שבוע עם שתי אנרגיות שונות שיתערבבו האחת בשניה ויבלבלו את כולנו:

האנרגיה הראשונה היא זו של עייפות. עייפות לא מוסברת שמגיעה בגלים והדרך להתמודד איתה היא פשוט לעצור קצת, לנשום ולתת לה לעבור.

האנרגיה השנייה היא בדיוק ההפך, כזו שמעוררת ומצליחה להחזיר לחלק מהאנשים את הרצון לצאת יותר לעבודה ויותר לבילויים.

האנרגיה של העייפות מביאה איתה שקט יחסי, מפתיע, במיוחד כשמדובר בשבוע שלפני בחירות שהיינו מצפים שיהיה בו הרבה יותר רעש. למי שמתעניין פרסמתי את תחזית הבחירות באתר ואתם מוזמנים להיכנס ולקרוא אותה שם. ספוילר קטן: מצב השמיים דומה במובנים מסויימים למה שהיה במאי 1977.

השבוע, מרס במזל תאומים ממשיך להרחיב את חופש הפעולה והתנועה של כולנו ומתקדם לזווית הרמונית עם שבתאי מה שמעלה יותר את אווירת התכלס, ומעלה את הרצון לעשות משהו משמעותי, בקיצור – לצאת ולחזור לעבודה או לחפש אחת חדשה. במקביל, יופיטר ללא זוויות במזל דלי לא נותן את ההתלהבות שרבים מחכים לה כדי להניע את עצמם. זו תגיע בשבוע הבא.

מרקורי עובר למזל דגים ביום שלישי ומוסיף בעיקר על הבלבול האנרגטי שתיארתי למעלה: שבו לכמה שעות יש לנו הרבה כוחות ורצון, ואלו פתאום מתפוגגים להם לכמה שעות שבהם אין חשק לכלום, כדי להתחלף שוב עם הרבה נכונות ותנועה ועשייה עד להתחלפות הבאה וזו שאחריה.

אנרגיה חזקה נוספת שנבנית השבוע מסומלת על ידי ונוס בדגים לקראת צמידות עם השמש והחלפת פאזה. היא מביאה איתה אנרגיה שמרגישה כמו סיום. זה סיום ארוך ואיטי שמתבטא בעיקר בכל מה שלא חוזר לקדמותו בשבועות הקרובים עם הפתיחה המחודשת.  

 

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם יותר כוח מהמזלות האחרים ואתם יחסית נהנים מחופש פעולה יותר גדול ולוקחים על עצמכם יותר אחריות.

מזל שור: שבוע שבו רבים מכם מבינים שיש דברים שלא יחזרו לקדמותם, ורובכם מוכנים ומבינים שאין טעם להתעקש לחזור בדיוק למה שהיה.

מזל תאומים: עם מרס במזל שלכם אתם אלו שיחסית יותר פעילים משאר המזלות. מה שבעיקר יהיה קשה השבוע זה למצוא פרטנרים לשיתוף פעולה מבין המזלות האחרים.   

מזל סרטן: השבוע רבים מכם יחוו את האנרגיה שמרגישה כמו סיום של תקופה. אתם במיוחד תשימו לב לכל מה שנראה שונה פתאום ולא כמו שהיה לפני שנתיים.

מזל אריה: גם השבוע מביא איתו גלי עייפות, אבל ככל שהשבוע ממשיך כך חוזרת יותר האנרגיה, שבוע הבא כבר יגיעו ההתחלות החדשות.

מזל בתולה: שבוע שבו גם אתם עייפים יותר מהרגיל, ומוכנים יותר מכולם לסיים את מה שצריך להסתיים כדי להמשיך הלאה.

מזל מאזניים: שבוע שבו האווירה של הסיום חזקה במיוחד אצלכם. שבוע שבו הבחירה בידיים שלכם: להסתכל על חצי הכוס המלאה או חצי הכוס הריקה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם  מתחברים לאווירה התכלסית, ולתנועה המחודשת עם יותר פעולה ורצון לעשייה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם כאילו נמצאים קצת בצד, מחכים להתלהבות שתגיע, אבל מגלים שאתם יכולים לעשות הרבה גם בלעדיה.

מזל גדי: שבוע שבו לכם יש יותר כוחות ואנרגיה משאר המזלות, מה שנותן לכם את האפשרות לקחת קצת את ההובלה.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מתחברים לאווירה של הרצון לעשייה משמעותית. שבוע יחסית מלא בפעילויות ובאווירה קלה יותר מהשבועות האחרונים.

מזל דגים: שבוע שבו אתם חווים את כל סוגי האנרגיות: גם את העייפות, גם את הרצון לעשייה, וגם את התחושה של סיום תקופה. סה"כ שבוע מעניין.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של סיומים מצד אחד והתחלות של כיוונים חדשים מהצד השני.

מאחלת שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.