קורס אסטרולוגיה למתחילים: ימי ראשון בערב ברמת השרון ובזום.
מתחילים ב:25.4.21 להרשמה פנו אלי. 052-5643732.

שבוע שבו חוגגים את יום העצמאות ובו אכן יש התרחשויות שקשורות למפת המדינה שמראות על המשך ההתפרקות של המבנים הישנים, רק שבינתיים לא מגיע שום דבר להחליף אותם. שבוע שיכול להיות חשוב מאוד להתפתחויות הפוליטיות, עם כמה הפתעות, עם הרבה דרמה והרבה עניין, אבל כנראה שעדיין אנחנו נשארים באוויר בלי כיוון ברור.

במפת יום ההולדת של המדינה נראה שגם בלי משהו מסודר ממשיכים הלאה, ואולי אפילו הכאוס הוא זה שנותן הזדמנויות, והבלגן מביא איתו את היוזמות שלא היו מגיעות במצב מסודר יותר. מה שהכי בולט במפת יום ההולדת של המדינה יכול להיות מסוכם במשפט קצר אחד: יותר מזל משכל.

השבוע הקרוב עם משולש הרמוני בין השמש, מרס ויופיטר מקפיץ את כולנו ליותר עשייה ויותר אופטימיות ממה שהיה כבר הרבה זמן. כל שלושת הפלנטות האלו מסמלות אש, וכשהן ביחד יש תחושה של חיים שלא היתה כבר הרבה זמן ואיתה גם התלהבות ושמחה. זה שילוב שמחזיר את הרצון לרבים מאיתנו, בעיקר הרצון לחזור לעבודה ולעשייה ובכלל לנער את עצמנו ולהמשיך קדימה.

מרקורי מהיר מאוד השבוע במזל טלה ממשיך להוריד את מפלס הסבלנות, ומקפיץ את כולם לנסיון לעשות כמה שיותר בכמה שפחות זמן. אותו מרקורי מהיר גם נותן חדות לשון וממשיך להוציא את כולנו החוצה ורחוק מהפחד של השנה וחצי האחרונות.

ונוס נכנסת למזל שור ביום חמישי, ומתרחקת מהשמש מספיק כדי שאפשר יהיה להתחיל לראות אותה בשמי הערב מיד אחרי השקיעה. ונוס בשור מביאה אנרגיה של אומנות של שפע, ויותר מזה מחזירה את התשוקה, את החשק ואת השמחה מהנאות החיים כמו אוכל טוב, מוזיקה טובה, נוף מקסים ואנשים שכיף להיות איתם.

 

התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב

מזל טלה: שבוע עם אנרגיה שיכולה לדחוף אתכם לכיוונים נהדרים בשבילכם. לפעמים דברים כן מסתדרים, לפעמים מקבלים מה שרוצים, והשבוע יכול להיות כזה.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שיש בה סיכוי להתקדמות בקריירה וגם דחיפה קטנה של מזל.

מזל שור: בתחילת השבוע יש תחושה שאתם מוכרחים להתאמץ נורא רק כדי להישאר במקום. מיום חמישי מתהפכת האנרגיה ודברים הולכים לכם הרבה יותר בקלות.

מזל תאומים: שבוע שבו יש לכם המון מרץ, אתם מדברים המון, נמצאים בהמון מקומות, פוגשים הרבה אנשים אבל מרוב מהירות מרגישים שאתם לא ממש נמצאים איפה שאתם נמצאים.

מזל סרטן: שבוע עם עלייה במפלס הכוחות שלכם ואתם גם נזכרים להתלהב כמו שלא התלהבתם כבר הרבה זמן. סה"כ שבוע שבו אתם מתעודדים ומצטרפים לחגיגות.

מזל אריה: שבוע שבו יש לכם דחיפה אנרגטית חזקה ושווה לכם לנצל אותו למשהו שאתם רוצים להוציא לפועל ועד עכשיו לא היה לכם את הכוח אליו. השבוע יש לכם את האקסטרה אנרגיה הנדרשת.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם מהירים מאוד, אפילו יחסית לעצמכם. מחליטים מהר, עושים מהר ואז ממשיכים לדבר הבא וזה שאחריו.

מזל מאזניים: שבוע שמתחיל עם המאבקים של השבועות האחרונים, אבל מיום חמישי אתם נרגעים, מקבלים פרופורציות ונזכרים להנות מהחיים. 

מזל עקרב: שבוע שבו יש לכם תנופה אנרגטית נהדרת שמחזירה לכם את התקווה ואת האמונה קודם כל בעצמכם וגם בחיים.  

מזל קשת: שבוע שבו אתם משתפים פעולה, מתלהבים, ומרגישים מוכנים לחזור ולשחק את משחק החיים.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מעדיפים קצת לעמוד מאחור ולתת לאחרים לעשות רעש ובלגן. תחושה שאתם מעדיפים יותר שקט ממה שיהיה לכם.

מזל דלי: שבוע שבו עם כל האווירה השמחה מסביב, אתם בתחושה שאתם מעדיפים לחכות עם ההתלהבות ושאתם מעדיפים פחות רעש ופחות המולה.

מזל דגים: שבוע שבו קל לכם להצטרף לאווירה הכללית של האופטימיות והשמחה, ובאותו הזמן גם אתם מעדיפים שלא להיות עם יותר מדי אנשים והמולה, ומעדיפים לתת להתלהבות להיות שקטה יותר.  

 מאחלת לכולנו שבוע טוב יום עצמאות שמח ולהתראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.