שני אירועים אנרגטיים חזקים ביותר מתרחשים השבוע. הראשון הוא ליקוי החמה במזל קשת. ליקוי שהנושא שלו הוא חופש. הרצון לחופש, בחירה חופשית ואיך אנחנו יכולים לקבל יותר מזה. והאירוע השני הוא מעברו של שבתאי למזל דלי ביום רביעי לקראת אחד האירועים האנרגטיים החשובים של תקופתנו: הצמידות של שבתאי ויופיטר במעלה הראשונה במזל דלי שתהיה ב-21.12.20

הליקוי מסמל סיום של תקופה. לא רק את הסיום של 2020, אלא יותר מזה, סיום של כל כך הרבה מבנים שלקחנו כמובנים מאליהם, וגילינו שאפשר בלעדיהם.

ונתחיל בליקוי: בזמן הליקוי, נפטון עדיין בריבוע לציר הדרקונים, מסמל את המשך תהליך ההתפכחות. את ההבנה שרק עכשיו מגיעה לרבים שהחיים לא יחזרו להיות בדיוק כמו שהיו, ואולי זה לטובה. נפטון ממשיך את התהליך של השבועות האחרונים של רבים שרואים את עצמם אחרת ואת החיים אחרת, ומבינים שמותר להם לשנות את דעתם לגבי כמעט הכול. זה נשמע פשוט, אבל החוויה של התפכחות היא חוויה לא קלה. ההתעוררות הזו מגיעה אל רבים שכבר לא יודעים למי או למה להאמין, התחושה היא שהתמימות נעלמת ושבמקומה מגיעה סוג של רצינות קרירה שלוקח זמן להתרגל אליה.

2021 תביא עימה סוג של מאבק בין הישן לבין החדש. בין אלו שרוצים להחזיר את הגלגל אחורה לבין אלו שמוכנים לדהור קדימה ולא משנה לאן. היא גם תביא איתה גל של פיזור גובר והולך שיביא לשינויים בכלכלה ובממשלות. הריכוזיות שאותה אנחנו מכירים תשתנה לאיטה לאורך השנתיים הקרובות לטובת יותר מקום לרשויות מקומיות וכלכלות אלטרנטיביות שמנסות להיות פשוטות ומובנות יותר לאלו שלוקחים בהן חלק.

את השינוי יובילו מי שאין להם ברירה ומי שנפגעו בעיקר מהשנה האחרונה – העצמאיים. הליקוי ומעבר שבתאי למזל דלי ידגישו את היכולת של היחידים, של אלו שיודעים לנהל את עצמם בעצמם, של אלו שלא מחכים שמישהו שם למעלה ידאג להם. בחודשים הקרובים אנחנו נראה הרבה תנועות של אלו שפשוט קמים ועושים. יחד איתם יהיו רבים שלא יסכימו יותר לשתף פעולה עם השיטה וימצאו להם את הדרכים איך לעשות את זה.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע עם אנרגיה מהסוג שאתם מסתדרים איתה נהדר. יש לכם הרבה אנרגיה, וגם יכולת לשתף פעולה ולגרום לאחרים לחייך ולשמוח אתכם.

מזל שור: עד יום רביעי אתם עדיין קצת כבדים ועם הרבה חששות. מיום חמישי תרגישו הרבה יותר חופשיים, קלילים ומה שהכי היה חסר לכם: קצת אופטימיות.

מזל תאומים: בתחילת השבוע עם הליקוי אתם בסוג של כאוס רגשי ומחשבתי, ברובו הגדול בלי הסבר הגיוני. מיום רביעי תגיע רגיעה ויחד איתה סוג של קצת ריקנות, כמו השקט שאחרי הסערה.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם מרגישים את אווירת החג, יחד עם השמחה, האור, הסופגניות. שבוע שבו גם אצלכם מגיעה תחושה של הקלה לקראת יום חמישי ומעבר שבתאי למזל דלי.  

מזל אריה: שבוע שמתחיל עם הליקוי והרצון שהוא מביא איתו ליותר חופש. בהמשך השבוע אתם מבלבלים את עצמכם בנסיונות להבין מה זה חופש בשבילכם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם קצת הולכים לאיבוד בתוך עצמכם. כבר לא בטוחים בסדרי העדיפויות שלכם. שבוע שבו תנסו להיכנס לאווירה של חג וחופש.

מזל מאזניים: שבוע שבו אלו מכם שחזרו לעבודה קצת מתגעגעים פתאום לזמן הפנוי שהיה ומצד שני מעדיפים לעבוד מאשר לדאוג.

מזל עקרב: שבוע שבו קצת קשה לכם להצטרף לאווירת החג. רבים מכם מנהלים סוג של מלחמה פנימית עם עצמכם שקשה לכם להסביר לעצמכם או לאחרים.

מזל קשת: שבוע של ליקוי חמה במזל שלכם שלרובכם ירגיש כמו סיום של תקופה. כל אחד ואחת מכם והסיום הפרטי שלו או שלה. השנה האחרונה היתה במיוחד קשה לרבים מכם ומשבוע הבא כבר יהיה הרבה יותר קל.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תוכלו לסיים הרבה דברים שהשארתם פתוחים לאורך השנים. שנה שבה אתם לוקחים יותר אחריות.

מזל גדי: מיום חמישי מגיעה סוג של הקלה אדירה, כאילו מרימים לכם אבן ענקית מהגב, ונהייה לכם קל יותר. דברים שהיו תקועים הרבה זמן פתאום ישתחררו וגם אתם תרגישו יותר משוחררים.

מזל דלי: שבוע שבו שבתאי נכנס למזל שלכם לשנתיים הקרובות ומביא עימו סוג של כובד ודרישות לבגרות, ואחריות. השבוע במיוחד שימו לב למה שאתם אומרים, אל תזרקו סתם מילים לאוויר, כי זה יכול לעלות ביוקר.  

מזל דגים: גם אצלכם הליקוי מרגיש כמו סיום מהסוג שמחייב לקיחת יותר אחריות אישית. אווירת החג קצת מדלגת עליכם בתוך תחושת כובד הראש שיש לכם וגעגועים למה שעדיין אפילו לא נגמר.

מאחלת לכולנו חנוכה שמח , ושבוע טוב וסיומים הרמוניים.  ולהתראות.

קורס אסטרולוגיה למתחילים
לייב בזום ב-2021
להרשמה פנו למעין: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.