והנה היא מגיעה השנה האסטרולוגית החדשה, והנה מגיע הרגע שבו אני מנסה לחזות באמצעות הכתבים העתיקים האסטרולוגיים מה צפוי לממלכה שלנו. השנה, בזכות גלי ליבנה, ג'וי לרנר ומיכאל אופק הביאו אלינו לארץ את דר' ברנדט בריידי ואת דר' דרלין גינצבורג תקבלו טעימה גם מהאסטרולוגיה ההורוסקופית שאתם כבר מכירים וגם קצת אסטרולוגיה חזותית.

 

שנה אסטרולוגית 2016הנה מפת כניסת השמש למזל טלה, יום ראשון ה-20 למרץ בשעה 06:30 בבוקר.

האופק הוא אופק טלה שהוא מזל קרדינלי והופך את המפה הזו רלוונטית רק לשלושה חודשים ולא לכל השנה (אופק במזל משתנה רלוונטי לחצי שנה, אופק במזל קבוע רלוונטי לכל השנה). כך שמסוף מרץ עד לסוף יוני אנחנו מקבלים את השמש שמייצגת את השלטון בבית 12. מה זה אומר? קונספירציות, ועוד קצת קונספירציות, תחושה של חוסר אונים ושל הסתגרות. המשפט שקופץ לי לראש הוא : האויב הגדול ביותר של עצמך, הוא עצמך.

הירח מייצג את העם ולפי המפה הזו עם ירח באריה בבית 5, העם חוגג ומבלה בלי מעצורים.

ונוס שמייצגת את הנשים נמצאת אמנם בנעלות בדגים אבל גם היא בבית 12, גם כאן לא תגיע בשורה של שיפור לטובה, להפך, הכיוון הוא הסתגרות, בדיות, בגידות וחלומות עד שאין לדעת מה מציאות ומה דמיון.

אותה ונוס שצמודה לנפטון ובזווית מרובעת למרס שמייצג את הצבא ואת הזכריות מספרת על המשך המצב שבו אנחנו נמצאים: תלונות על הטרדות מיניות ואונס שחלקן אמיתיות וכואבות וחלקן מונעות ומהונדסות על ידי גורמים עם אינטרס שמנסים (ומצליחים) להפיל אנשים בדרכם לצמרת על הרקע הזה.

יופיטר שמייצג גם את כל נושאי הדת וגם את כל נושאי הבורסה ובנקאות נמצא בבית 6, במזל בתולה, ובחולשה גם מהותית וגם נסיבתית. לכל מי שחושש מההקצנה הדתית זה כנראה חדשות טובות, במיוחד שאותו יופיטר נמצא בריבוע לשבתאי ומספר על סוג של הרס עצמי. ההקצנה הדתית החיצונית מסתירה חולי עמוק והתפוררות פנימית ואותו הדבר נכון גם לגבי הבנקאות.

ונשאר מרקורי נמצא במזל דגים בבית 12, מבחינתו הוא בחולשה מהותית ונסיבתית גם כן. מה זה אומר על אמצעי המדיה השונים? גם כאן הכיוון הוא של הרס עצמי.

פלוטו בבית 10 מספר על מאבקי כוח בתוך מה שנקרא מוסדות השלטון, אוראנוס בבית 1 מספר על רצון לאמץ זהות חדשה, על רצון (לפחות של הצעירים) לצאת מהקווים.

 

ועכשיו בואו נוסיף קצת אסטרולוגיה חזותית:

 


שמש וכוכב חמה
השמש בקצה של קונסטלציית דגים (מצד שמאל של השמש) ונוגעת בקצה של קונסטלציית דלי (מצד ימין של השמש). אנו נראה את השמש באותו מקום באותו תאריך גם בשנה הבאה ובזו שאחריה. השמש זזה מעלה אחת כל 72 שנה בגלל תנועת נקיפת כדור הארץ וחוזרת לאותו מקום אחרי 25,788 שנה שזה בערך 2150 בכל מזל. האסטרולוגיה ההורוסקופית נשארה עם מזל טלה כמזל כמקום ממנו מתחילים לספור ביום השיוויון בעיקר בגלל שזוהי אסטרולוגיה שמבוססת על עונות השנה ואלו נשארות אותו הדבר.

את מרקורי לא נראה, הוא קרוב מדי לשמש.

