קורס אסטרולוגיה - חיזוי!
מעברים, קידומים, סולר ריטרן ועוד.
מיועד למי שכבר יש לו ידע אסטרולוגי ורוצה להעמיק
מתחילים ביום שני 2.11.20. בשעה 20:00 לייב בזום.
להרשמה פנו למעין: 052-5643732

חודש חדש ואווירה שמשתנה. השבוע מתחיל עם התחושה של הירח המלא העוצמתי שמסמל יציאה מהסטטוס קוו. מה שמשתנה הוא שאם עד עכשיו היתה תקווה שנחכה ושדברים יחזרו להיות כמו פעם, עכשיו כבר ברור שאין למה או למי לחכות ושדברים כבר לא יראו כמו קודם. חודש לפני ליקוי החמה, חודשיים לפני הצמידות של שבתאי ויופיטר בדלי – השבוע הקרוב יחזיר בעיקר את תחושת הכאוס, חוסר השליטה וידגיש את חוסר האמון קודם כל במדיה וגם במערכות הממשל.

מרקורי חוזר להילוך ישיר ביום רביעי, וכל השבוע הוא נמצא בזווית מרובעת עם שבתאי. מרקורי מסמל גם את השגרה הרגילה וגם את נושא הבריאות. זווית מרובעת מראה על מאבק, כך ששני הנושאים הללו נמצאים במאבק מול המגבלות, ומול השלטון שמיוצג ע"י שבתאי. מרקורי מייצג גם חשבון, וכל השנה האחרונה דיווחו לנו מספרים ואחוזים ואנחנו ניסנו להבין אותם. השבוע מתחיל להימאס מהמספרים, ורוצים משהו אחר שיסביר לנו את המציאות.

בתוך האווירה הזו יתנהלו הבחירות בארה"ב. וההנחה שלי היא שלא יהיה מנצח ברור ונצטרך לחכות להכרעה – עם האשמות משני הצדדים על ספירה לא נכונה ועוד טריקים שיכולים להשפיע על המספרים.

רוב השבוע גם ונוס וגם מרס בלי זוויות משמעותיות. זה עושה שלא קל לדבר, ליצור קשר קרוב, ונוצרת אווירה שבה רבים מרגישים בודדים, גם בתוך בית או משרד מלאים באנשים. השמש במזל עקרב שבראייה אסטרולוגית מדברת על הרובד הפסיכולוגי של החיים, מוסיפה על התחושה הזו של אנשים שמתכנסים בתוך עצמם, משתפים פחות במה שעובר עליהם, ונותר רק לנחש מה הם מרגישים.

השבוע הנטייה הזו לתייג אנשים על פי מונחים פסיכולוגיים פתאום בולטת יותר (להגיד שמישהו הוא פסיכופט או שיש לו תסביך אדיפלי וכו'). מה שבולט פתאום הוא שברור שהתיוג מעיד יותר על מי שמתייג מאשר על מי שמתוייג.

מזל עקרב מסמל את הצורך האנושי באינטימיות וקרבה ובאותה המידה כמה אפשר להיפגע מאותה הפתיחות ואותה הקירבה. השבוע בחיים הפרטיים של רבים מאיתנו, שני הרצונות הללו מתנגשים: מצד אחד להתקרב כמה שיותר, מצד שני לשמור על עצמנו מפני אכזבה. בדרך כלל וגם השבוע, הרצון להתחבר חזק יותר.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם מרגישים שכבר לא אכפת לכם, ונמאס לכם ועדיין העייפות הלא מוסברת. אתם מדברים פחות ומחפשים כל הזדמנות לתפוס קצת שקט.

מזל שור: אחרי הירח המלא של שבת אתם מבינים שאתם לא חייבים יותר להחזיק בכוח את הישן ועוברים לדבר על בנייה מחדש. הגישה הזו מקלה על מערכות היחסים שלכם.

מזל תאומים: מרקורי חוזר להילוך ישיר ביום רביעי ואתם מתעוררים לחיים ולמאבקים בעיקר בנושאים שקשורים לעבודה שלכם.  

מזל סרטן: הירח המלא אמנם היה בסוף השבוע, אבל רובכם תרגישו את העומס האנרגטי לתוך כל השבוע הקרוב, וגם השבוע יהיו תנודות רגשיות גבוהות בלי הסבר הגיוני.

מזל אריה: שבוע מאוד רגשי עם תובנות פסיכולוגיות לגבי עצמכם, הקרובים לכם והחיים בכלל. התחושה היא שאתם בקצב אחר, איטי יותר מהרגיל ורובכם מחבבים את זה.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם בתחושה שכל צעד וכל מילה שלכם מלווים במאבק, ושום דבר לא מסתדר מעצמו. תוך כדי ההתעקשויות הכוחות שלכם והאמון שלכם בעצמכם חוזרים אליכם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מחליטים להיות אופטימיים, רק שקשה לכם למצוא מישהו שיצטרף אליכם. השבוע תגלו ששיתוף פעולה שנראה לכם טבעי, הוא לא מובן מאליו בעיני אחרים.

מזל עקרב: שבוע שבו הצד המתחשב שלכם מגיע. אתם מנסים להבין את מי שקרוב אליכם, מנסים לראות מה חשוב להם ואיך אתם יכולים לעזור להם יותר.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם הפתעות, ויותר חמלה ואמפתיה, אולי אפילו אהבה חדשה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם עוד יותר מתמלאים בכוחות, מתחברים לצד שלכם שמעמיק לתוך הפסיכולוגיה והרגש – ומגלים שכל נסיון להשתמש באלו כדי להשפיע על אחרים, כובל גם אתכם.

מזל גדי: גם השבוע יש תחושה של מאבק. מול לוחות זמנים בלתי אפשריים, מול דרישות שמשתנות כל יום, ומול הצורך להקשיב לאנשים שכבר מזמן נמאס לכם לשמוע אותם.

מזל דלי: שבוע עם תחושה של כאוס. שדברים לא הולכים כמו שאתם רוצים. ואתם צריכים להאבק על כל דבר קטן. ויחד עם זה גם אצלכם המאבק מעיר אתכם

מזל דגים: שבוע שבו רבים מכם מגלים עד כמה אתם משתמשים במונחים פסיכולוגיים כדי להסביר לעצמכם את מי שקרוב אליכם. מה שמשתנה השבוע זה ההבנה עד כמה האבחנות שלכם לא עוזרות לטיפוח הקשר, אולי אפילו מזיקות לו.    

מאחלת לכולנו שבוע עם חיבור לאמפטיה ולקשר בריא עם הקרובים אלינו. שבוע טוב ולהתראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.