שבוע עם הפתעות מצפה לנו, עם סיכוי לתרגילים פוליטיים ונסיונות לזעזע את הסטטוס קוו עוד לפני החגים. יחד עם זאת השמש בזווית הרמונית למקבץ הכוכבים במזל גדי מצליחה לנווט איכשהו בין כל הצדדים ולשמור על סוג של יציבות בתוך כל הבלגן. אני מזכירה לכל מי שצופה כאן שעדיין, חודשים ארוכים לתוך המשבר ולפני הישורת האחרונה – המערכות כאן בארץ עדיין עובדות. אין מחסור במוצרים, יש עזרה הדדית, ויש מקום לכל סוגי המחאות. אלו מכם שרוצים שינוי. שינוי לא מגיע ממקום נוח, הוא מגיע ממקום לא נוח.

שתי מגמות סותרות השבוע: האחת, מרס בנסיגה, ממשיך את הגמגום של מי שאמור לדבר ברור. והשבוע מדגיש את מגבלות השימוש בכוח, ואולי נותן יותר מקום לשכנוע יותר מאשר איומים. התקופה של תחילת הנסיגה מאופיינת בהתכנסות פנימה עם ירידה בפעילות החיצונית. הבעיה היא שכשמרס מתיישר עוד חודשיים כל האנרגיה שנצברה יוצאת בבום.

המגמה השניה היא חזרתו של צדק להילוך ישיר ויחד איתו עולה הנושא הכלכלי. צדק רוצה התרחבות כלכלית, לא צמצום. צדק מעדיף את איכות החיים, ומביא איתו אווירה שלא מוכנה להתאפק או לדחות סיפוקים.

עם שתי מגמות סותרות, האחת שרוצה חופש, השנייה שמסתגרת – נראה כמעט בלתי אפשרי לקבל החלטות.  

 

עוד השבוע ונוס במזל אריה מכניסה חזק יותר את הנושא שליותר ויותר אנשים נמאס מחדשות רעות, נמאס מלדאוג ותשומת הלב מופנית חזרה אל עצמם. ביום שלישי בזמן הריבוע לאוראנוס, היא יכולה להפתיע.

מרקורי במזל מאזניים, בריבוע לצדק לא מצליח לשמור על ריכוז, או על פוקוס ברור, ועוד יותר לא מצליח לקחת החלטות. שימו לב השבוע, בחיים האישיים שלכם עד כמה קשה לכם להתרכז, ויותר מזה בולטת האווירה שבה ההקשבה נעלמת. אנשים זורקים משפט וממשיכים הלאה, לא עוצרים לחשוב על ההשפעה של המילים שלהם – והשבוע מתגלה יותר ויותר המחיר של שליפות מהמותן. בעיקר ביחסים האישיים.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע עם תחושה של תסכול, שנמאס לכם לעשות את אותם הדברים שוב ושוב, ותחושה שכל דבר קטן לוקח המון זמן. בנוסף, מציפים אתכם זכרונות של מערכות יחסים מהעבר ואתם לא מבינים למה דווקא עכשיו.  

מזל שור: גם השבוע אתם משקיעים המון אנרגיה בלהראות טוב, וטיפוח עצמכם והסביבה שלכם. ביום שלישי יכולה להגיע הפתעה בלתי צפויה שמשפיעה על מערכות היחסים הקרובות שלכם.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מנסים להכניס יותר הרמוניה ושיתף פעולה, אבל לא מסוגלים לתת לאף אחד לדבר. רבים מכם מוצאים את עצמכם מנהלים ויכוחים קשים על רקע אידיאולוגי.

מזל סרטן: שבוע שבו בעיקר נמאס לכם. פחות סבלנות להקשיב לאחרים. תחושה שאתם רוצים שקט והרעש מסביב לא מפסיק.

ביום ראשון עם הירח במזל שלכם אתם עוד מנסים לשכנע, בהמשך השבוע כבר אין לכם סבלנות למשחקי כוחות, אבל אתם משחקים אותם בכל מקרה.

מזל אריה: גם השבוע אתם במצב רוח יחסית טוב עם אופטימיות ואווירה של חג, מה שקצת קשה הוא ששאר המזלות לא מצטרפים לוייב החיובי שלכם.

בימים שני ושלישי עם הירח במזל שלכם אתם עסוקים מאוד בענייני הבית והמשפחה.

מזל בתולה: שבוע שככל שהוא מתמשך ככה יש לכם פחות סבלנות לדיונים, משאים ומתנים, ברכות חג ושיחות על ריק. שימו לב שלקראת הסופ"ש אתם מגיבים בעוצמה גבוהה מדי למה שנראה בעיניכם כמו אמונות טפלות, אבל לאחרים הוא חשוב. ימים רביעי וחמישי עם מולד הירח במזל שלכם, מוסיפים על הרצון ליותר שקט.

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה שבה האנרגיה זורמת אתכם, ואתם יכולים להתאמץ קצת פחות בשביל אותה התוצאה.

מזל מאזניים: שבוע שבו ההפתעות לא מפסיקות להגיע, ואתם כבר לא יודעים למה לצפות. חלקכם תופתעו לטובה, אחרים יחושו תחושת בגידה. בכל מקרה אתם לא מצליחים להבין את מערכות היחסים שלכם וקשה לכם למצוא את המילים להסביר את עצמכם. הסופ"ש של החג עם הירח במזל שלכם כבר מחזיר לכם את המילים.   

מזל עקרב: גם השבוע רבים מכם מרגישים חלשים ועייפים יותר מהרגיל. החג תופס אתכם בלי מצב רוח לחגיגות, ושקטים אפילו יותר מהרגיל.  

מזל קשת: שבוע שבו יופיטר חוזר להילוך ישיר ואתם מתמלאים בכוחות, ומוצאים את עצמכם מקבלים על עצמכם עוד ועוד התחייבויות שבדרך כלל אתם נמנעים מהן.  

מזל גדי: אחד השבועות היותר רגועים שעוברים עליכם, ולא ברור למה ואיך בתוך הכאוס החיצוני שנשאר אותו הדבר. שבוע שבו אתם מאמינים בעצמכם ובדרך שלכם ולא נותנים לאחרים להפריע לכם.

מזל דלי: שבוע שבו מצד אחד אתם ממשיכים כרגיל ועם תחושת שקט מפתיעה. מצד שני אתם מופתעים מאנשים שקרובים אליכם שפתאום מתגלים באור אחר.

מזל דגים: שבוע שבו חוזרים אליכם הכוחות, אתם חולמים לברוח, חולמים על חו"ל ובינתיים מבינים יותר ויותר את הפער בין החלומות שתמיד יש לכם לבין המציאות, ורוצים לנסות לגשר עליו.

אני מעין, מאחלת לכולנו שבוע טוב, ויותר מזה שנה טובה ושקטה עם קצת יותר הקשבה והסכמה להתראות.  

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.