 

את ונוס נראה זורחת לפני השמש ממש על הברך של הדלאי, במקום בו זורמים מי החיים מהכד שהוא מחזיק. זהו מיקום שנחשב לשופע, ומביא לצמיחה, לרוויה ולריפוי. עצם המיקום הזה מחליש את העובדה שונוס בבית 12 ונותן לה הרבה יותר כוח. במצב כזה כוחן וקולן של הנשים בכלל מהדהד טוב יותר.

מאדים ושבתאימרס מתגלה ממש בפיו של העקרב, מקום שמחזק את רוח הקרב שלו ומראה על רעב. כך שהנושא של "מלחמת המינים" ממש נראה לעין ומקבל משנה תוקף. עדיין, אנחנו יודעים שמרס בקרוב יהפוך את תנועתו ויתרחק אט אט מפיו של העקרב לכיוון המאזניים, יראה פחות שעות בשמי הלילה, ויאבד מכוחו לתקופה קצרה.

שבתאי נמצא תחת רגליו של נושא הנחש ומעל גופו של העקרב. מיקום שיכול לספר על ההקצנה עליה כתבתי למעלה, יכול גם לספר על אלו שמחפשים דרך "לשאת את הנחש". על פי האגדה, אסקלפיוס (נושא הנחש) היה בעל כוחות ריפוי שיכלו למוות שאותם למד מתוך התבוננות בנחשים. האלים שחששו שהוא יפר את האיזון בין החיים והמוות העלו אותו לשמיים כקונסטלציית נושא הנחש.

שבתאי ישהה בקונסטלציה הזו למשך עוד שנה בערך.

ירח וצדקאת יופיטר אנחנו מוצאים מתחת לאריה, חיוור יחסית ונראה לעין רק בשעות הערב המאוחרות. בעיניים בבליות, יופיטר מסמל את הטוען לכתר וכאן אנו מקבלים אישור חזותי לעובדה שאין אחד כזה וגם אם יש הוא חיוור ולא מהווה סכנה. מוסיף גם על העובדה שאין הנהגה אמיתית לכל הנושאים שיופיטר מייצג.

הירח צמוד לכפתו של האריה שם אין מה שמפריע לו לרוץ קדימה ולהרגיש כמו מלך.

 

כוכבי שבת

ולתוספת קטנה אחרונה, חלק מהכוכבים זורחים יחדיו עם כוכבי שבת ולכן נושאים בקרבם את האנרגיה המסומלת בכוכב השבת והיא מצטרפת אליהם לאותו יום או אותה תקופה:

ונוס זורחת עם Zuben Eschamali  (זובן אשקמלי), וע"פ ברנדט בריידי השילוב הזה מוסיף לונוס את התכונה הבאה: The political manipulation of the people (מניפולציה פוליטית על העם)

יופיטר זורח עם:

  1. Rigel ריגל ברום שמיים. ע"פ בריידי: To act boldly, or even criminally, outside of conventions or the established order (לפעול בחוצפה, אפילו בפשיעה מחוץ לקונבנציות של החוק והסדר)
  2. Ras Algethi ראס אלגטי בתחתית שמיים. ע"פ בריידי: The need to restore balance, the need to fill a power vacuum (הצורך להחזיר את האיזון, צורך למלא ואקום שלטוני)
  3. Denebola דנבולה בזריחה. ע"פ בריידי Success by functioning outside of established concepts (הצלחה על ידי פעולה מחוץ לממסד).

 

ושלושת המשפטים הנ"ל מסכמים את שלושת החודשים הקרובים בצורה הטובה ביותר.

אח"כ מגיע הקיץ ושם כבר מתחיל להתחמם ולרתוח, לקראת הפיצוצים שמגיעים אחרי שמרס חוזר להילוך ישיר וחוזר לאכול בפה העקרב.  אבל נדבר על זה לקראת סוף יוני.

 

*** סיימתי את התרגיל הראשון של שילוב של אסטרולוגיה חזותית עם אסטרולוגיה הורוסקופית. בבקשה תכתבו תגובות…….

 

כל התמונות והחיזוי על פי כוכבי שבת נלקחו מתוכנת Starlight.

2 תגובות

  1. שלום מעיין (=
    הכתיבה ממוקדת ולעניין כמו תמיד !
    הכל ברור ומובן ופשוט נהדר שיש את האתר שלך
    ישר כח …
    שנה מבורכת מלאה בבשורות טובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.