שבוע עם השפעות אנרגטיות שונות שמשלבות בין ההתמקדות ביום יום על שלל הסידורים המעיקים וההנאות הקטנות לבין הדאגות שמתחילות לחזור, ומתיחות שמתחילה מחדש, ובעיקר תחושה שבמקום ללכת קדימה, אנחנו חוזרים אחורה.

לקראת הימים האחרונים של חודש יולי, והחל מסוף השבוע הבא, יופיטר יחזור למזל דלי ויכול להחזיר חלק מהמגבלות, בעיקר אלו שקשורות לחו"ל.

שבוע שמתחיל בתשעה באב ומסתיים בט"ו באב ואווירה שסה"כ משלבת בין השניים: העצב והשמחה, הכעס והאהבה.

ביום ראשון, תשעה באב, השמש במולות לפלוטו, והירח במזל עקרב – מגיעה אנרגיה כבדה שמתאימה ליום שכזה. אווירה לא פשוטה של חיטוט פנימי עמוק משולב עם כעס על הבטחות לא ממומשות.

 

 

בסופ"ש, ט"ו באב, הירח המלא במזלות דלי ואריה מביא איתו אווירה שבה מתמקדים במערכות יחסים, ומנסים למצוא דרכים לגשר על פערים שפתאום נהיים ברורים יותר וקשורים בעיקר לנושא של איך כל אחד מבני הזוג מעדיף לבלות את הזמן הפנוי המשותף. אצל הרבה זוגות יש פער בין מה שהיא חושבת שנחשב לכיף לבין מה שהוא חושב שכיף לעשות – ולקראת הסופ"ש הדיון הזה יעלה מחדש.

ונוס עוברת למזל בתולה ביום חמישי ויחד איתה האווירה של הכיף וההתמקדות בהנאות מתפוגגים ובמקומם חוזרות הדאגות – והתמודדות מחודשת עם עוד וראינטים שונים. ונוס במולות ליופיטר – יכולה להוביל להתפרצות גדולה ודיון מחודש בכל הנושא של מהי הדרך הנכונה להתמודדות לא רק עם וירוס הקורונה אלא עם וירוסים בכלל.

מרקורי בזוויות חיוביות רוב השבוע, נותן את היכולת התקשורתית הטובה לרבים, ובמזל סרטן, זו תקשורת רגשית, שיודעת להכיל ולקבל, שמצליחה השבוע לעזור לרבים למצוא את המילים הנכונות לבטא את עצמם.

השמש נכנסת למזל אריה ביום שישי ומכניסה אווירה רצינית יותר, יחד עם יותר נחישות ורצון למצוא דרך לביטוי אישי, יצירתי – שיכול לתת לרבים בדיוק את הדחיפה שהם זקוקים לה להתגבר על ביישנות ולהתמודד עם סוג של פחד קהל.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם ממוקדים בעיקר בנושאי עבודה. האווירה סה"כ היא כזו שבה רובכם מכירים תודה על מה שיש לכם, וממשיכים להשקיע במה ובמי שחשובים לכם.

מזל שור: עד יום חמישי, האווירה היא עדיין של התמקדות ביצירתיות. מיום חמישי, מגיעה אווירה שבה מתמקדים יותר בבריאות וניסיונות להיכנס למשטר תזונה מאוזן יותר.

מזל תאומים: שבוע שבו התקשורת שלכם שגם ככה היא טובה, כאילו עולה שלב ואתם מסוגלים למצוא דרכים נוספות לבטא את עצמכם, ולייצר אווירה תומכת מסביבכם.

מזל סרטן: עם מרקורי במזל שלכם, הצד התקשורתי שלכם מקבל דחיפה חיובית וקל לכם יותר להגיד את מה שיש לכם ולהקשיב לאחרים בצורה שתורמת למערכות היחסים. אנרגיה שטובה לדחיפה בעבודה.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה יגיעו הרצון והיכולת ללמוד נושאים חדשים. זו גם שנה טובה להתמקדות בקריירה במיוחד לאלו מכם שעוסקים בתקשורת.

מזל אריה: שבוע שמתחיל עם אווירה קצת כבדה, ותחושה של מאבק. בהמשך השבוע אתם מוצאים מחדש את הנחישות שלכם ומשם נהיה לכם קל יותר.  

מזל בתולה: שבוע עם אווירה שאתם מסתדרים איתה מצוין. שבוע שבו היכולות התקשורתיות שלכם במיטבן וגם יכולות המו"מ והשכנוע. בקיצור שבוע טוב לנושאי עבודה.

מזל מאזניים: עד יום חמישי האווירה יחסית קלילה ושמחה, אבל מיום חמישי אתם בתחושה של עייפות בלתי מוסברת ועם דאגה מחודשת לנושאי בריאות.

מזל עקרב: שבוע שמתחיל עם אווירה שבה הנטייה  שלכם להתעקש ולא להתפשר תהיה בולטת במיוחד. בהמשך השבוע יכולה להגיע תחושה של תסכול, שדברים שחשובים לכם לא מתקדמים ומרגישים תקועים, ומשם אולי תשקלו אפשרות של פשרות.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מתמודדים עם רצונות מנוגדים במערכות היחסים. יש תחושה שאתם ובני או בנות הזוג שלכם רוצים דברים שונים בכל רגע נתון ואתם לא יודעים איך לגשר על הפערים הללו.

מזל גדי: שבוע שבו אצלכם ממשיכה האווירה של החופש, והרגל לא ממש חוזרת לתת גז כמו שאתם רגילים. מצד שני גם לא נדרש מכם יותר מדי.

מזל דלי: שבוע עם אווירה של חופש יחסי, שבו אתם מנסים שלא לחשוב יותר מדי, או להתאמץ יותר מדי, ואכן עדיף לכם לחכות עם דברים חשובים לשבוע הבא.

מזל דגים: שבוע שבו היכולת התקשורתית שלכם מצוינת ושווה לנצל אותו לקדם נושאים שלא מצאתם את הדרך לדחוף אותם עד עכשיו.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.