שבוע של "ונהפוך הוא" עם שתי פלנטות שמחליפות פאזות: מרקורי מתחיל את הנסיגה ומרס שכבר נמצא בנסיגה מול השמש עובר להיות כוכב ערב. הנושא הוא שליטה, והשבוע היא כבר לא מובנת מאליה. בנוסף, אחת המילים שהשתמשו בה הרבה בשנים האחרונות היתה "בוגדים" והמונח "בגידה" קיבל המון מקום. השבוע יש סיכוי שהמילה הזו תקבל משמעות חדשה והתייחסויות חדשות. ועוד נושא שמתהפך השבוע הוא הנתונים והמעקבים, ויש סיכוי שפתאום המספרים נראים אחרת לגמרי עם אותם הנתונים.

השבוע השמש במאזניים, בזווית מרובעת השבוע ליופיטר ואח"כ לפלוטו. זווית מרובעת היא זווית של משבר וכנראה שמדובר שוב במשבר של חוקים. החודש האחרון הציף את הפער בין חוק לבין המציאות בשטח, בין מי שחושב שהוא מעל לחוק לבין מי שלא ומרגיש שהוא משלם על כך מחיר. מזל מאזניים הוא מזל ששואף לחוק אחיד לכולם, ומקובל על כולם כדי שתהיה חברה מתפקדת. השבוע, שוב, הנושא של שימוש בחוק יהיה כנראה הנושא המוביל.

ביום רביעי מאדים מול השמש, ומרקורי מתחיל את הנסיגה במזל עקרב. והנושא שמתחת לפני השטח שכבר אי אפשר להתעלם ממנו הוא המחיר הנפשי הכבד שכולם משלמים ולא משנה מאיזה מגזר. מאדים מול השמש מבהיר עד כמה אין אמון בין האוכלוסיה לבין מי שאמור להנהיג אותה, וגם בינה לבין מי שאמור לשמור עליה. מרקורי בנסיגה במזל עקרב (מול אוראנוס) מציף את הזעם והתסכול ובעיקר את נושאי בריאות הנפש והחשיבות שלה ביחס לנושאי הבריאות האחרים. אנשים בד"כ לא מוכנים להודות בפגיעות הנפשית שלהם, אבל השבוע משהו בנושא הזה הולך להשתנות, הבושה כבר לא מפחידה כל כך ואנשים מעיזים להגיד את מה שהם מרגישים.

התחלה חדשה מתחילה לבצבץ ביום חמישי עם מולד הירח במזל מאזניים צמוד לאופק של מפת המדינה. מפת מולד הירח מסמלת את התקופה הקרובה שבה יהיו לא מעט מאבקים, שמסומלים במבנה כוכבים שנקרא טי-סקוור. בקודקוד אחד פלוטו ושבתאי שמנסים להיאחז בישן ובמוכר, בקודקוד השני, מרס בטלה שמעדיף את החדש והלא מוכר, ובקודקוד השלישי השמש והירח במאזניים שמנסים להיאחז בחוקים ובנורמות חברתיות שנשחקו מאוד בשנה האחרונה. שליטת השמש, ונוס במזל בתולה מול נפטון מדגישה את הטשטוש ואת חוסר הודאות, ובעיקר את תחושת הנמאס. מהזיגזגים, מהנתונים שמשתנים ולא ברור על מה הם מבוססים והכי הכי נמאס מהשיח המתלהם. כך שהדבר היחיד שעליו כולם מסכימים הוא שיש מקום ליותר חמלה והתחלה של שיח חדש.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם מגלים שגם לכם מותר לשנות את דעתכם, גם מותר לכם להודות שאתם פגיעים ורגישים. דווקא מהמקום הפגיע תוכלו למצוא מחדש את הכוח שלכם.

מזל שור: שבוע שבו אתם מנסים להמשיך את השגרה הבריאה, אבל מרגישים קצת חסרי כוחות ובעיקר מבולבלים בין כל העצות השונות.

מזל תאומים: השבוע שבו מרקורי נכנס לנסיגה ואתם בקצת חוסר בטחון. רובכם יודעים להמציא את עצמכם מחדש ועשיתם את זה כמה וכמה פעמים. גם בנסיגה הזו תוכלו לעשות זאת שוב.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מקבלים את מה שרציתם כבר הרבה זמן. קצת רגישות, קצת הודאה מאחרים בפגיעות, אפילו אומרים לכם שצדקתם. אבל למה צריך לעבור את כל הסיוט הזה כדי לקבל את זה?

מזל אריה: שבוע שבו אתם נזכרים שיש לכם חברים ושאתם מתגעגעים אליהם מאוד, וכמה שאתם רוצים לנהל כבר שיחות על סתם ולא על פוליטיקה.

מזל בתולה: שבוע של תחילת נסיגת מרקורי ואתם שכל כך רוצים עובדות וידיעה ברורה כבר מוותרים על זה. בעיקר אתם מרשים לעצמכם להודות ברגשות ובכאב.

מזל מאזניים: שבוע שמסמל התחלה חדשה אצל רבים מכם, סוג של פשרה לבינתיים. אתם מנסים לרצות כמה צדדים באותו הזמן ולא לגמרי מצליחים.   

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם שינויים עמוקים שישפיעו על כלל הזהות שלכם.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מצליחים קצת להבין את הצד השני ופתאום לא ברור לכם לגמרי מה העמדה שלכם.   

מזל קשת: שבוע שבו נראה שרבים מכם מתחילים להשתנות, מסכימים לוותר על כמה עקרונות שהיו מקודשים לכם ועכשיו כבר ברור שהם פחות חשובים.  

מזל גדי: שבוע שבו גם אלו מכם שרגילים לפוליטיקה בחיים ובעבודה, שחושבים שכבר ראו הכל, מגלים שתמיד יש מה ללמוד.    

מזל דלי: שבוע שבו גם אתם קצת משנים את דעתכם, ומבינים שפגיעות רגשית היא משהו אנושי, רק שעדיין קשה לכם להגיד את זה.   

מזל דגים: שבוע שבו רבים מכם מגלים שמה שחשבתם על מערכות היחסים שלכם יכול להראות אחרת לגמרי, הגילוי בעיקר משאיר אתכם מבולבלים.   

מאחלת התחלות חדשות קלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.