תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 17.5.20 – 24.5.20:

וזה שבוע שבו מתרגלים לנסיגת ונוס, יחד עם יופיטר ושבתאי. וגם השבוע יהיו גלי עייפות לא מוסברים, וגם השבוע האיטיות היא המאפיין העיקרי.

עדיין, הדגש עובר למזל תאומים. עם ונוס בנסיגה שם ומרקורי גם שם אבל במיטבו, יהיו הרבה שיחות השבוע והפעם עם סיכוי גבוה יותר גם להקשבה. מאחר ואין יותר מדי סיפורים חדשים מהתקופה האחרונה, ואין מה לחדש יותר מדי בשיחות האישיות, מה שנשאר הוא לחפור קצת פנימה ולמצוא דרכים חדשות לספר את אותם הסיפורים הישנים שמלווים אותנו כבר שנים. תוך כדי אולי יתגלו זוויות ראייה מעניינות לאותם סיפורים שחוקים.

להזכירכם בזמן של ונוס בנסיגה עדיף שלא להתחיל דברים חדשים, להפך, זה זמן לסיים ולסגור קצוות פתוחים. נסיגת ונוס גם הופכת את כולם לביקורתיים לגבי המראה החיצוני של עצמם. וגם כאן, כל תוכנית חדשה להראות טוב יותר, לא תשיג את התוצאות המקוות. עדיף להמתין עם כל שינוי כמו תסרוקת חדשה עד לאמצע יוני.

עוד השבוע מרס בדגים נותן אווירה של חוסר כיוון ברור, שחושבים ורוצים מלעשות משהו אחד, ותוך כדי נאבדים בעוד שלושה דברים, עד ששוכחים את הדבר שהיה הכי חשוב בהתחלה. מהצד השני זו אנרגיה נהדרת ליצירה וליצירתיות, כל זמן שלא מנסים לעמוד בלוחות זמנים נוקשים.  

רוב השבוע השמש בזוויות הרמוניות לפלוטו, יופיטר ושבתאי. זו אווירה שלפחות כלפי חוץ משדרת "עסקים כרגיל" וסה"כ נותנת הרבה נחישות וגם את הסבלנות שנצטרך אותה מאוד בשבוע הקרוב.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: מרס במזל דגים בלי זוויות משמעותיות. ואתם חולמניים קצת יותר מהרגיל, מנסים למצוא אופטימיות ויותר מזה, אמונה. מה שאתם מנסים להגיד יוצא הפוך ממה שהתכוונתם, אז אולי עדיף לשתף פחות ובטח שלא להסביר את עצמכם.

מזל שור: ימי ההולדת נחגגו השנה בצורה צנועה יחסית, ועכשיו אתם בתחושה של אנרגיה כבדה, שאתם רוצים משהו חדש ובמקום זה רק נתקעים יותר ויותר עמוק בתוך הישן.

מזל תאומים: הפוקוס האנרגטי נמצא אצלכם וחלק מכם מרגישים שאתם הם אלו שצריכים "להציל את המצב", מה שמעמיס עליכם לחץ מיותר. זה שבוע שבו עדיף שלא לפתור לאחרים את הבעיות שלהם. להקשיב להם זה נהדר.

מזל סרטן: יחסית לשאר המזלות אתם עוד עם יותר כוחות השבוע, ומוצאים את עצמכם מנסים להרגיע ולעודד את כל אלו שלא מוצאים את עצמם.  

מזל אריה: שבוע שבו אתם לאט לאט כאילו "מוצאים את המקום שלכם". נראה כאילו אתם מוצאים כוח פנימי במהלך השבוע שמייצב אתכם.  

מזל בתולה: אתם בקצב מהיר יחסית לשאר המזלות ולכן נסו לזכור זה לא שבוע שבו מתאים להאיץ באף אחד.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם חופרים עמוק לתוך מערכות היחסים שהיו לכם, שיש לכם ושהייתם רוצים שיהיו לכם. במהלך השבוע אולי גם תגלו שקשה לכם לסמוך על הזכרון שלכם לגבי מה באמת קרה. או קורה עכשיו.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם מעדיפים להקשיב יותר מאשר לדבר. ואולי גם שומעים דברים שגורמים לכם לראות אנשים אחרים בצורה אחרת.

מזל קשת: גם השבוע אתם עייפים יותר מהרגיל, אבל החיים "מכריחים" אתכם להצטרף לזרם גם אם לא בא לכם.

מזל גדי: שבוע דומה לשבוע שעבר. תחושה של כבדות, של איטיות. ואתם נהיים ציניים ועוקצניים קצת יותר מהרגיל. שימו לב לזה

מזל דלי: שבוע שבו אלו מכם שציפו לראות עולם חדש אחרי הוירוס, קצת מתייאשים. והתחושה של הכובד והאיטיות ממשיכה גם השבוע.

מזל דגים: יחסית לשאר המזלות, יש לכם אנרגיה השבוע ונראה שאתם פחות מתאמצים. יש לכם השראה ואולי גם פרצי יצירה.  

 

 

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.