ביום שני השמש עוברת למזל שור. מזל שור בד"כ נשען על העבר ועל מה שעבד תמיד כדי לדעת מה לעשות עכשיו ואיך לתכנן קדימה. בסיטואציה הנוכחית כשאין תקדימים, האווירה של חוסר הידיעה מחריפה.

השמש בזווית מרובעת לשבתאי בדלי מחייבת איזושהי תוכנית פעולה. גם אם היא נכונה וגם אם לא. אותה זווית גם מחריפה את המשבר השלטוני וגם פה מחייבת איזושהי החלטה מצד אחד, ומדגישה חוסר גמישות מהצד השני.

את השינויים עם היכולת לצאת למשהו חדש, נראה רק בשבוע הבא עם הצמידות של השמש לאוראנוס.

ההשפעה: מזל אריה מרגיש שהכלוב סוגר עליו ושנמאס לו לשתף פעולה עם המגבלות האלה. מזלות גדי ודלי מנסים להישאר זהירים, אבל יודעים שזה נהיה קשה יותר מיום ליום. הסרטנים מנסים לגשר בין כולם, ולהישאר אופטימיים עד כמה שאפשר.

מרקורי בטלה גם מאבד את הסבלנות. בתחילת השבוע עוד יש סוג של שיח בין שלל מקבלי ההחלטות אבל לקראת יום רביעי חמישי כבר אין מי שיקשיב. המושפעים הם מזלות תאומים ובתולה שבתחילת השבוע עוד משתפים פעולה, אבל לקראת סופו כבר לא מאמינים לאף אחד ומתווכחים יותר ויותר על הכל.

יופיטר מתרחק מפלוטו בגדי והקשתים מסתגרים בתוך עצמם ומדברים הרבה פחות.

מרס בדלי בהרמוניה עם ונוס בתאומים משאיר את הטלה והעקרב רגועים יחסית לעצמם והם מרגישים שקצת יצאה להם הרוח מהמפרשים וממילא אין להם יותר מדי התלהבות לכלום.

 

ונוס מתחילה להעצר לקראת הנסיגה עוד חודש, וכאילו שמה זרקור על מערכות היחסים הקרובות. האהבה והקשר עומדים במבחן לא קל. השבוע בזווית מרובעת לנפטון, הגעגועים תוקפים את כולנו. מגלים יותר למי ולמה באמת כן מתגעגעים ולמי לא. המושפעים: מאזניים שור ודגים שממש חופרים לתוך עצמם ומערכות היחסים שלהם השבוע. 

 

בקרו בקורס האסטרולוגיה למתחילים – שני השיעורים הראשונים בחינם!

 

לקביעת פגישת ייעוץ שלחו הודעה למעין: 052-5643732 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.