם בורחים לעולם חלומות שבו הם שולטים. יש נטייה לסיפורי אהבה דרמטיים בהם הם משחקים את תפקיד הקורבן, לא רואים שהאגו שלהם הוא זה שיוצר את הבעיות. יחד עם זאת יש כמיהה לתת שירות, לעזור לאנשים, ולקחת חלק בעולם כמו כולם, להרגיש את השוויון וללמוד אובייקטיביות.

במהלך החיים אנשים אלו ילמדו להשתחרר מהחלומות שלהם שמפריעים להם להשיג את מה שהם רוצים, דרך חברים והשתתפות בקבוצות הם ילמדו על עצמם הרבה, ישתחררו מהגאווה האישית, וחשוב מכל, יפתחו ראייה אובייקטיבית ויצליחו לשים את עצמם בצד. הם ילמדו על מגבלות האגו האישי דרך תלות במישהו אחר, וימצאו את עצמם עוזרים לאחרים ורואים אחרים מצליחים.

ראש דרקון בבית 12 זנב דרקון בבית 6

אנשים שיש להם בעיות בריאותיות שמכריחות אותם לעשות פסקי זמן, יש להם זיכרונות של שליטה בפרטים הקטנים, אבל בפועל הם נתקלים בכאוס, בעבודה לא מספקת ורואים את עצמם כקורבנות, חושבים שלא מעריכים אותם מספיק. יש ביקורת גבוהה על כולם, ויש להם רצון להוכיח שהם שווים יותר, אבל הם פשוט לא מצליחים. יש להם נטייה לאכול את עצמם ולשהות במחשבות ביקורתיות. לא מתעלמים מכלום ונתפסים על פרטים שוליים.

במהלך החיים הם ימצאו את עצמם בעבודות שנראות להם נחותות, הם לומדים להתגבר על רגשי הנחיתות שלהם רק כשהם לומדים להתעלות מעל החלוקה הפנימית שלהם לטוב ולרע. עבודה שמלמדת אותם חמלה וששפיטה לא מובילה לשום מקום חיובי יכולה מאוד לעזור להם. הם ילמדו להתרחק ממניפולציות ומאבקי שליטה ויותר מכולם הם ילמדו את הקשר בין רגשות ומחשבות פנימיות למצב הבריאותי.

8 תגובות

  1. היי מעיין יש לי שאלה .
    מה זה אומר אם ראש הדרקון של מישהו צמוד לראש דרקון של מישהט אחר (מבחינה רומנטית זוגית) ובנוסף יש כפילות של צמידות בין כוכבים גם ביופיטר אורנוס נפטון שבתאי של אחד של השנייה. נדהמתי לראות כל הצמידויות.

  2. היי מעיין שלום ותודה .

    כתיבה מרתקת שפתחה בפניי שוב את עולמות האסטרולוגיה .

    מעניין אותי לדעת מה יכולה להיות השפעה של אדם שהראש במאזניים בבית 1 והזנב בטלה בבית 7

    תודה

    1. זנב בטלה בבית 7 מספר על מערכות יחסים זוגיות עם אנשים מרסיאליים, טלאיים באופיים. זוגיות שבה מנסים לשלוט, מפעילים כוח, ולא מתחשבים במי שאיתם. הראש במאזניים בבית 7 מדבר על לשמור על האני, על בשיוויון עם מי שאיתי. לא חייבים לנצח כדי להיות אני.

  3. שלום,
    לי ובעלי לשנינו יש ראש דרקון בבתולה וזנב בדגים.
    אצלי הראש בבית 8 והזנב בבית 2
    אצל בעלי הזנב בבית 2 והראש בבית 8
    האם זה מצביע על התאמה?
    תודה

    1. הזנב והראש נמצאים באותו מזל שנה וחצי, כך שכל מי שנולד באותו הזמן יהיה עם אותם ראש וזנב. ההתאמה מגיעה מהפלנטות האישיות, בעיקר שמש, ירח וונוס וגם האופק שהוא לא פלנטה אבל יש לו השפעה אדירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.